Тематичні контрольні роботи з зарубіжної літератури за вивченими темами І семестру в 10 класі (академічний рівень) побудовані за чотирма рівнями відповідно до вимог чинних програм.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 10 клас РУЩИНСЬКА АЛЛА ДМИТРІВНА
Тема № 1
Фредерік Стендаль
Роман «Червоне і чорне
(Хроніка ХІХ століття)»
Тематична контрольна робота № 1
Написати контрольний твір на одну з тем:
Тема № 2
Оноре де Бальзак. Чарльз Діккенс
Тематична контрольна робота № 2
І рівень.
Вибрати правильну відповідь (12 х 0,25 бала = 3 б.)
А |
винаймав у нього помешкання |
Б |
разом працювали в адвокатській конторі |
В |
мали спільних родичів |
Г |
здавав помешкання Гобсеку |
Д |
були сусідами |
«… Ніколи він нічого не досягне, зате буде найщасливішим і найпоряднішим із людей»
А |
Гобсека, |
Б |
Ернесто де Ресто |
В |
Максима де Трая |
Г |
Дервіля |
Д |
графа де Ресто |
А |
витратила усі гроші чоловіка |
Б |
Розділила дітей на своїх і чоловікових |
В |
спалила заповіт чоловіка |
Г |
віддали всі гроші коханцеві |
Д |
спалила «фідеїкоміс» – контррозписку |
Ставши господарем майна графині де Ресто, Гобсек …
А |
будував ферми |
Б |
жив великим паном |
В |
здав будинок у найм |
Г |
відкрив школу для бідних |
Д |
відписав майно онуці своєї сестри |
А |
переховувався від робітного дому |
Б |
його так назвав суддя |
В |
його так назвав містер Бамбл |
Г |
це було прізвище матері |
Д |
це було прізвище батька |
А |
у робітному домі |
Б |
на вихованні у бідла Бамбла |
В |
у майстра Сауерберрі |
Г |
на фермі місіс Менн |
Д |
зі своїми батьками |
А |
з’їв його обід |
Б |
поскаржився на нього Бамблу |
В |
заважав йому спати |
Г |
образив трунаря |
Д |
ганьбив його матір |
А |
священик |
Б |
містер Бамбл |
В |
джентльмен у білому жилеті |
Г |
маленький сирота Дік |
Д |
мама |
А |
сином |
Б |
онуком |
В |
племінником |
Г |
братом |
Д |
дядьком |
А |
сестрою |
Б |
хрещеною |
В |
матір’ю |
Г |
тіткою |
Д |
бабусею |
А |
міс Роза дала їй грошей і Ненсі виїхала за кордон |
Б |
вона не захотіла залишати Сайкса, а той жорстоко її вбив |
В |
її заарештували і посадили у в’язницю |
Г |
вона стала покоївкою міс Рози |
Д |
одружилась |
А |
Лосберн |
Б |
Сайкс |
В |
Браунлоу |
Г |
Сауерберрі |
Д |
Фейджин |
ІІ рівень.
Установити відповідність (3 завдань х 4 відповіді х 0,25 бала = 3 б.)
Герой |
Вчинок |
||
1 |
Гобсек |
А |
Безрозсудно віддається почуттям |
2 |
Дарвіль |
Б |
Неочікувано отримує спадок |
3 |
Анастазі де Ресто |
В |
Переконаний, що «з усіх сил людства варто домагатися … золота» |
4 |
Фанні Мальво |
Г |
Вступає до колегії адвокатів |
|
|
Д |
Використовує психологічний шантаж щодо коханок |
А |
Гобсек і Дервіль у графині де Ресто |
Б |
Гобсек у Фанні Мальво |
В |
граф де Ресто у Дервіля |
Г |
позика Дервілю |
Дійова особа |
Вчинок |
||
1 |
Олівер Твіст |
А |
За вміння красти прозивався Спритним Пройдою |
2 |
Місіс Мен |
Б |
Розплатився за порятунок друга власним життям |
3 |
Ненсі |
В |
Мстився за образливі прізвиська «шкура», «жебрак» |
4 |
Доукінс |
Г |
Поборов Природу і вдихнув повітря |
|
|
Д |
«Вигодовувала» слабких дітей для робіт у робітному домі |
Дійова особа |
Вчинок |
||
1 |
Дік |
А |
Усиновив сироту |
2 |
Місіс Мейлі |
Б |
Жорстоко вбив люблячу людину |
3 |
Браунлоу |
В |
Зазнав нападу озброєних грабіжників |
4 |
Сайкс |
Г |
Благословив товариша |
|
|
Д |
Замучив в димарях кількох хлопчиків |
А |
Олівер вчиться красти |
Б |
Олівер плакальник у Сауерберрі |
В |
Пораненого Олівера кинули в канаві |
Г |
Зубожіле подружжя Бамбл конає в робітному домі |
А |
Загибель Сайкса і його пса |
Б |
Гаррі стає священиком і одружується з Розою |
В |
Проноза потрапляє до в’язниці |
Г |
Фейджин у в’язниці чекає страти |
ІІІ рівень.
Дописати речення (3 завдання х 1 б. = 3 б.)
ІV рівень. Виконати творче завдання (3 б.)
Гобсек |
Олівер Твіст |
Дарвіль |
Сайкс |
Джек Доукінс |
Фейджин |
ВІДПОВІДІ
І рівень.
1 |
А |
7 |
Д |
2 |
Г |
8 |
Г |
3 |
Д |
9 |
Г |
4 |
Д |
10 |
Г |
5 |
В |
11 |
Б |
6 |
Г |
12 |
В |
ІІ рівень.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
13 |
В |
Г |
А |
Б |
14 |
Б |
Г |
В |
А |
15 |
Г |
Д |
Б |
А |
16 |
Г |
В |
А |
Б |
17 |
Б |
А |
В |
Г |
18 |
В |
А |
Б |
Г |
Тема № 3
Ф.М. Достоєвський.
«Злочин і кара»
Тематична контрольна робота № 3
І рівень.
Вибрати правильну відповідь (12 х 0,25 бала = 3 б.)
А |
Досвід власного життя |
Б |
Запис спостережень навколишнього життя |
В |
Опис конкретного випадку в пресі |
Г |
Літературний експеримент |
Д |
Вимоги стилю письма |
А |
змішанні стилів |
Б |
змішанні стилів і напрямів |
В |
соціальному авантюризмі |
Г |
політичній злободенності |
Д |
поліфонізмі викладу |
А |
Соціально-психологічним |
Б |
Детективно-реалістичним |
В |
Авантюрно-філософським |
Г |
Філософсько-психологічним |
Д |
Романтично-психологічним |
А |
Вставні оповідання |
Б |
Листи, сни |
В |
Щоденникові записи героя |
Г |
Ретроспекція |
Д |
Марення і видіння |
А |
Збагачення |
Б |
Наслідування ідеалу |
В |
Перевірка теорії |
Г |
Помста |
Д |
Маніакальна насолода |
А |
Наполеон |
Б |
Магомет |
В |
Ньютон |
Г |
Каплер |
Д |
Македонський |
А |
«Про злочин» |
Б |
«Про кару» |
В |
«Про владу» |
Г |
«Дві категорії людей» |
Д |
«Про надлюдину» |
А |
силу розуму і тверезого розрахунку |
Б |
силу особливих впливів і збігів |
В |
силу серця і власної інтуїції |
Г |
силу історичного поступу |
Д |
силу справедливого покарання |
А |
1 рік |
Б |
3 роки |
В |
1,5 роки |
Г |
1 місяць |
Д |
3 місяці |
А |
Порфирію Петровичу |
Б |
І.П. Пороху |
В |
Свидригайлову |
Г |
Разуміхіну |
Д |
Соні Мармеладовій |
А |
Раскольников |
Б |
Разуміхін |
В |
Лужин |
Г |
Свидригайлов |
Д |
Альона Іванівна |
А |
Любов |
Б |
Каяття |
В |
Каторга |
Г |
Признання злочину |
Д |
Співчуття іншим |
ІІ рівень.
Установити відповідність чи послідовність
(6 завдань х 4 відповіді х 0,5 бала = 3 б.)
Герой |
Вчинок |
||
1 |
Раскольников |
А |
Не дав своїй наречені приданого |
2 |
Разуміхін |
Б |
Взяв на утримування вдову з трьома дітьми |
3 |
Лужин |
В |
Урятував дітей із пожежі |
4 |
Мармеладов |
Г |
Свідчить про підлий підклад 100 карбованців |
|
|
Д |
Знав шляхи заробітку для власного утримування |
А |
Зізнання у вбивстві |
Б |
Приїзд матері |
В |
Зустріч з Лужиним |
Г |
Вбивство лихварки |
Дійова особа |
Деталь |
||
1 |
Альона Іванівна |
А |
Стілець під дверима |
2 |
Авдотья Романівна |
Б |
Євангеліє |
3 |
Свидригайлов |
В |
Ключі |
4 |
Соня Мармеладова |
Г |
Пістолет |
|
|
Д |
Закон |
Літературний герой |
Представляє: |
||
1 |
Порфирій Петрович |
А |
Здоровий глузд |
2 |
Соня Мармеладова |
Б |
Аморальність |
3 |
Разуміхін |
В |
Підлість |
4 |
Свидригайлов |
Г |
Християнська любов |
|
|
Д |
Закон |
А |
Дуня стріляє у Свидригайлова |
Б |
Дуня дає згоду на одруження з Лужиним |
В |
Катерина Іванівна з дітьми на вулиці співає і танцює |
Г |
Радіон садовить Соню поряд з Дунею і матір’ю |
А |
Смерть Катерини Іванівни |
Б |
Смерть доньки квартирної хазяйки |
В |
Смерть Мармеладова |
Г |
Смерть Лизавети |
ІІІ рівень.
Дописати речення (3 завдання х 1 б. = 3 б.)
_____________________________________________________________.
ІV рівень.
Виконати творче завдання (3 б.)
І в |
Чи була зізнання Раскольникова його каяттям? |
ІІ в |
Як характеризують Свидригайлова його вчинки і чим є його шлях для Раскольникова? |
ІІІ в |
Які шляхи вдосконалення дійсності бачить Раскольников, якою є його теорія? |
ВІДПОВІДІ
І рівень.
1 |
В |
7 |
А |
2 |
Д |
8 |
Б |
3 |
Г |
9 |
Г |
4 |
Б |
10 |
Д |
5 |
В |
11 |
Б |
6 |
А |
12 |
А |
ІІ рівень.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
13 |
В |
Д |
Г |
Б |
14 |
Г |
Б |
В |
А |
15 |
В |
Б |
А |
Г |
16 |
Д |
Г |
А |
Б |
17 |
Б |
Г |
В |
А |
18 |
Г |
Б |
В |
А |
ІІІ рівень.
19. … постійних домовленостей із совістю.
20. … історією і прогресом, які нищать людське в людині.
21. … властителя і спасителя людства (Наполеона і Христа).
Краматорська ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької області Україна