Тематична контрольна робота № 1
Просвітництво
І варіант
І-ІІ рівні ( 6 б.)
1. Який період називають добою Просвітництва?
а) XVI ст.; б) XVII ст.; в) XVIII ст.; г) XIX ст.
2. Гуллівер, за задумом Дж. Свіфта, був:
а) винахідником і мандрівником; б) письменником і землеробом;
в) лікарем і капітаном корабля; г) військовим та інженером.
3. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:
а) крислатих і некрислатих капелюхів; б) високих і низьких підборів;
в) широких і вузьких ременів; г) монархістів і республіканців.
4. «Вільшаний король» у Й. В. Ґете є уособленням:
а) ворогів держави; б) чаклунства;
в) дитячої казки; г) темних сил природи.
5. Основна думка поезії «Травнева пісня» Й. В. Ґете — це:
а) критика песимістів; б) заклик до свободи та справедливості;
в) уславлення природи й кохання; г) уславлення переможців.
6. Ода «До радості» Ф. Шиллера стала Гімном Євросоюзу:
а) тому що радо вітає веселих і дотепних людей; б) на честь Л. ван Бетховена;
в) тому що закликає до єднання людей на основі добра й справедливості;
г) для вшанування батьківщини Ф. Шиллера.
7. Які засоби комічного використав Дж.Свіфт у романі «Мандри Лемюеля Гуллівера»?
а) гумор, оксюморон, іронія; б) сарказм, сатира, гумор;
в) пародія, іронія, парадокс; г) сатира, епіграма, гумор.
8. Герой якого твору є носієм таких рис, як незалежність і волелюбність?
а) «Мандри Лемюеля Гуллівера»; б) «Прометей»; в) «Вільшаний король»; г) «До радості».
9. У якому творі світ, природа зображені митцем як зразок гармонії і краси?
а) «Травнева пісня»; б) «Вільшаний король»; в) «Прометей»; г) «До радості».
10. Кого в Ліліпутії призначали на вищі державні посади?
а) Найкращих випускників шкіл; б) тих, хто краще за інших танцює на канаті;
в) переможців лицарських турнірів; г) переможців інтелектуальних конкурсів.
11. Які світи протиставляються у творі «Вільшаний король»?
а) вищий світ і світ простих людей; б) красиве і потворне;
в) світ песимістів та оптимістів; г) реалістичний і фантастичний.
12. Гаслом доби Просвітництва був вислів:
а) «Розум править світом». б) «Мораль править світом».
в) «Ідеї правлять світом». г) «Краса править світом».
ІІІ рівень (3 б.)
1.Сформулюйте основні ідеї доби Просвітництва.
2. Дати характеристику Гулліверу.
ІVрівень ( 3 б.)
Написати твір на одну з тем:
1.«Мій улюблений твір доби Просвітництва».
2. Які людські і суспільні вади висміюються в «Мандрах Гуллівера» Дж. Свіфта?
3. «Ідеї Просвітництва, актуальні в наш час».
Тематична контрольна робота № 1
Просвітництво
Варіант ІІ
І-ІІ рівні (6 б.)
1. Представником літератури Просвітництва не є:
а) Ф. Шиллер; б) Дж. Свіфт; в) Сервантес; г) Й. В. Ґете.
2. Доба Просвітництва сповідувала культ:
а) моралі б) краси в) розуму г) релігії
3. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:
а) ісламу та буддизму; б) високих і низьких підборів;
в) язичництва і християнства; г) католицизму і протестантизму.
4. Твір Й. В. Ґете «Вільшаний король» належить до жанру:
а) балади; б) оди; в) сонета; г) елегії.
5. У творі Й. В. Ґете «Прометей» найвиразніше звучать:
а) мотив відданого служіння людям; б) мотив запобігання перед сильними світу цього;
в) богоборчі мотиви; г) мотив засудження корисливості.
6. Головна просвітницька ідея оди «До радості» Ф. Шиллера полягає у:
а) зверненні до розуму як основного чинника прогресу;
б) заклику до загальної освіти;
в) прославлянні оптимізму, гумору, усього радісного;
г) заклику до об’єднання людства.
7. В якій країні зародилося Просвітництво:
а) Англії; б) Франції; в) Японії; г) Німеччині.
8. Ліліпути не знайшли у Гуллівера…
а) табакерку; б) годинник; в) окуляри; г) носову хустинку.
9. Головна ідея «Мандрів Лемюеля Гуллівера» – …
а) ідея свободолюбства; б) ідея критики вищих кіл влади Англії;
в) ідея важливості подорожей країнами світу; г) ідея об’єднання людства.
10. Ода Ф.Шиллера «До радості» стала гімном …
а) Німеччини; б) Англії; в) Європейського Союзу; г) Франції.
11. Вірш «Травнева пісня» Й.Гете написав у віці…
а) 22 років; б) 23 років; в) 24 років; г) 25 років.
12. У якій формі побудована балада Гете «Вільшаний король»?
а) монолог; б) діалог; в) опис; г) роздум.
ІІІ рівень (3 б.)
1.Основні ідеї доби Просвітництва
2. Дати характеристику Гулліверу
ІVрівень ( 3б.)
Написати твір на одну з тем:
1.«Мій улюблений твір доби Просвітництва».
2. Які людські і суспільні вади висміюються в «Мандрах Гуллівера» Дж. Свіфта?
3. «Ідеї Просвітництва, актуальні в наш час».
Тематична контрольна робота № 1
Просвітництво
І варіант
І-ІІ рівні ( 6 б.)
1. Який період називають добою Просвітництва?
а) XVI ст.; б) XVII ст.; в) XVIII ст.; г) XIX ст.
2. Гуллівер, за задумом Дж. Свіфта, був:
а) винахідником і мандрівником; б) письменником і землеробом;
в) лікарем і капітаном корабля; г) військовим та інженером.
3. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:
а) крислатих і некрислатих капелюхів; б) високих і низьких підборів;
в) широких і вузьких ременів; г) монархістів і республіканців.
4. «Вільшаний король» у Й. В. Ґете є уособленням:
а) ворогів держави; б) чаклунства;
в) дитячої казки; г) темних сил природи.
5. Основна думка поезії «Травнева пісня» Й. В. Ґете — це:
а) критика песимістів; б) заклик до свободи та справедливості;
в) уславлення природи й кохання; г) уславлення переможців.
6. Ода «До радості» Ф. Шиллера стала Гімном Євросоюзу:
а) тому що радо вітає веселих і дотепних людей; б) на честь Л. ван Бетховена;
в) тому що закликає до єднання людей на основі добра й справедливості;
г) для вшанування батьківщини Ф. Шиллера.
7. Які засоби комічного використав Дж.Свіфт у романі «Мандри Лемюеля Гуллівера»?
а) гумор, оксюморон, іронія; б) сарказм, сатира, гумор;
в) пародія, іронія, парадокс; г) сатира, епіграма, гумор.
8. Герой якого твору є носієм таких рис, як незалежність і волелюбність?
а) «Мандри Лемюеля Гуллівера»; б) «Прометей»; в) «Вільшаний король»; г) «До радості».
9. У якому творі світ, природа зображені митцем як зразок гармонії і краси?
а) «Травнева пісня»; б) «Вільшаний король»; в) «Прометей»; г) «До радості».
10. Кого в Ліліпутії призначали на вищі державні посади?
а) Найкращих випускників шкіл; б) тих, хто краще за інших танцює на канаті;
в) переможців лицарських турнірів; г) переможців інтелектуальних конкурсів.
11. Які світи протиставляються у творі «Вільшаний король»?
а) вищий світ і світ простих людей; б) красиве і потворне;
в) світ песимістів та оптимістів; г) реалістичний і фантастичний.
12. Гаслом доби Просвітництва був вислів:
а) «Розум править світом». б) «Мораль править світом».
в) «Ідеї правлять світом». г) «Краса править світом».
ІІІ рівень (3 б.)
1.Сформулюйте основні ідеї доби Просвітництва.
2. Дати характеристику Гулліверу.
ІVрівень ( 3 б.)
Написати твір на одну з тем:
1.«Мій улюблений твір доби Просвітництва».
2. Які людські і суспільні вади висміюються в «Мандрах Гуллівера» Дж. Свіфта?
3. «Ідеї Просвітництва, актуальні в наш час».
Тематична контрольна робота № 1
Просвітництво
Варіант ІІ
І-ІІ рівні (6 б.)
1. Представником літератури Просвітництва не є:
а) Ф. Шиллер; б) Дж. Свіфт; в) Сервантес; г) Й. В. Ґете.
2. Доба Просвітництва сповідувала культ:
а) моралі б) краси в) розуму г) релігії
3. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:
а) ісламу та буддизму; б) високих і низьких підборів;
в) язичництва і християнства; г) католицизму і протестантизму.
4. Твір Й. В. Ґете «Вільшаний король» належить до жанру:
а) балади; б) оди; в) сонета; г) елегії.
5. У творі Й. В. Ґете «Прометей» найвиразніше звучать:
а) мотив відданого служіння людям; б) мотив запобігання перед сильними світу цього;
в) богоборчі мотиви; г) мотив засудження корисливості.
6. Головна просвітницька ідея оди «До радості» Ф. Шиллера полягає у:
а) зверненні до розуму як основного чинника прогресу;
б) заклику до загальної освіти;
в) прославлянні оптимізму, гумору, усього радісного;
г) заклику до об’єднання людства.
7. В якій країні зародилося Просвітництво:
а) Англії; б) Франції; в) Японії; г) Німеччині.
8. Ліліпути не знайшли у Гуллівера…
а) табакерку; б) годинник; в) окуляри; г) носову хустинку.
9. Головна ідея «Мандрів Лемюеля Гуллівера» – …
а) ідея свободолюбства; б) ідея критики вищих кіл влади Англії;
в) ідея важливості подорожей країнами світу; г) ідея об’єднання людства.
10. Ода Ф.Шиллера «До радості» стала гімном …
а) Німеччини; б) Англії; в) Європейського Союзу; г) Франції.
11. Вірш «Травнева пісня» Й.Гете написав у віці…
а) 22 років; б) 23 років; в) 24 років; г) 25 років.
12. У якій формі побудована балада Гете «Вільшаний король»?
а) монолог; б) діалог; в) опис; г) роздум.
ІІІ рівень (3 б.)
1.Основні ідеї доби Просвітництва
2. Дати характеристику Гулліверу
ІVрівень ( 3б.)
Написати твір на одну з тем:
1.«Мій улюблений твір доби Просвітництва».
2. Які людські і суспільні вади висміюються в «Мандрах Гуллівера» Дж. Свіфта?
3. «Ідеї Просвітництва, актуальні в наш час».
Зар. літ. 9 кл.
Тематична контрольна робота № 2
Романтизм
І варіант
Початковий рівень (3 б.)
1. Романтизм зародився на межі:
а) XVI—XVII ст.; б) XVII—XVIII ст.;
в) XVIII—XIX ст; г) ХІХ—XХ ст.
2. Представником англійського романтизму є:
а) Г. Гейне; б) Ф. Шиллер;
в) Дж. Свіфт; г) Дж. Байрон.
3. Назву збірки «Книга пісень» Гейне запозичив у:
а) Данте; б) Петрарки;
в) Шекспіра; г) Сервантеса.
4. Легенда про красуню Лорелей стала основою вірша:
а) «Не знаю, що стало зо мною...»; б) «Коли розлучаються двоє...»;
в) «На півночі кедр одинокий...»; г) «Мій дух як ніч…».
5. Мазепа з однойменної поеми Дж. Байрона розповів шведському королю про:
а) покарання за кохання; б) першу виграну велику битву;
в) двобій із польським магнатом; г) падіння з коня на змаганнях.
6. Дж. Байрон у десятирічному віці успадкував титул
а) графа; б) лорда; в) барона; г) герцога.
Середній рівень (3 б.)
Назва твору |
Цитата |
1. «Мій дух як ніч...» |
а) Моя ж душа, мов птах прип’ятий, Що прагне скель і висоти, Страждає в Англії пихатій. |
2. «Не знаю, що стало зо мною...» |
б) ...Ніколи не плакали ми; Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі. |
3. «Коли розлучаються двоє...» |
в) Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів. |
4. «Хотів би жити знов у горах...» |
г) Він мріє про пальму чудову, Що десь у східній землі… |
|
д) Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає |
2. Що надихнуло Г. Гейне на створення збірки «Книга пісень»?
Достатній рівень (3 б.)
Дайте визначення та зазначте ознаки романтизму як літературного напряму. Назвіть найвідоміших його представників.
Високий рівень (одне питання) ( 3 б.)
1.Схарактеризуйте романтичного героя. Наведіть приклад такого героя з прочитаних творів.
2. Виконайте ідейно-художній аналіз будь-якого твору романтизму (на вибір).
Зар. літ. 9 кл.
Тематична контрольна робота № 2
Романтизм
ІІ варіант
Початковий рівень ( 3 б.)
1. Для романтизму характерна така ознака:
а) суворі правила; б) підвищена емоційність;
в) складна метафоричність; г) незвичайні герої діють у незвичайних обставинах.
2. Представником німецького романтизму був:
а) Дж. Байрон; б) Г. Гейне; в) Ф. Шиллер; г) Й. Гете.
3. Мотиви та форма збірки «Книга пісень» Г. Гейне співзвучні збірці:
а) Й. Гете; б) Ф. Шиллера; в) Ф. Петрарки; г) Данте.
4. В оригіналі вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий...» постають поетичні образи:
а) сосни й пальми; б) кедра й смереки;
в) кедра й пальми; г) ялини й дуба.
5. Цикл Дж Байрона «Єврейські мелодії» написаний за мотивами:
а) біблійними; б) історичними;
в) фольклорними; г) античними.
6. Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:
а) історичну постать; б) романтичного героя;
в) героя фольклорних творів; г) зрадника.
Середній рівень (3 б.)
Назва твору |
Цитата |
1. «Мій дух як ніч...» |
а) О, як мені з душного світу, Мов голуб до свого кубла, У небо грозове злетіти, В кочівлю сонця та орла. |
2. «Не знаю, що стало зо мною...» |
б) І плачуть , і тяжко зітхають, Без ліку зітхають, смутні. |
3. «Коли розлучаються двоє...» |
в) Молю тебе, заплакать дай, Бо розпадеться серце з мук. |
4. «Хотів би жити знов у горах...» |
г) В холодній стоїть вишині, І, сніжною млою повитий, Дрімає і мріє вві сні |
|
д) Зникають в потоці бурхливім І човен , і хлопець з очей |
2. Що лягло в основу балади Г. Гейне «Не знаю, що стало зо мною…»?
Достатній рівень ( 3б.)
Дайте визначення та зазначте ознаки романтизму як літературного напряму. Назвіть найвідоміших його представників.
Високий рівень (одне питання) (3 б.)
1.Схарактеризуйте романтичного героя. Наведіть приклад такого героя з прочитаних творів.
2. Виконайте ідейно-художній аналіз будь-якого твору романтизму (на вибір) .
Тематична контрольна робота № 4 Зарубіжна література 9 клас
Реалізм. Оноре де Бальзак, Микола Васильович Гоголь
І варіант
І –ІІ рівні (6 б.)
1. Бальзак прославив французьку літературу
а) XVIII ст.; б) I половини XIX ст.; в) кінця XVІІІ ст.; г) ХХ ст.
2. «Людська комедія» Бальзака — це:
а) соціально-психологічний роман; б) епопея; в) збірка поезій; г) роман у віршах.
3. Оноре де Бальзак одружився з мешканкою України…
а) Ніною Самійленко; б) Ельвірою Попельською;
в) Евеліною Ганською; г) Софією Потоцькою.
4. Гобсек поважає за спосіб життя…
а) де Гранльє: б) Ернеста де Ресто; в) Дервіля; г) де Трая.
5. Фанні Мальво стала дружиною…
а) Гобсека; б) Дервіля; в) невідомо чиєю; г) де Трая;
6. Микола Гоголь народився…
а) в с. Великі Сорочинці; б) в Ніжині; в) в с. Диканька; г) в м. Полтаві.
7. Місцеві чиновники «здобувають прихильність» Хлестакова перевіреним способом…
а) показують свою роботу; б) ведуть з ним мудрі бесіди;
в) дають хабарі; г) співають для нього.
8. Чиновники дізнаються, що над ними посміявся пройдисвіт Хлестаков, бо…
а) їм повідомив Добчинський; б) бо підслухали його розмову зі слугою;
в) сказав слуга Хлестакова; г) прочитали листа, якого Хлестаков написав другу;
9. У яких словах, на вашу думку, висловлена гуманістична ідея повісті
а) «Навіщо ви мене ображаєте?»;
б) «Я брат твій»;
в) «І Петербург залишився без Акакія Акакійовича, начебто його в ньому ніколи й не було»;
г) «Я ні в чому не винен»..
10. «Ревізор» Миколи Гоголя за жанром:
а) трагедія; б) комедія; в) драма; г) п'єса-казка.
11. Яке прізвище носить городничий міста N:
а) Хлопов; б) Ляпкін-Тяпкін; в) Сквозник-Дмухановський; г) Шпекін.
12.Для чого Дервіль позичав гроші у Гобсека?
а) щоб розплатитися з боргами; б) на одруження;
в) на придбання адвокатської контори; г) щоб оплатити навчання на адвоката.
ІІІ рівень ( 3 б.)
1. Визначте характерні ознаки реалізму (множинний вибір):
а) прагнення автора до об’єктивності;
б) зображення незвичайних героїв у незвичайних обставинах;
в) поглиблений соціальний аналіз;
г) дотримання правила «трьох єдностей»;
д)самоцінність особистості, підкреслена незалежність її від суспільства;
е) зображення типового героя в типових обставинах.
2. З’єднайте героїв за приналежністю до одного твору
1) Дервіль А Ляпкін-Тяпкін
2) Хлопов Б Максим Максимович
3) Привид В Фанні Мальво
Г Башмачкін
ІVрівень ( 3 б.)
Написати твір-мініатюру на одну з даних тем
1.Чи роблять гроші людину щасливою?» (за повістю О. де Бальзака «Гобсек»).
2. Актуальність комедії М. Гоголя «Ревізор» сьогодні.
3. Доля «маленької людини» в повісті М. Гоголя «Шинель».
Тематична контрольна робота № 4 Зарубіжна література 9 клас
Реалізм. Оноре де Бальзак, Микола Васильович Гоголь
ІІ варіант
І –ІІ рівні ( 6 б.)
1. Бальзак народився у:
а) 1799 р; б) 1802 р; в) 1811 р. г) у 1899 р.
2. Оноре де Бальзак пов’язаний із Україною, тому що він:
а) за походженням українець; б) тривалий час жив і працював в Україні;
в) одружився з мешканкою України; г) бо тут жили його друзі.
3. Дервіль у повісті Бальзака «Гобсек»:
а) оповідач у творі, композиційний стрижень; б) антипод головного героя;
в) головний герой повісті; г) цей образ відсутній.
4. Гобсек перекладається як…
а) брехун; б) живоглот; в) голландець; г) митець.
5.Чому Дервіль зміг стати другом Гобсека?
а) від природи Дервіль був дуже розсудливий, а Гобсек це цінував;
б) Дервіль допомагав Гобсекові збирати борги за векселями;
в) Дервіль допоміг Гобсекові у справі графині де Ресто;
г) Дервіль допомагав Гобсекові по господарству.
6. Сюжети «Ревізора» і «Мертвих душ» Гоголю подарував…
а) Гете; б) Шиллер; в) Лермонтов; г) Пушкін.
7. Перший літературний успіх Гоголю принесли…
а) повість «Шинель»; б) п'єса «Ревізор»;
в) поема «Ганц Кюхельгартен»; г) «Вечори на хуторі біля Диканьки».
8. Городничий дізнався про можливий приїзд ревізора-інкогніто…
а) від Добчинського; б) йому зателефонували;
в) з повідомлення з департаменту; г) з листа від кума.
9.Акакій Акакійович мав чин…
а) титулярного радника; б) статського радника; в) столоначальника; г) генерала.
10.З'ясуйте, у яких словах висловлена гуманістична ідея повісті:
а) «Навіщо ви мене ображаєте?»;
б) «Я брат твій»;
в) «Не бийте мене»;
г) «І Петербург залишився без Акакія Акакійовича, начебто його в ньому ніколи й не було».
11.Втрата шинелі для Акакія Акакійовича означала:
а) великі матеріальні збитки;
б) втрату поваги колег;
в) втрату ідеї, що надихала його, дала новий сенс існуванню;
г) втрату роботи..
12. Який епіграф використав М.Гоголь до твору «Ревізор»:
а) Праця чоловіка годує, а лінь марнує;
б) Добре там живеться, де гуртом сіється і ореться;
в) На чужий труд ласий не будь;
г) Не кивай на дзеркало, коли пика крива.
ІІІ рівень ( 3 б.)
1. Визначте характерні ознаки реалізму (множинний вибір):
а)самоцінність особистості, підкреслена незалежність її від суспільства;
б)зображення типового героя в типових обставинах;
в)створення характеру героя як багатогранного, неоднозначного, внутрішньо
суперечливого;
г) дотримання правила «трьох єдностей»;
д) відтворення дійсності, її правдоподібне зображення;
е) зображення виняткових героїв у виняткових обставинах.
2. З’єднайте героїв за приналежністю до одного твору
1. Гобсек А Печорін
2. Сквозник-Дмухановський Б привид
3. Башмачкін В графиня де Ресто
Г Шпекін
ІVрівень ( 3б.)
Написати твір-мініатюру на одну з даних тем
1.Чи роблять гроші людину щасливою?» (за повістю О. де Бальзака «Гобсек»).
2. Актуальність комедії М. Гоголя «Ревізор» сьогодні.
3. Доля «маленької людини» в повісті М. Гоголя «Шинель».
1
9 клас Тематична контрольна робота № 6
Література ХХ – ХХІ ст. Життя , історія , культура
Варіант І
Рівень 1 (4 бали)
1. Що означає назва твору Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом»:
а) псевдонім головного героя;
б) температура, за якої може статися глобальна катастрофа на землі;
в) температура самозаймання паперу;
г) назва кав’ярні, де зазвичай відпочивали пожежники.
2. Поміж основних ідей роману Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» немає ідеї:
а) осуду тоталітарного режиму;
б) неоціненної значущості художніх книжок;
в) великого значення любові, взаєморозуміння, живого спілкування; г) багатства і бідності.
3. Як ставилося оточення до героїні роману Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» Кларіси Маклелен?
а) Як до дитини-індиго; б) як до божевільної;
в) байдуже; г) як до лідера.
4. Проблему справедливості та толерантності порушено у творі:
а) Гарпер Лі «Убити пересмішника»;
б) Шолом Алейхема «Тев’є-молочар»;
в) Р.Бредбері «451 градус за Фаренгейтом»;
г) Е.Сігел «Історія одного кохання».
5. Персонаж, який мав фізичну ваду – покалічену з дитинства руку.
а) Том Робінсон; б) Страхолюд Редлі; в) Фінч Атикус; г) Діл Гарріс
6. Основна колізія твору Гарпер Лі «Убити пересмішника» розгортається навколо:
а) дружби дітей;
б) страху дітей перед сусідом;
в) суду над чорношкірим;
г) бійки дітей за честь адвоката Аттікуса.
7. Образ головного героя роману Е.Сігела «Історія одного кохання» нагадує «вічний образ» в літературі :
а) Гамлета; б) Дон Кіхота ; в) Ромео; г) Гобсека.
8. Олівер Барретт навчався в університеті
а) Кембридж; б) Оксворд; в) Принстон; г) Гарвард.
Рівень 2 (2 б.)
1. Установіть відповідність між героями творів та їх авторами
1. Гай Монтег А Ерік Сігел
2. Джин Луїза Фінч Б Р.Бредбері
3. Олівер Барретт В Гарпер Лі
Г Шолом Алейхем
2. Чому і як держава, описана в романі Р.Бредбері «451 градус за Фаренгейтом», бореться з літературою?
Рівень 3 (3 б.)
Складіть літературний паспорт твору на вибір(«451 градус за Фаренгейтом», «Убити пересмішника» , «Історія одного кохання») за схемою :
Рівень 4 (3 б.)
Написати твір-мініатюру на одну із тем:
1. «Моральні уроки творів сучасної літератури» (на прикладі вивчених творів).
2. «…де спалюють книжки, згодом спалюють людей» (Г.Гейне)
3. «Кохання – це коли ні про що не шкодуєш» (Е.Сігал)
9 клас Тематична контрольна робота № 6
Література ХХ – ХХІ ст. Життя , історія , культура
Рівень 1 (4 бали)
1. Що лягло в основу роману Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом»:
а) протоколи пожежників Лос-Анджелеса;
б) оповідання «Пожежник» Р.Бредбері;
в) роман Замятіна «Ми»;
г) замітка із старої хроніки.
2. Основним завданням пожежників у романі Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» було:
а) знаходити воду для гасіння;
б) спалювати книги;
в) підслуховувати, про що говорять мешканці Міста; г) налагоджувати телевізори для стеження.
3. Хто спонукав Монтега замислитися над тим, що діється навколо?
а) Кларіса; б) Фабер; в) Мілдред; г) Бітті.
4. Функцію вистежування й покарання Монтега у романі Р. Бредбері «451 ° за Фаренгейтом» виконував
а) дрон; б) пожежна машина-робот; в) механічний пес; г) термінатор.
5. «Убити пересмішника» означає:
а) знищити безневинну істоту;
б) впіймати злодія ;
в) бути влучним стрільцем;
г) бути безпринципною особою.
6. Роман «Убити пересмішника» Гарпер Лі отримав літературну премію:
а) Нобелівську; б) Букерівську; в) Пулітцерівську; г) Гонкурівську .
7. Образ головного героя роману Е.Сігела «Історія одного кохання» нагадує «вічний образ» в літературі :
а) Гамлета; б) Дон Кіхота ; в) Гобсека; в) Ромео.
8. Де відбулося примирення Олівера з батьком?
а) удома; б) в квартирі Олівера; в) на весіллі; г) у лікарні .
Рівень 2 (2 б.)
1. Установіть відповідність між назвою твору та його автором
1. «Убити пересмішника» А Ерік Сігел
2 . «451 градус за Фаренгейтом» Б Р.Бредбері
3 . «Історія одного кохання» В Шолом Алейхем
Г Гарпер Лі
2. Поясніть назву роману Гарпер Лі «Убити пересмішника» .
Рівень 3 ( 3 б.)
Складіть літературний паспорт твору на вибір(«451 градус за Фаренгейтом», «Убити пересмішника» , «Історія одного кохання») за схемою :
Рівень 4 ( 3 б.)
Написати твір-мініатюру на одну із тем:
1. «Моральні уроки творів сучасної літератури» (на прикладі вивчених творів).
2. «…де спалюють книжки, згодом спалюють людей» (Г.Гейне)
3. «Кохання – це коли ні про що не шкодуєш» (Е.Сігал)