Тематичний день для 1-го класу на тему "Зимонька-зима"

Про матеріал

Тематичний день в першому класі на тему:"Зимонька-зима" включає п'ять уроків:інтегрований урок (навчання грамоти (читання) та природознавство),математика,навчання грамоти (письмо),трудове навчання,фізична культура.До цих уроків створена презентація "Зима",слайди презентації використовуються на різних уроках, розкриваючи тему "Зимонька-зима".

Перегляд файлу

Інтегрований урок в 1 класі

Навчання грамоти (читання) та природознавство

Тема. Зимонька – зима.

Мета. Виділити основні ознаки зими, зміни, які відбуваються в живій та неживій природі; знайомство з буквою «Зе» та звуками [ З ], [ З/ ], опрацювання тексту «Весела зима», робота із скоромовками та фразеологізмами; розвивати спостережливість, увагу, логічне мислення, вміння зіставляти, порівнювати; виховувати любов до навколишньої природи.

Обладнання: презентація, фішки, «Буквар».

Хід уроку

I. Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок

Розпочинаємо урок

II. Мотивація навчальної діяльності

  •                   Повідомляю, що урок у нас буде незвичний. Ми будемо подорожувати в країну, а в яку, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Завірюха віє в полі,

Скрізь стоять дерева голі.

Все пухнастий сніг покрив

І замовк пташиний спів.

Горобці одні «цвірінь».

А синичкам мабуть лінь.

Лиш стрекочуть десь сороки.

То яка це пора року? (Зима)

  •                   Вірно. Наша мандрівка буде в холодну  снігову країну, вітри з якої принесли нам Зиму. Тож вирушаємо. (Презентація «Зима»).

В цих краях морози

Ріки закували,

І березам коси

Глицею прибрали.

Пухова перина очі убирає,

Біла скатертина,

Ні кінця, ні краю.

Під серпанком білим

Трави і листочки,

Річка  оніміла,

Не дзюрчать струмочки.

Омертвіли лози,

Ледь гіллям хитають,

В цих краях  морози

Та вітри гуляють.

  •                   Які асоціації викликає у вас слово зима?   (Інтерактивна вправа «асоціативний кущ»)
  •                   То зима гарна пора року чи ні? (так, ні)
  •                   Тож  ми і будемо над цим на уроці працювати і дізнаємося, для кого ця пора гарна, а для кого ні?

III. Актуалізація знань

1. Фронтальне опитування

  •                   Які зміни відбуваються в неживій природі з настанням зими?
  •                   Які зміни в живій природі?
  •                   Зараз ми розгадаємо кросворд і ви розкажете, які зміни сталися в житті цих тварин з настанням зими?

2. Розгадування кросворду

 

1.

 

 

Т

 

 

 

2.

В

 

 

 

 

 

 

3.

 

А

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

Р

5.

 

 

 

И

 

 

6.

 

 

 

 

Н

7.

 

 

 

 

 

И

 

  1.               Лісовий санітар у червоному береті по стовбуру дзьобом стукає. (Дятел)
  2.               Хоч у нього шуба є,

Та як холод настає,

Він не їсть тоді, не п’є,

І не ходить, не гуляє.

А у лігво залягає. (Ведмідь)

  1.               Він із казки, він із пісні,

В нього зуби, як залізні.

Капустину він гризе,

Зветься звір на букву «Зе». (Заєць)

4. Ні рак, ні риба, ні звір, ні птиця.

Голос тоненький, а ніс довгенький,

Хто його вб’є той кров проллє. (Комар)

  1.               В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться.

А зовуть її (лисиця).

  1.               Літає крилами, ходить ногами,

Висить догори лапами (Кажан).

  1.               Відлітають за моря, у краї далекі,

На будинках гнізда в’ють,

Звуть же їх (лелеки).

  •                   Тож радіють тварини зимі? (Ні)
  •                   Як же їм допомогти?

IV. Сприймання нового матеріалу

  •                   Про яку пору року ми говоримо?
  •                   Який звук на початку слова ви чуєте?
  •                   Як він вимовляється?
  •                   Він приголосний дзвінкий, може бути твердим, а може бути м’яким.

1. Гра «Хто більше знайде слів» (з поясненням, який це звук)

2. Звуковий аналіз слів зимонька, зірки (робота в парі)

3. Фізкультхвилинка

4.Демонстрація букви «Зе»(великої і малої)

5. Робота з підручником ст.72-73.

А) Читання складів

Б)  Гра « Зміни  букву»

В)  Робота над фразеологізмами

                                                                                        /                                 /

Г)  Робота над словами замок, замок

Не гавкає, не кусає

А до хати не пускає (замок)

6. Робота над текстом «Весела зима»

А) Читання вчителем

- Чи  запам’ятали імена дітей?

Б) Читання ланцюжком

В) Бесіда

- Що зробив мороз з вікнами? З водоймами?

- Де тато залив ковзанку?

 - Чому Зіні повезло?

- Чи весела  зимова пора для дітей?

Г) Повторне читання тексту (Передай естафету)

V. Закріплення матеріалу

Робота над скоромовками

VI. Рефлексія

  •                   Тож  яка зима? Знайшли ви відповідь для себе?
  •                   А що нового ви ще сьогодні вивчили?
  •                   Чи сподобалось вам у зимовій країні?
  •                   На інших уроках ми продовжимо свою подорож.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
16 лютого
Переглядів
171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку