Тематичне планування до інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 2 класу, сімейна форма І семестр

Про матеріал
Тематичне планування до інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 2класу: які здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання на І семестр 2022-2023 навчального року План складено згідно програми Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року Підручник Мистецтво:підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти/Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. —Київ:Генеза, 2019. — 112 с. : іл.
Перегляд файлу

«Перевірено»

                                                                                                                                                                                                                 Заступник директора з НВР

                                                                                                                                                                                                                     __________ (Прізвище, ім’я)

                                                                                                                                                                                                             _________   202_____

 

 

Тематичне планування до інтегрованого курсу «Мистецтво»

для учнів 2-Б класу:

(ПІП)

які  здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

на І семестр 2022-2023 навчального року

Вчитель:

План складено згідно програми Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року

Підручник  Мистецтво:підруч. для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти/Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. —Київ:Генеза, 2019. — 112 с. : іл.

 

№ з/п

Кількість годин

Тема заняття

Очікувані результати

Примітки, повторення

1

16

Пори року в мистецтві

 

-Прощавай веселе літечко!

 

-Звуки та кольори природи

 

-Осіні перетворення

 

-Ритми осіннього дощу

 

-Про що розповів натюрморт

 

-Троїсті музики

 

 

-Як сопілка флейтою стала

 

-Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси

 

-Зимові свята

-виконує прості площинні (двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції;

-використовує у живописній роботі хроматичні і ахроматичні кольори; утворює з основних кольорів - похідні;

-створює хроматичну й ахроматичну графічну композицію, використовуючи лінії, крапки та плями;

-складає та розташовує на площині (у просторі) окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію(графічну, живописну, декоративну, об ’ємну);

-відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша(вертикальний, горизонтальний);

-використовує усю площину аркуша для створення композиції;

-користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо;

-конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів;

-дотримується правил техніки безпеки;

-дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо)

-придумує образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності

-експериментує з кольорами, лініями, формами тощо

-спостерігає за довкіллям, за допомогою вчителя/вчительки фіксує цікаві, незвичайні явища;

-створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається, використовує побачене і почуте в художньо-практичній діяльності

-вирізняє види мистецької діяльності, які поліпшують його / її настрій

-описує свої емоції від сприймання мистецьких творів

-обирає вид художньої творчості за своїми вподобаннями

-сприймає твори різних видів мистецтва і проявляє емоційно-ціннісне ставлення до них у різний спосіб (словами, рухами, мімікою, лініями, кольорами тощо)

-Розрізняє види мистецтва (музичне, образотворче, театральне, хореографічне тощо) і розпізнає притаманні їм засоби виразності

-Визначає серед творів і видів художньо-творчої діяльності ті, що подобаються; ділиться емоціями від сприйняття мистецьких творів; творить для власного задоволення

-оцінює власну творчість за визначеними орієнтирами; пояснює, наскільки вдалося втілити свій задум

-презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо);

-вербально описує свій творчий задум

-виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва;

-ділиться враженнями від творів різних видів мистецтва;

-бере участь у колективному виконанні творчого задуму - у народних святах та обрядах, концертах, виставках, інсценізаціях тощо;

-дотимується правил взаємодії і творчої співпраці

 

 

Опрацювати сторінки 4-48

 

 

Ознайомлен __              ______________________________________________________________

 

Дата _________________

 

docx
Додано
3 січня 2023
Переглядів
1686
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку