Тематичний день :"Чарівна осінь".

Про матеріал
Розширити і поглибити знання дітей про осінь (початок), продовжувати вчити дітей радіти при спілкуванні з природою. Викликати бажання дітей бачити красу рідної природи, складати казки, спонукати замислюватися над красою рідного краю, розвивати образне мислення, виховувати любов до природи, вміння оберігати і примножувати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМАТИЧНИЙ ДЕНЬ : «ЧАРІВНА ОСІНЬ»Старший дошкільний вік

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ П. ПЗміст роботи. Форми роботи 1 Мета: розширити і поглибити знання дітей про осінь (початок), продовжувати вчити дітей радіти при спілкуванні з природою. Розповідь-загадка : «Про що розповів їжажок». Загадки про осінь; фізкультхвилинка-чистомовка «через поле і лісок». 2 Мета : викликати бажання дітей бачити красу рідної природи, складати казки, спонукати замислюватися над красою рідного краю, розвивати образне мислення, виховувати любов до природи, вміння оберігати і примножувати. Пізнавальна діяльність : «Подорож у світ осінньої казки». 3 Мета: вчити дітей визначати прикмети осені, сезонні зміни, продовжувати вчити розпізнавати дерева(клен, береза, горобина, каштан); викликати живий інтерес до змін, що відбуваються в природі. Екскурсія в парк.

Номер слайду 3

ХУДОЖНЄ СЛОВОНині осінь нас чарує,неповторна, чарівна. Різні барви нам дарує і дивує нас вона. Виглядає так казково. Восени і парк, і гай. Розмаїттям кольоровим. Прикрашає осінь край!

Номер слайду 4

ДИТЯЧІ ФАНТАЗІЇ

Номер слайду 5

ПРИСЛІВ*Я ТА ПРИКАЗКИ ПРО ОСІНЬОсінь іде, а за собою дощі веде. Весна багата на квітки, а осінь — на сніпки. Літо дає коріння, а осінь — насіння. Весна красна квітами, а осінь — плодами. Курчат восени лічать. Осінь усьому рахунок веде. Восени — багач, а навесні — прохач. Восени і горобець багатий. Осінь каже: «Берися, бо як зима прийде, хоч і схочеш узяти, то не візьмеш». Осінь збирає, а весна з'їдає. Осінь сумна, а весело жити. Осінь на строкатому коні їздить. У доброго хазяїна восени й соломина не пропаде.

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ П. ПЗміст роботи. Форми роботи 1 Мета: розширити і поглибити знання дітей про осінь, створити умови для зняття емоційної та фізичної напруги, розслабитися і підняти настрій, активізувати увагу. Розповідь : «Хто придумав парасольку». Психогімнастика : осінні листочки;Руханка : павучок. 2 Мета : розвивати творчі здібності за допомогою нетрадиційних технік малювання (штампи); виховувати інтерес до відбиття своїх вражень в малюнку. Вчити дітей вносити в малюнок доповнення, які збагачують його зміст. Художнє образотворення : малювання овочевими штампами. 3 Мета: формувати вміння дітей перевтілюватися у осінній дощик. Вчити оволодівати пластикою рухів, виразною мімікою, жестами. Виховувати в дітей інтерес до театрально-ігрової діяльності. Драматизація: «Казочка про дощик».

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

pptx
Додано
19 листопада 2023
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку