Тематичний день "День Гарбуза"

Про матеріал
Розрорбка тематичного дня "День гарбуза" за стандартом Нової української школи для учнів третього класу
Перегляд файлу

 

 

Тематичний день

C:\Users\Админ\Downloads\pngwing.com (66).png

 

 

 

 

Учитель початкових класів

Гарячківського ліцею

Пиндус Наталія Іванівна

Мета: 

  • розширити знання учнів  про гарбуз;
  • познайомити з історією,лікувальними властивостями гарбуза;
  • показати практичне значення знань з української мови, математики, ЯДС, мистецтва;
  • розвивати пізнавальний інтерес, уяву, спостережливість, уміння аналізувати та робити висновки;
  • удосконалювати навички продуктивної праці у парі, групі;
  • виховувати любов і повагу до народних традицій та звичаїв нашого народу.

 

I.  Ознайомлення з темою та метою дня.

1. Вірш про осінь

Листопад вже стоїть на порозі,

Розфарбовує гарно ліси.

Щедра осінь давно у дорозі-

І добра принесла, і краси…

І красою нам очі милує

Тішать серце рясні кольори…

І врожаєм хорошим дивує,

Усміхається сонцем згори.

  • Але осінь прийшла не одна до нас. Щоб дізнатись, кого вона привела, треба відгадати загадку.

Я найстарший на городі!

Я – великий і бокастий,

Жовтогрудий і смугастий.

Я чудовий дар осінній,

З гарний та смачним насінням.

Сьогодні головний герой дня – Гарбуз!

 

II. Робота над темою уроку.

  1. Складання асоціативного куща до слова «Гарбуз».
  2. Вправа «Хмара слів».
  3. Робота над текстом «Історія походження гарбуза».

а) читання тексту вчителем;

- Що нового ви дізналися з тексту?

- А можливо знали щось вже?

- Звідки родом гарбуз?

- Хто полюбляв гарбуз?

- Хто привіз гарбузове насіння до Європи?

- Де використовують гарбуз?

  1. Гарбуз в кулінарії

- Які страви можна приготувати з гарбуза?

- Запишіть.

  1. Інсценізація української народної пісня «Ходить гарбуз по городу».

а) Гарбуз є одним із розповсюджених овочів, який використовують в казках, піснях, оповіданнях.

- Хто пригадає казку, в якій фея перетворила гарбуз на карету?  (Попелюшка)

- У казці Джанні Родарі « Пригоди Чиполіно» кум Гарбуз був добродушним дідусем.

- Український народ склав дитячу пісеньку «Ходить Гарбуз по Городу».

б) Слухання пісні (перегляд відео)

в) Боки я на сонці грів,

    Мене літній дощик мив.

   От і виріс я такий

   Солоденький і смачний.

   Я привів свою родину,

  Тож, запрошуйте гостинно!

г) Інсценізація пісні.

  1. Завдання від веселого Гарбуза:

а) Дібрати прикметники до слова «гарбуз»: Гарбуз (який)?

б) Дібрати спільнокореневі слова, визначити корінь

в) Дібрати синоніми до слова «гарбуз»: гарбуз, кабак, ханька(застаріле слово)

г) Робота з текстом – знайдіть, які орфограми є в цьому тексті (написання з великої літери, подвоєння приголосних).

д) Робота з ненаголошеними голосними (е), (и).

- виписати слово «велика»,

- поставте наголос,

- в ненаголошеному складі який чуємо звук?

- як перевірити написання, цього слова?

Велика – в`елич.

  1. Гарбузова математика.

а) З цеглинок Lego скласти гарбуз.

б) Усний рахунок «Зібрати у кошик гарбузи» - повторення таблиць множення і ділення.

в) повторення – кубик «Блума» (знаходження невідомого множника, діленого, дільника)

г) розв’язування рівнянь (робота в групах)

х + 11 = 47                            х – 45 = 9

х + 4 = 12                              56 – х = 25

(1 учень у групі перевіряє виконані роботи)

д) Робота над задачею:

Маса кавуна 5 кг, а гарбуза – у 4 р. більша. Яка маса кавуна і гарбуза разом?

 

Динамічна пауза

  1. ЯДС

- До якого царство належить гарбуз? (рослини)

- До якої групи належить? (трав. рослини)

- Це однорічна чи багаторічна рослина?

- Давайте розглянемо цикл розвитку гарбуза.

- Гарбуз – це культурна чи дика рослина? (культура)

- А чому люди вирощують гарбуз?

- Про користь гарбуза.

- Це цікаво.

  1. Художня галерея – робота з природним матеріалом – створення осіннього дерева, використовуючи гарбузове насіння.

- Гарбузове насіння не тільки смачне і корисне, воно є чудовим матеріалом для пробок.

- Подивіться на заготовку, скажіть чого не вистачає (листя)

- Листочки ми будемо робити з гарбузового насіння.

 

III. Підсумок уроку.

1) Рефлексія

2) Нехай живе рід Гарбуза,

    Хай щедро родить нам земля,

    Хай буде славним наш обід,

    І не буде ніяких бід!

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пиндус Наталія
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
6465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку