«Перевірено»
Заступник директора з НВР
__________ (Прізвище, ім’я)
_________ 202_____
Тематичне планування до інтегрованого курсу «Мистецтво»
для учнів 2-Б класу:
(ПІП)
які здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
на І семестр 2022-2023 навчального року
Вчитель:
План складено згідно програми Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року
Підручник Мистецтво:підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти/Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. —Київ:Генеза, 2019. — 112 с. : іл.
№ з/п |
Кількість годин |
Тема заняття |
Очікувані результати |
Примітки, повторення |
1 |
16 |
Пори року в мистецтві
-Прощавай веселе літечко!
-Звуки та кольори природи
-Осіні перетворення
-Ритми осіннього дощу
-Про що розповів натюрморт
-Троїсті музики
-Як сопілка флейтою стала
-Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси
-Зимові свята |
-виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції; -використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів - похідні; -створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями; -складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію(графічну, живописну, декоративну, об ’ємну); -відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша(вертикальний, горизонтальний); -використовує усю площину аркуша для створення композиції; -користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо; -конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів; -дотримується правил техніки безпеки; -дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо) -придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності -експериментує з кольорами, лініями, формами тощо -спостерігає за довкіллям, за допомогою вчителя/вчительки фіксує цікаві, незвичайні явища; -створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається, використовує побачене і почуте в художньо-практичній діяльності -вирізняє види мистецької діяльності, які поліпшують його / її настрій -описує свої емоції від сприймання мистецьких творів -обирає вид художньої творчості за своїми вподобаннями -сприймає твори різних видів мистецтва і проявляє емоційно-ціннісне ставлення до них у різний спосіб (словами, рухами, мімікою, лініями, кольорами тощо) -Розрізняє види мистецтва (музичне, образотворче, театральне, хореографічне тощо) і розпізнає притаманні їм засоби виразності -Визначає серед творів і видів художньо-творчої діяльності ті, що подобаються; ділиться емоціями від сприйняття мистецьких творів; творить для власного задоволення -оцінює власну творчість за визначеними орієнтирами; пояснює, наскільки вдалося втілити свій задум -презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо); -вербально описує свій творчий задум -виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва; -ділиться враженнями від творів різних видів мистецтва; -бере участь у колективному виконанні творчого задуму - у народних святах та обрядах, концертах, виставках, інсценізаціях тощо; -дотимується правил взаємодії і творчої співпраці |
Опрацювати сторінки 4-48 |
Ознайомлен __ ______________________________________________________________
Дата _________________