Тематичні контрольні роботи. Зарубіжна література 9 клас

Про матеріал
Матеріал містить різнорівневі завдання для тематичних контрольних робіт із зарубіжної літератури в 9 класі з таких тем: "Просвітництво", "Романтизм", "Реалізм (О.де Бальзак, М. В. Гоголь)", "Література ХХ - ХХІ століть. Життя, історія, культура" та зріз знань за І семестр.
Перегляд файлу

Тематична контрольна робота № 1

Просвітництво

І варіант

І-ІІ рівні ( 6 б.)

1. Який період називають добою Просвітництва?

        а) XVI ст.;    б) XVII ст.;    в) XVIII ст.;     г) XIX ст.

 

2. Гуллівер, за задумом Дж. Свіфта, був:

         а) винахідником і мандрівником;     б) письменником і землеробом;

         в) лікарем і капітаном корабля;     г) військовим та інженером.

 

3. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:

          а) крислатих і некрислатих капелюхів;    б) високих і низьких підборів;

          в) широких і вузьких ременів;    г) монархістів і республіканців.

 

4. «Вільшаний король» у Й. В. Ґете є уособленням:

         а) ворогів держави;    б) чаклунства;

         в) дитячої казки;    г) темних сил природи.

 

5. Основна думка поезії «Травнева пісня» Й. В. Ґете — це:

          а) критика песимістів;     б) заклик до свободи та справедливості;

          в) уславлення природи й кохання;    г) уславлення переможців.

 

6. Ода «До радості» Ф. Шиллера стала Гімном Євросоюзу:

          а) тому що радо вітає веселих і дотепних людей;     б) на честь Л. ван Бетховена;

          в) тому що закликає до єднання людей на основі добра й справедливості;

           г) для вшанування батьківщини Ф. Шиллера.

 

7. Які засоби комічного використав Дж.Свіфт у романі «Мандри Лемюеля Гуллівера»?

         а) гумор, оксюморон, іронія;  б) сарказм, сатира, гумор;

         в) пародія, іронія, парадокс;   г) сатира, епіграма, гумор.

 

8. Герой якого твору є носієм таких рис, як незалежність і волелюбність?

       а) «Мандри Лемюеля Гуллівера»; б) «Прометей»; в) «Вільшаний король»; г) «До радості».

 

9. У якому творі світ, природа зображені митцем як зразок гармонії і краси?

       а) «Травнева пісня»; б) «Вільшаний король»; в) «Прометей»; г) «До радості».

 

10. Кого в Ліліпутії призначали на вищі державні посади?

      а)   Найкращих випускників шкіл; б) тих, хто краще за інших танцює на канаті;

      в)  переможців лицарських турнірів; г) переможців інтелектуальних конкурсів.

 

11. Які світи протиставляються у творі «Вільшаний король»?

        а) вищий світ і світ простих людей; б) красиве і потворне;

        в) світ песимістів та оптимістів; г) реалістичний і фантастичний.

 

12. Гаслом доби Просвітництва був вислів:

      а) «Розум править світом».    б) «Мораль править світом».
      в) «Ідеї правлять світом».   г) «Краса править світом».
ІІІ рівень (3 б.)

     1.Сформулюйте основні ідеї доби Просвітництва.

     2. Дати характеристику Гулліверу.

ІVрівень ( 3 б.)

Написати твір на  одну з тем:

    1.«Мій улюблений твір доби Просвітництва».

    2. Які людські і суспільні вади висміюються в «Мандрах Гуллівера» Дж. Свіфта?

    3. «Ідеї Просвітництва, актуальні в наш час».

Тематична контрольна робота № 1

Просвітництво

Варіант ІІ

І-ІІ рівні (6 б.)

1. Представником літератури Просвітництва не є:

        а) Ф. Шиллер;    б) Дж. Свіфт;     в) Сервантес;    г) Й. В. Ґете.

 

2. Доба Просвітництва сповідувала культ:

        а) моралі   б) краси   в) розуму  г) релігії

 

3. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:

           а) ісламу та буддизму;      б) високих і низьких підборів;

           в) язичництва і християнства;      г) католицизму і протестантизму.

 

4. Твір Й. В. Ґете «Вільшаний король» належить до жанру:

           а) балади;      б) оди;    в) сонета;     г) елегії.

 

5. У творі Й. В. Ґете «Прометей» найвиразніше звучать:

          а) мотив відданого служіння людям;    б) мотив запобігання перед сильними світу цього;

          в) богоборчі мотиви;    г) мотив засудження корисливості.

 

6. Головна просвітницька ідея оди «До радості» Ф. Шиллера полягає у:

        а) зверненні до розуму як основного чинника прогресу; 

         б) заклику до загальної освіти;

        в) прославлянні оптимізму, гумору, усього радісного;

        г) заклику до об’єднання людства.

             7. В якій країні зародилося Просвітництво: 

                     а) Англії;   б) Франції;   в) Японії; г) Німеччині.

 

             8. Ліліпути не знайшли у Гуллівера…

                     а) табакерку;  б) годинник;  в) окуляри; г) носову хустинку.

 

             9. Головна ідея «Мандрів Лемюеля Гуллівера» – …

                     а) ідея свободолюбства; б) ідея критики вищих кіл влади Англії;

                     в) ідея важливості подорожей країнами світу; г) ідея об’єднання людства.

 

              10. Ода Ф.Шиллера «До радості» стала гімном …

                     а) Німеччини;  б) Англії;  в) Європейського Союзу; г) Франції.

 

             11. Вірш «Травнева пісня» Й.Гете написав у віці…

                     а) 22 років;  б) 23 років;  в) 24 років; г) 25 років.

 

             12. У якій формі побудована балада Гете «Вільшаний король»?  

                    а) монолог;    б) діалог;   в) опис; г) роздум.

 

ІІІ рівень (3 б.)

1.Основні ідеї доби Просвітництва

2. Дати характеристику Гулліверу

 

ІVрівень ( 3б.)

Написати твір на  одну з тем:

    1.«Мій улюблений твір доби Просвітництва».

    2. Які людські і суспільні вади висміюються в «Мандрах Гуллівера» Дж. Свіфта?

    3. «Ідеї Просвітництва, актуальні в наш час».

 

 

 

 

Перегляд файлу

Тематична контрольна робота № 1

Просвітництво

І варіант

І-ІІ рівні ( 6 б.)

1. Який період називають добою Просвітництва?

        а) XVI ст.;    б) XVII ст.;    в) XVIII ст.;     г) XIX ст.

 

2. Гуллівер, за задумом Дж. Свіфта, був:

         а) винахідником і мандрівником;     б) письменником і землеробом;

         в) лікарем і капітаном корабля;     г) військовим та інженером.

 

3. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:

          а) крислатих і некрислатих капелюхів;    б) високих і низьких підборів;

          в) широких і вузьких ременів;    г) монархістів і республіканців.

 

4. «Вільшаний король» у Й. В. Ґете є уособленням:

         а) ворогів держави;    б) чаклунства;

         в) дитячої казки;    г) темних сил природи.

 

5. Основна думка поезії «Травнева пісня» Й. В. Ґете — це:

          а) критика песимістів;     б) заклик до свободи та справедливості;

          в) уславлення природи й кохання;    г) уславлення переможців.

 

6. Ода «До радості» Ф. Шиллера стала Гімном Євросоюзу:

          а) тому що радо вітає веселих і дотепних людей;     б) на честь Л. ван Бетховена;

          в) тому що закликає до єднання людей на основі добра й справедливості;

           г) для вшанування батьківщини Ф. Шиллера.

 

7. Які засоби комічного використав Дж.Свіфт у романі «Мандри Лемюеля Гуллівера»?

         а) гумор, оксюморон, іронія;  б) сарказм, сатира, гумор;

         в) пародія, іронія, парадокс;   г) сатира, епіграма, гумор.

 

8. Герой якого твору є носієм таких рис, як незалежність і волелюбність?

       а) «Мандри Лемюеля Гуллівера»; б) «Прометей»; в) «Вільшаний король»; г) «До радості».

 

9. У якому творі світ, природа зображені митцем як зразок гармонії і краси?

       а) «Травнева пісня»; б) «Вільшаний король»; в) «Прометей»; г) «До радості».

 

10. Кого в Ліліпутії призначали на вищі державні посади?

      а)   Найкращих випускників шкіл; б) тих, хто краще за інших танцює на канаті;

      в)  переможців лицарських турнірів; г) переможців інтелектуальних конкурсів.

 

11. Які світи протиставляються у творі «Вільшаний король»?

        а) вищий світ і світ простих людей; б) красиве і потворне;

        в) світ песимістів та оптимістів; г) реалістичний і фантастичний.

 

12. Гаслом доби Просвітництва був вислів:

      а) «Розум править світом».    б) «Мораль править світом».
      в) «Ідеї правлять світом».   г) «Краса править світом».
ІІІ рівень (3 б.)

     1.Сформулюйте основні ідеї доби Просвітництва.

     2. Дати характеристику Гулліверу.

ІVрівень ( 3 б.)

Написати твір на  одну з тем:

    1.«Мій улюблений твір доби Просвітництва».

    2. Які людські і суспільні вади висміюються в «Мандрах Гуллівера» Дж. Свіфта?

    3. «Ідеї Просвітництва, актуальні в наш час».

Тематична контрольна робота № 1

Просвітництво

Варіант ІІ

І-ІІ рівні (6 б.)

1. Представником літератури Просвітництва не є:

        а) Ф. Шиллер;    б) Дж. Свіфт;     в) Сервантес;    г) Й. В. Ґете.

 

2. Доба Просвітництва сповідувала культ:

        а) моралі   б) краси   в) розуму  г) релігії

 

3. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:

           а) ісламу та буддизму;      б) високих і низьких підборів;

           в) язичництва і християнства;      г) католицизму і протестантизму.

 

4. Твір Й. В. Ґете «Вільшаний король» належить до жанру:

           а) балади;      б) оди;    в) сонета;     г) елегії.

 

5. У творі Й. В. Ґете «Прометей» найвиразніше звучать:

          а) мотив відданого служіння людям;    б) мотив запобігання перед сильними світу цього;

          в) богоборчі мотиви;    г) мотив засудження корисливості.

 

6. Головна просвітницька ідея оди «До радості» Ф. Шиллера полягає у:

        а) зверненні до розуму як основного чинника прогресу; 

         б) заклику до загальної освіти;

        в) прославлянні оптимізму, гумору, усього радісного;

        г) заклику до об’єднання людства.

             7. В якій країні зародилося Просвітництво: 

                     а) Англії;   б) Франції;   в) Японії; г) Німеччині.

 

             8. Ліліпути не знайшли у Гуллівера…

                     а) табакерку;  б) годинник;  в) окуляри; г) носову хустинку.

 

             9. Головна ідея «Мандрів Лемюеля Гуллівера» – …

                     а) ідея свободолюбства; б) ідея критики вищих кіл влади Англії;

                     в) ідея важливості подорожей країнами світу; г) ідея об’єднання людства.

 

              10. Ода Ф.Шиллера «До радості» стала гімном …

                     а) Німеччини;  б) Англії;  в) Європейського Союзу; г) Франції.

 

             11. Вірш «Травнева пісня» Й.Гете написав у віці…

                     а) 22 років;  б) 23 років;  в) 24 років; г) 25 років.

 

             12. У якій формі побудована балада Гете «Вільшаний король»?  

                    а) монолог;    б) діалог;   в) опис; г) роздум.

 

ІІІ рівень (3 б.)

1.Основні ідеї доби Просвітництва

2. Дати характеристику Гулліверу

 

ІVрівень ( 3б.)

Написати твір на  одну з тем:

    1.«Мій улюблений твір доби Просвітництва».

    2. Які людські і суспільні вади висміюються в «Мандрах Гуллівера» Дж. Свіфта?

    3. «Ідеї Просвітництва, актуальні в наш час».

 

 

 

 

Перегляд файлу

Зар. літ. 9 кл.

Тематична контрольна робота № 2

Романтизм

І варіант

Початковий рівень (3 б.)

1. Романтизм зародився на межі:

а) XVI—XVII ст.;     б) XVII—XVIII ст.;

в) XVIII—XIX ст;    г) ХІХ—XХ ст.

 

2. Представником англійського  романтизму є:

а) Г. Гейне;      б) Ф. Шиллер;

в) Дж. Свіфт;     г) Дж. Байрон.

 

3. Назву збірки «Книга пісень» Гейне запозичив у:

а) Данте;     б) Петрарки;

в) Шекспіра;     г) Сервантеса.

 

4. Легенда про красуню Лорелей стала основою вірша:

а) «Не знаю, що стало зо мною...»;  б) «Коли розлучаються двоє...»;

в) «На півночі кедр одинокий...»;  г) «Мій дух як ніч…».

 

5. Мазепа з однойменної поеми Дж. Байрона розповів шведському королю про:

а) покарання за кохання;   б) першу виграну велику битву;

в) двобій із польським магнатом;  г) падіння з коня на змаганнях.

 

6. Дж. Байрон у десятирічному віці успадкував титул

  а) графа;     б) лорда;    в) барона;    г) герцога.

 

Середній рівень (3 б.)

  1. Установіть відповідність між цитатами та назвою твору.

 

Назва твору

Цитата

1. «Мій дух як ніч...»

а) Моя ж душа, мов птах прип’ятий, Що прагне скель і висоти, Страждає в Англії пихатій.

2. «Не знаю, що стало зо мною...»

б) ...Ніколи не плакали ми;

Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі.

3. «Коли розлучаються двоє...»

в) Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів.

4. «Хотів би жити знов у горах...»

г) Він мріє про пальму чудову, Що десь у східній землі…

 

д) Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає

 

2. Що надихнуло Г. Гейне на створення збірки «Книга пісень»?

 

Достатній рівень (3 б.)

   Дайте визначення та зазначте ознаки романтизму як літературного напряму. Назвіть найвідоміших його представників.

 

Високий рівень (одне питання) ( 3 б.)

         1.Схарактеризуйте романтичного героя. Наведіть приклад такого героя з прочитаних творів.

         2. Виконайте ідейно-художній аналіз будь-якого твору романтизму (на вибір). 

 

Зар. літ. 9 кл.

Тематична контрольна робота № 2

Романтизм

ІІ варіант

Початковий рівень ( 3 б.)

1. Для романтизму характерна така ознака:

а) суворі правила;    б) підвищена емоційність;

в) складна метафоричність;   г) незвичайні герої діють у незвичайних обставинах.

 

2. Представником німецького романтизму був:

а)  Дж.  Байрон;  б) Г. Гейне;  в)  Ф.  Шиллер;  г) Й. Гете.

 

3. Мотиви та форма збірки «Книга пісень» Г. Гейне співзвучні збірці:

а) Й. Гете;   б) Ф. Шиллера; в) Ф. Петрарки;  г) Данте.

 

4. В оригіналі вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий...» постають поетичні образи:

а) сосни й пальми;     б) кедра й смереки;

в) кедра й пальми;     г) ялини й дуба.

 

5. Цикл Дж Байрона «Єврейські мелодії» написаний за мотивами:

               а) біблійними;     б) історичними;

    в) фольклорними;     г) античними.

 

6. Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:

а) історичну постать;    б) романтичного героя;

в) героя фольклорних творів;   г) зрадника.

 

Середній рівень (3 б.)

  1. Установіть відповідність між цитатами та назвою твору.

 

Назва твору

Цитата

1. «Мій дух як ніч...»

а) О, як мені з душного світу, Мов голуб до свого кубла,

У небо грозове злетіти, В кочівлю сонця та орла.

2. «Не знаю, що стало зо мною...»

б) І плачуть , і тяжко зітхають, Без ліку зітхають, смутні.

3. «Коли розлучаються двоє...»

в) Молю тебе, заплакать дай, Бо розпадеться серце з мук.

4. «Хотів би жити знов у горах...»

г) В холодній стоїть вишині, І, сніжною млою повитий,

Дрімає і мріє вві сні

 

д) Зникають в потоці бурхливім І човен , і хлопець з очей

 

2. Що лягло в основу балади Г. Гейне «Не знаю, що стало зо мною…»?

 

Достатній рівень ( 3б.)

    Дайте визначення та зазначте ознаки романтизму як літературного напряму. Назвіть найвідоміших його представників.

 

Високий рівень (одне питання) (3 б.)

          1.Схарактеризуйте романтичного героя. Наведіть приклад такого героя з прочитаних творів.

           2. Виконайте ідейно-художній аналіз будь-якого твору романтизму (на вибір) .

 

 

Перегляд файлу

Тематична контрольна робота  № 4       Зарубіжна література        9 клас

 

Реалізм. Оноре де Бальзак,  Микола Васильович Гоголь

 

І варіант

І –ІІ рівні (6 б.)

1. Бальзак прославив французьку літературу

а) XVIII ст.;      б) I половини XIX ст.;      в)  кінця XVІІІ ст.;        г) ХХ ст.

 

2. «Людська комедія» Бальзака — це:

а) соціально-психологічний роман;  б) епопея;  в) збірка  поезій;    г) роман у віршах.

 

3. Оноре де Бальзак одружився з мешканкою України…

а) Ніною Самійленко; б) Ельвірою Попельською; 

в) Евеліною Ганською; г) Софією Потоцькою.

 

4. Гобсек поважає за спосіб життя…

а) де Гранльє:  б) Ернеста де Ресто;             в) Дервіля;                 г) де Трая.

 

5. Фанні Мальво стала дружиною…

а) Гобсека;         б) Дервіля;       в) невідомо чиєю;      г) де Трая;                

 

6.  Микола Гоголь народився…

а) в с. Великі Сорочинці;            б) в Ніжині;          в) в с. Диканька;         г) в м. Полтаві.

 

7. Місцеві чиновники «здобувають прихильність» Хлестакова перевіреним способом…

а) показують свою роботу; б) ведуть з ним мудрі бесіди;

в) дають хабарі;                  г) співають для нього.

 

8. Чиновники дізнаються, що над ними посміявся пройдисвіт Хлестаков, бо…

а) їм повідомив Добчинський;    б) бо підслухали його розмову зі слугою;   

в) сказав слуга  Хлестакова;            г) прочитали листа, якого Хлестаков написав другу;

 

9. У яких словах, на вашу думку, висловлена гуманістична ідея повісті

а) «Навіщо ви мене ображаєте?»;            

б) «Я брат твій»;

в) «І Петербург залишився без Акакія Акакійовича, начебто його в ньому ніколи й не було»;

г) «Я ні в чому не винен»..

 

10. «Ревізор» Миколи Гоголя за жанром:

а) трагедія;  б) комедія;  в) драма;   г) п'єса-казка.

 

11. Яке прізвище носить городничий міста N:

а) Хлопов;  б) Ляпкін-Тяпкін;   в) Сквозник-Дмухановський;   г)  Шпекін.

 

12.Для чого Дервіль позичав гроші у Гобсека?

      а) щоб розплатитися з боргами;   б) на одруження;

в) на придбання адвокатської контори;   г) щоб оплатити навчання на адвоката.

 

ІІІ  рівень ( 3 б.)

1. Визначте характерні ознаки реалізму (множинний вибір):

а) прагнення автора до об’єктивності;

б) зображення незвичайних героїв у незвичайних обставинах;

в) поглиблений соціальний аналіз;

г) дотримання правила «трьох єдностей»;

д)самоцінність особистості, підкреслена незалежність її від суспільства;

е) зображення типового героя в типових обставинах.

2. З’єднайте героїв за приналежністю до одного твору

1) Дервіль     А Ляпкін-Тяпкін

2) Хлопов     Б Максим Максимович

3) Привид     В Фанні Мальво

      Г Башмачкін

 

 

ІVрівень ( 3 б.)

 Написати твір-мініатюру на одну з даних тем 

1.Чи роблять гроші людину щасливою?» (за повістю О. де Бальзака «Гобсек»).

2. Актуальність комедії М. Гоголя «Ревізор» сьогодні.

3. Доля «маленької людини» в повісті М. Гоголя «Шинель».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота  № 4      Зарубіжна література        9 клас

 

Реалізм. Оноре де Бальзак,  Микола Васильович Гоголь

 

ІІ варіант

І –ІІ рівні ( 6 б.)

1. Бальзак народився у:

а) 1799 р;    б) 1802 р;     в) 1811 р.   г) у 1899 р.

 

2. Оноре де Бальзак пов’язаний із Україною, тому що він:

а) за походженням українець;    б) тривалий час жив і працював в Україні;

в) одружився з мешканкою України;    г) бо тут жили його друзі.

 

3. Дервіль у повісті Бальзака «Гобсек»:

а) оповідач у творі, композиційний стрижень;  б) антипод головного героя;

в) головний герой повісті;   г) цей образ відсутній.

 

4. Гобсек перекладається як…

а) брехун;   б) живоглот;  в) голландець;   г) митець.

 

5.Чому Дервіль зміг стати другом Гобсека?

     а) від природи Дервіль був дуже розсудливий, а Гобсек це цінував;

     б) Дервіль допомагав Гобсекові збирати борги за векселями;

     в) Дервіль допоміг Гобсекові у справі графині де Ресто;

     г) Дервіль допомагав Гобсекові по господарству.

 

6. Сюжети «Ревізора» і «Мертвих душ» Гоголю подарував…

а) Гете;   б) Шиллер;   в) Лермонтов;    г) Пушкін.

 

7. Перший літературний успіх Гоголю принесли…

а) повість «Шинель»;   б) п'єса «Ревізор»;

в) поема «Ганц Кюхельгартен»;   г) «Вечори на хуторі біля Диканьки».

 

8. Городничий дізнався про можливий приїзд ревізора-інкогніто…

а) від Добчинського;    б) йому зателефонували;

в) з повідомлення з департаменту;   г) з листа від кума.

 

9.Акакій Акакійович мав чин…

а) титулярного радника;  б) статського радника;  в) столоначальника;   г) генерала.

 

10.З'ясуйте, у яких словах висловлена гуманістична ідея повісті:

а) «Навіщо ви мене ображаєте?»;

б) «Я брат твій»;

в) «Не бийте мене»;

г) «І Петербург залишився без Акакія Акакійовича, начебто його в ньому ніколи й не було».

 

11.Втрата шинелі для Акакія Акакійовича означала:

      а) великі матеріальні збитки;

     б) втрату поваги колег;

     в) втрату ідеї, що надихала його, дала новий сенс існуванню;

      г) втрату роботи..

 

12. Який епіграф використав М.Гоголь до твору «Ревізор»:

     а) Праця чоловіка годує, а лінь марнує;

     б) Добре там живеться, де гуртом сіється і ореться;

     в) На чужий труд ласий не будь;

      г) Не кивай на дзеркало, коли пика крива.

 

 

ІІІ рівень ( 3 б.)

1. Визначте характерні ознаки реалізму (множинний вибір):

а)самоцінність особистості, підкреслена незалежність її від суспільства;

б)зображення типового героя в типових обставинах;

в)створення характеру героя як багатогранного, неоднозначного, внутрішньо

     суперечливого;

г) дотримання правила «трьох єдностей»;

д) відтворення дійсності, її правдоподібне зображення;

е) зображення виняткових героїв у виняткових обставинах.

2. З’єднайте героїв за приналежністю до одного твору

1. Гобсек     А Печорін

2. Сквозник-Дмухановський  Б привид

3. Башмачкін    В графиня де Ресто

      Г Шпекін

 

ІVрівень ( 3б.)

 Написати твір-мініатюру на одну з даних тем 

1.Чи роблять гроші людину щасливою?» (за повістю О. де Бальзака «Гобсек»).

2. Актуальність комедії М. Гоголя «Ревізор» сьогодні.

3. Доля «маленької людини» в повісті М. Гоголя «Шинель».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Перегляд файлу

9 клас Тематична контрольна робота № 6

 Література ХХ – ХХІ ст. Життя , історія , культура

Варіант І

Рівень 1  (4 бали)

1.  Що означає назва твору Р. Бредбері  «451 градус за Фаренгейтом»:

    а)   псевдонім головного героя;

    б)   температура, за якої може статися глобальна катастрофа на землі;

    в)   температура самозаймання паперу;

    г)   назва кав’ярні, де зазвичай відпочивали пожежники.

 

2.  Поміж основних ідей роману Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом»  немає ідеї:

    а)   осуду тоталітарного режиму;                                        

    б)   неоціненної значущості художніх книжок;

в)  великого значення любові, взаєморозуміння, живого спілкування;                                                      г)  багатства і бідності.

 

3. Як ставилося оточення до героїні роману  Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом»  Кларіси Маклелен?

 а)   Як до дитини-індиго; б)  як до божевільної;

  в)   байдуже;    г)  як до лідера.

 

4.  Проблему справедливості та толерантності порушено у творі:

а)  Гарпер Лі  «Убити пересмішника»;      

б)  Шолом Алейхема «Тев’є-молочар»;

в) Р.Бредбері «451 градус за Фаренгейтом»; 

     г)  Е.Сігел «Історія одного кохання».

 

5. Персонаж, який мав фізичну ваду – покалічену з дитинства руку.

       а) Том Робінсон;  б) Страхолюд  Редлі;  в) Фінч Атикус; г) Діл Гарріс

 

6. Основна колізія твору  Гарпер Лі «Убити пересмішника»  розгортається навколо:

а)  дружби дітей;                                      

б)  страху дітей перед сусідом;

в) суду над чорношкірим;                                      

     г)  бійки дітей за честь адвоката Аттікуса.

 

7. Образ головного героя роману Е.Сігела «Історія одного кохання» нагадує «вічний образ» в літературі :

 а)  Гамлета;    б) Дон Кіхота ;   в) Ромео;  г)  Гобсека.

 

8. Олівер Барретт  навчався в університеті

       а) Кембридж; б) Оксворд; в) Принстон; г) Гарвард.

 

 

 

 

 Рівень 2 (2 б.)

1. Установіть відповідність між героями  творів та їх авторами 

1.   Гай Монтег                                                   А   Ерік Сігел 

2.   Джин Луїза Фінч                                          Б   Р.Бредбері 

3.   Олівер Барретт                                             В   Гарпер Лі

                                                                            Г   Шолом Алейхем  

                                                                       

2. Чому і як держава, описана в романі Р.Бредбері «451 градус за Фаренгейтом», бореться з літературою?                       

 

Рівень 3 (3 б.)

 Складіть літературний паспорт твору на вибір(«451 градус за Фаренгейтом»,   «Убити пересмішника» , «Історія одного кохання»)  за схемою :

  1. Назва.
  2. Автор.
  3. Рік.
  4.  Жанр.
  5. Тема.
  6. Ідея, основна думка .
  7. Проблематика.
  8. Головні герої.                                           

 

                              

 

Рівень 4 (3 б.)

Написати твір-мініатюру на  одну із тем:

1. «Моральні уроки творів сучасної літератури» (на прикладі вивчених творів).

2.  «…де спалюють книжки, згодом спалюють людей» (Г.Гейне)

3.  «Кохання – це коли ні про що не шкодуєш» (Е.Сігал)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 клас Тематична контрольна робота № 6

 Література ХХ – ХХІ ст. Життя , історія , культура

Рівень 1  (4 бали)

1.  Що лягло в основу роману Р. Бредбері  «451 градус за Фаренгейтом»:

    а)   протоколи пожежників Лос-Анджелеса;

    б)   оповідання «Пожежник» Р.Бредбері;

    в)   роман Замятіна «Ми»;

    г)   замітка із старої хроніки.

 

2.   Основним завданням пожежників у романі Р. Бредбері  «451 градус за Фаренгейтом» було:

    а)    знаходити воду для гасіння;                     

    б) спалювати книги;

в)   підслуховувати, про що говорять мешканці Міста;                                                        г) налагоджувати телевізори для стеження.

 

3.  Хто спонукав Монтега замислитися над тим, що діється навколо?

а)   Кларіса; б)  Фабер;    в)   Мілдред;  г)  Бітті.

 

4.   Функцію вистежування й покарання Монтега у романі Р. Бредбері «451 ° за Фаренгейтом»  виконував

а) дрон;  б) пожежна машина-робот;  в) механічний пес; г) термінатор.

 

5.   «Убити пересмішника» означає:

а)  знищити безневинну істоту;                    

     б)  впіймати злодія ;

в)  бути влучним стрільцем;                         

     г)   бути безпринципною особою.

 

6.  Роман  «Убити пересмішника»  Гарпер Лі  отримав літературну премію:

а)   Нобелівську; б)  Букерівську;  в)  Пулітцерівську;    г)  Гонкурівську .

 

7. Образ головного героя роману Е.Сігела «Історія одного кохання» нагадує «вічний образ» в літературі :

а)  Гамлета;  б) Дон Кіхота ;  в)  Гобсека;  в)  Ромео.

 

8. Де відбулося примирення Олівера з батьком?

   а) удома; б) в квартирі Олівера; в) на весіллі; г) у лікарні .

                                                      

 

Рівень 2 (2 б.)

1. Установіть відповідність між назвою твору та його автором 

    1.   «Убити пересмішника»                               А   Ерік Сігел 

         2 .  «451 градус за Фаренгейтом»                     Б   Р.Бредбері 

         3 .   «Історія одного кохання»                           В   Шолом Алейхем                                                                                  

                                                                                       Г    Гарпер Лі                                

                                                                       

2.  Поясніть назву роману Гарпер Лі «Убити пересмішника»  .

 

 

Рівень 3 ( 3 б.)

 Складіть літературний паспорт твору на вибір(«451 градус за Фаренгейтом»,   «Убити пересмішника» , «Історія одного кохання»)  за схемою :

  1. Назва.
  2. Автор.
  3. Рік.
  4.  Жанр.
  5. Тема.
  6. Ідея, основна думка .
  7. Проблематика.
  8. Головні герої.                                           

 

 

Рівень 4 ( 3 б.)

Написати твір-мініатюру на  одну із тем:

1. «Моральні уроки творів сучасної літератури» (на прикладі вивчених творів).

2.  «…де спалюють книжки, згодом спалюють людей» (Г.Гейне)

3.  «Кохання – це коли ні про що не шкодуєш» (Е.Сігал)

 

 

 

zip
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
14 червня 2021
Переглядів
8095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку