Тематичне планування предмета «Образотворче мистецтво» 7 клас

Про матеріал
Для учнів 7 –клас урахуванням методичних рекомендацій з предметів Художньо-естетичного циклу на 2019-2020 н.р., що розміщенні в Інформаційному збірнику МОН.
Перегляд файлу

 Тематичне планування   предмета «Образотворче мистецтво»

7 клас –  (35 год., 1 год. на тиждень).

 

№ уро

ку

 

Теми  уроків та розділів

 

 

 

Домашнє

завдання

І семестр

Розділ І. Простір і об’ємно-просторова форма.

 

Тема 1. Художні засоби зображення простору 6 год.

1.

Види образотворчого мистецтва. Художні засоби передавання простору у різних видах мистецтва. Творча робота: «Чарівний світ мистецтва».

Матеріал: олівці, фломастери.

2.

Ритм ліній і плям, колір (оптичні властивості). Передача умовного простору: віддалення наближення кольору. Повітряна перспектива у живописі.

Творча робота: «Пейзаж за вікном».

3.

Повітряна перспектива засобами графіки. Перспектива вулиць. Штрих, лінія, тон.

Творча робота: «Моя вулиця»

4.

Об’ємна форма у відкритому просторі та в інтер’єрі (геометрична форма, паркова скульптура, дрібна пластика). Продуманість виразності силуету.

Творча робота: «Скульптура в парку»

5.

Умовно-графічне або ілюзорно-просторове зображення.

Творча робота: композиція «Простір».

6.

Сприйняття мистецтва. Урок узагальнення: «Що ж таке художні засоби зображення простору?»

Підготуватись до тематичної  атестації.

Тематична.  Узагальнення навчального матеріалу з розділу  «Художні засоби зображення простору».

Тема 2. Об’ємно-просторова форма. Архітектура і місто 8 год.

7.

Сприймання мистецтв. Архітектура (вид мистецтва, стилі).Архітектурний образ. Етюдні замальовки.

Матеріали для виконання робіт.

8.

Гармонія архітектури з природним середовищем. Багатопланова композиція.

Творча робота: «Замок у горах».

9.

Повітряна перспектива засобами графіки. Перспектива вулиць.

Творча робота: «Вулиця рідного міста (села)».

10.

Архітектура історичного міста, гармонія з природним середовищем (кольорова гармонія)

Творча робота: «Фортеці наших предків».

11.

Інтер’єр, екстер’єр (історичний або сучасний). Поняття фронтальної перспективи.

Творча робота: «Про що може розповісти інтер’єр»

12.

Монументальне мистецтво (імітація вітражу).

Творча робота: «Вітраж старовинного замку».

13.

Сценічний простір. Робота художника-декоратора у театрі. Поняття умовного простору.

Творча робота: декорації до спектаклю за улюбленим літературним твором.

14.

Сценічний простір. Робота художника-декоратора у театрі. Поняття умовного простору.

Творча робота: декорації до спектаклю за улюбленим літературним твором.

15.

Сприйняття мистецтва. Відтворення святкового настрою. 

Техніка виконання та матеріал: аплікація, витинанка, кольоровий папір, клей, ножиці, картон.

16.

Продовжити роботу над темою: "Новорічна стіннівка".

 

Техніка виконання та матеріал: аплікація, витинанка, кольоровий папір, клей, ножиці, картон.

17.

Урок узагальнення.   Творча робота за уявою.

Повторити «Простір і об’ємно-просторова форма.»

Тематична.  Узагальнення навчального матеріалу з теми   «Об’ємно-просторова форма. Архітектура і місто».   Тести.

 

ІІ семестр

 

РОЗДІЛ ІІКУЛЬТУРНО-ПРОСТОРОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ (17 год.)

Тема3: Природне і культурне середовище людини  (8 годин)

18.

Пейзаж. Розвиток пейзажного жанру.  Природний світ, гармонія природних форм у середовищі.

Творче завдання: «Зимовий пейзаж».

19.

Природне середовище очима птахів та комах (низька лінія горизонту, перспектива пташиного польоту).

Творче завдання: «Дивний погляд».

20.

Природно-ландшафтний вплив на організацію простору культурне середовище людини (малі архітектурні форми).

Творче завдання: «Ландшафтна архітектура».

21.

Продовження. Взаємозв’язок природного середовища, природних форм в середовищі людини (ландшафтна архітектура)

Творче завдання:«Парк моєї мрії».

22.

Прикладна графіка. Плакат. Види плакатів. Екологічний плакат як один із видів плакатного мистецтва.

Творче завдання: «Щоб планета була чистою»

23.

Інтер’єр. Взаємозв’язок природного середовища, природних форм у середовищі людини. Використання природних форм у середовищі людини. Ікебана.

Творче завдання: «Ікебана в інтер’єрі».

24.

Інтер’єр. Культурні, національні традиції у дизайні середовища.

Творче завдання: «Інтер’єр  української оселі»,

25.

Продовження. Інтер’єр. Культурні, національні традиції у дизайні середовища.

Творче завдання: «Інтер’єр японського житла».

       Тематична.    Узагальнення навчального матеріалу з теми «Природне і культурне середовище людини».  

 

Тема 4: Предметне середовище (9 годин)

 

26.

Основи дизайнерського мистецтва.  Прикладна графіка. Художні прийоми зображення шрифтів. Створення вітальної листівки з текстом і зображенням.

Творче завдання вітальна листівка: «Зі святом!», «Великдень».

27.

Дизайн-графіка. Графіка та її різновиди. Умовність графічного зображення і кольору, використання змістових акцентів.

Творче завдання: «Емблема моєї школи», «Екслібрис».

28.

Дизайн-графіка. Графіка та її різновиди. Художні прийоми візуальної комунікації.

Творче завдання афіша: «Циркова», «Театральна».

29.

Продовження. Дизайн-графіка. Графіка та її різновиди. Художні прийоми візуальної комунікації.

Творче завдання афіша: «Циркова», «Театральна».

30.

Проектування в ескізній формі проектного середовища. Трансформація архітектурної форми з метою підсилення виразності художнього образу.

Творче завдання: «Кімната моєї мрії», «Інтер’єр моєї кімнати». 

31.

Проектування в ескізній формі проектного середовища. Трансформація архітектурної форми з метою підсилення виразності художнього образу.

Творче завдання: «Дитячий майданчик».

32.

Проектна діяльн. архітектора. Використ. біонічнихформ у проект. діяльн.. Культурні, національні традиції в дизайн-середовищі.

Творча робота: «Місто майбутнього». Мішана техніка.

33.

Передавання святковості настрою. Виразні фронтальні силуети.

Творча робота: «Свято в моєму селі». Мішана техніка.

34.

Продовження. Передавання святковості настрою. Виразні фронтальні силуети.

 

Творча робота: «Свято в моєму місті,  селі». Мішана техніка.

Тематична.  Узагальнення навчального матеріалу з теми «Предметне середовище».

35.

 

Підсумковий урок за рік.    Створення декоративного панно «Моя країна – Україна».

 

 

Всього 35 годин

 

 

 

doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
12646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку