Тематичне планування 7 клас 1 семестр

Про матеріал
Матеріал містить календарно-тематичне планування з наскрізними змістовими лініями та компетентностями.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ  УРОКІВ

  ОСНОВ ЗДОРО’Я у 7-му  класі

35 годин – 1 година на тиждень, із них 4 годин – резервні

Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2022/2023 навчальному році здійснюватиметься за оновленою навчальною програмою (затверджена і надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698)

Підручник:

Основи здоров’я : підруч. для 7-го класу загальноосвіт. навч. закладів / Т.Є. Бойченко, І.П. Василашко, О.К. Гурська та ін. — Київ : Генеза, 2015. — 128 с. : іл.

 


з/п

Дата

Зміст теми, уроку

Діялнісний компонент (Практичні завдання)

Домашнє завдання

Предметні компетент- ності

Ключові компетент -ності

 Наскрізні змістові лінії

РОЗДІЛ 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

 

 

 

1.

 

Принципи безпечної життєдіяльності

 Природні, техногенні та соціальні небезпеки. Види і джерела ризику. Рівні ризику.

 

Ризики воєнного часу

Ризики в зоні бойових дій, на окупованих і звільнених територіях. Екологічні проблеми  й техногенні аварії, які виникли внаслідок воєнних дій.

Контакти з озброєними

людьми. Захист під час обстрілів,

бомбардувань. Як діяти під завалами.

 

 

  Розпізнавання виправданих і

невиправданих ризиків

 

 Оцінювання ризиків щоденного життя у

мирний і воєнний час**

 

 

Читати та перек. §4, викон.завд 1-2 на стор. 24 (усно)

Учні:

називають:

- чинники впливу на здоров’я;

- правила здорового способу життя;

- причини хвороб; - шляхи проникнення інфекції;

- принципи безпечної життєдіяльності;

- види і рівні ризику;

-  вимоги до перевезення пасажирів у вантажному

автомобілі;

- дії свідків ДТП;

- причини виникнення пожеж;

- види паливних газів;

- правила користування пічним опаленням;

наводять приклади:

- інфекційних і неінфекційних захворювань;

-  заходів  профілактики  інфекційних  та

неінфекційних захворювань;

- горючих речовин;

-  ситуацій, в яких можна отруїтися чадним газом;

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

2.

 

Повітряна тривога

Сигнали оповіщення населення: «Увага всім!», «Повітряна тривога», «Хімічна небезпека». Шляхи і правила евакуації.

Види укриттів. Ознаки надійного і

ненадійного укриття. Найбезпечніші місця в оселі. «Правило двох стін»

 

 

 

 

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

3.

 

Самодопомога і невідкладна допомога

Як запобігти виникненню паніки. Керування стресом у воєнний час.

Перша домедична допомога при падіннях, травмах, опіках. Види і наслідки кровотеч. Невідкладна допомога при кровотечах.

-Відпрацювання навичок

психологічної самодопомоги

-Відпрацювання умінь надавати

першу домедичну допомогу при

травмах, опіках, кровотечах

 

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

4.

 

Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів Види й ознаки вибухонебезпечних предметів

Ідентифікація загроз: міни (протипіхотні, протитранспортні), боєприпаси (що не вибухнули), детонатори/підривники, саморобні вибухові пристрої та міни-пастки, набої.

Ознаки небезпечних територій Позначення/маркування небезпечних територій («Небезпечно міни» та інші). Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів,якщо опинились на замінованій території або стали свідком інциденту на мінному полі. Небезпека самостійного маркування вибухонебезпечного предмета у

безпосередньої близькості від нього Взаємодія з рятувальними службами

  Моделювання взаємодії з

рятувальними службами при

виявленні незнайомих

предметів/вибухонебезпечних

предметів  

 

Відповідальність за розповсюдження

у соціальних мережах

20

роликів/повідомлень ризикованої

поведінки та інформації, що може

загрожувати національній безпеці.

 

 

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

5.

 

Здоровя і спосіб життя

Цілісність здоров’я.

Формування здорового

способу життя

Формування корисних звичок.  Навички, сприятливі для здоров'я.

Створення соціал. реклами про здоровий спосіб життя.

Читати та перек §1-2,розробити проект на стор.8

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

6.

 

Інфекційні та неінфекційні захворювання.

Заходи профілактики інфекційних захворювань.

 

Читати та перек. §3 (стор. 13-17), викон. завд 1-8 на стор. 17 (усно)

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

7.

 

 Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Види ДТП.  Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП

Модел.поведінки пасажира при ДТП.

Читати та перек §5-6, викон. завд на стор. 29 (усно), викон. завд 4 на стор. 32 (усно)

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

8.

 

Безпека в побуті. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням

 

Читати та перек §7, викон.завд 1-8 на стор. 36 (усно)

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

9.

 

Правила пожежної безпеки у школі.

Алгоритм дій під час пожежі в громадському приміщенні.

Відпрацювання алгоритму дій під час пожежі в гром.приміщенні

Читати та перек §8, викон. завд 1 стор. 41 (усно).

Підготув. до к.р.

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

10.

 

Узаальнення знань з теми «Здоров’я людини»

 

 

 

 

РОЗДІЛ 2. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВЯ

 

 

 

11.

 

Індивідуальний розвиток підлітків

Ознаки біологічного, психічного, соціального, духовного  дозрівання.

Визначення індивідуальних показників фізичної складової здоров’я

Читати та перек §9, викон. завд

4-5 на стор. 44 (письмово)

Учні:

називають:

- ознаки підліткового віку;

-  чинники  впливу  на  фізичний  розвиток  і

здоров’я підлітка;

- основні функції шкіри;

- поширені косметичні проблеми підлітків;

наводять приклади:

- фізичних вправ для прискорення росту;

- косметичних засобів для підлітків;

пояснюють:

-  виникнення  косметичних  проблем   у

підлітків;

- негативний вплив куріння й алкоголю на

здоров’я шкіри

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

12.

 

Показники фізичного розвитку  підлітків. Способи покращення фізичної форми

 

Читати та перек §10, викон. завд 1-3 на стор.  46  (письмово)

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

13.

 

Косметичні проблеми підлітків

Функції шкіри. Чинники, що впливають на здоров’я шкіри

Вибір косметичних засобів із урахуванням віку та типу шкіри    (проєкт)

Читати та перек §11, викон  завд на стор. 46  (письмово)

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

14.

 

Типи шкіри.

Догляд за шкірою і волоссям

Визначення типу шкіри і волосся

Читати та перек §12, виконати  проєкт на стор. 53 Повторити §1-12.

Екологічна грамотніст та здорове життя

-Спілкування державною. мовою

-Уміння навчатися впродовж життя.

-Здоров я та безпека

-Громадянс ка відповідал ніст

-Екологічна безпека та сталий розвиток

15.

 

Контрольна робота №1

з тем «Здоров’я людини» та «Фізична складова здоров’я».

 

Повторити §1-12.

 

 

16.

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку