Тематичний день "Мультфільми"

Про матеріал
Інтеграція освітніх галузів : мовна – літературна, мистецька, іншомовна освіта, інформативна, природнича.
Перегляд файлу

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Кафедра теорії та методики дошкільної

 та початкової освіти

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота

(тематичний день у 1 класі)

 

 

 

 

«Мультфільми»

 

 

 

 

 

Виконала:

Губницька Світлана Миколаївна                

 

 

                                  

   Модератор сертифікованого заходу –

 Рибачук Оксана Анатоліївна,

 методист кафедри теорії й методики

дошкільної та початкової освіти МОІППО. 

 

 

 

 

 

 

2020 рік

 

 

Тематичний день. Мультфільми.

 

Проблемна тема:

  • Як створюють мультфільми?

Завдання дня:

1. Створення образу персонажа для мультфільму та його зображення.

2. Розвивати творче мислення учнів.

3. Організовувати взаємодію в парах та групах.

4. Організовувати творчу діяльність учнів.

Обладнання:

Календар природи,  комп’ютер, інтерактивна дошка, планшети, пісочна анімація, пластилін, олівці, фарби, музичні інструменти, підручник «Мистецтво»

Інтеграція освітніх галузів : мовна – літературна, мистецька, іншомовна  освіта, інформативна, природнича.

 

 

І. Ранкове зустріч. Створення емоційного тла заняття.

1. Вітання

  • Давайте з’ясуємо, з яким настроєм ми прийшли до школи?
  • Плесніть у долоні ті, хто прийшов з добрим настроєм?
  • Підстрибніть ті, хто хоче подарувати усмішку.
  • Оберніться навколо себе ті, хто поділиться сьогодні цікавою інформацією.

Я усміхаюсь сонечку:

  • -  Здрастуй, золоте!
  • Я усміхаюсь квіточці –
  • хай вона цвіте!
  • Я усміхаюсь друзям –
  • зичу їм тепла.
  • Я усміхаюсь усім людям –
  • зичу їм добра!
  •  

2. Проведення аутотренінгу.

- А тепер налаштуємось на продуктивну роботу.

Під музику діти повторюють за вчителем:

Я – учень.

Я ходжу до школи.

Мене навчають вчитися.

Я все розумію.

Я хочу все знати.

 

3. Щоденні новини

Помічник вчителя повідомляє назву місяця, число і тему дня

 

ІІ. Актуалізація суб’єктивного досвіду учнів з теми

1.  Обмін інформацією.  Презентація

— Чи любите ви мультфільми?

— За що ви їх любите?

— Який ваш улюблений мультфільм?

— Чого можна навчитися, переглядаючи мультфільми?

— Хто ваш улюблений персонаж мультфільму?

— На кого б ви хотіли бути схожими?

— Як прийшов до нас мультик?

— Слово «мультфільм» утворилося від слова «мультиплікація». Із латинської «множення плівки».

Перший у світі мультфільм був випущений  123 роки тому.

Перший мультфільм для дітей «Аліса в країні мультиплікації» був створений американцем ВолтомДіснеєм97 років тому

 Першому звуковоиу мультфільму «Пароплав Віллі» з усім нам відомим героєм МіккіМаусом виповнилося 92 роки

— Мультфільми бувають пізнавальними, розвивальними, а можуть бути розважальними.

 - Чи часто ви переглядаєте мультфільми?

— Дивитися мультфільми люблять не тільки діти, але й дорослі. Тим більше, зараз випускається безліч мультфільмів, призначених більше для дорослих, ніж для дітей. Наприклад, щодня тисячі користувачів у всьому світі переглядають аніме онлайн.

  • Як ви гадаєте, як створюють мультфільми?

2.  Крісло автора.

 

ІІ. Творча робота. Професії в кіномистецтві

Так, правильно. Дійсно, це - великий колектив творчих людей. А зображає персонажів мультфільму художник-мультиплікатор.

— Як саме створюють мультфільм?

1. Перегляд відеоролика «Як створюється найпатріотичніший мультфільм країни “Це — наше, і це — твоє”» (https://ru.savefrom.net/#url=http://youtube.com/watch?v=4TjYD56hXh8&utm_ source=youtube.com&utm_medium = short_domains&utm_campaign=www.ssyoutube.com)

— Що запам’яталося з переглянутого?

— Що дізналися нового?

2. Дослідницька діяльність.

Робота з підручником (с. 70 - 71).

  • Роздивіться героїв популярного мультфільму «Чіп і Дейл».
  • Нагадайте нам, як кого звати?

Чіп Дейл Пружинка ГедзикСирогриз  Котяра

  • У підручнику наведено QR-коди мультфільмів: «пластилінового» і мальованого.
  • Докажіть, де який? Чому ви так думаєте?

 

( Діти працюють у парах. Обмін інформацією)

3. Мотивація до виконання художньо-творчого завдання

  •  Цікаво було б самому придумати й зобразити казкового персонажа!

4. Художньо-творча діяльність

  • Я вам пропоную створити Колобка за допомогою різних засобів анімації.

У нас працюють павільйони: мальованої анімації, пластилінової анімації, піскової анімації, комп’ютерної анімації. Наприкінці уроку нас чекає сюрприз. Ми побуваємо ще в одному павільйонів. Назва якого захована в цій скриньці.

  • Не забувайте, придумуючи персонаж, художник-мультиплікатор надає йому певних характерних рис, щобглядачам було зрозуміло, добрий герой чи злий.
  • У кожного з вас є кружечок з відповідним кольором. Об’єднайтесь у групи, виберіть помічника, який буде слідкувати за послідовністю дій.
  • Помічник отримує карту своєї подорожі. Виконавши завдання, ви переходите до іншого павільйону.
  • 5. Повторення правил роботи в групі.
  • На виконання кожного завдання у вас  10 хвилин. Я сповіщатиму вас дзвоником.

Оскільки учні створюють образи персонажів самостійно, то вчитель може лише дати рекомендації щодо виконання роботи.

ІІІ. Розвиток зв’язного мовлення. Павільйон лялькової анімації.

  1. Гра «Що у скриньці?»

 

  • Діти, у мене в руках скринька. В ній – сюрприз. Це речі з павільйону лялькової анімації. Їх – сім.
  • Ви ставите питання, на яке я даю тільки відповідь: так або ні.

 

  1. Театралізація.

Author. Meet Grandpa, grandma, Little Round Bun, Hare, Bear, Wolf, Fox, Author. Once upon a time there lived an old man and an old woman who had nothing left to eat in the house, not even bread.

Grandpa. Grandpa, dear, bake a tasty bun, please.

Grandma. With a great pleasure! Now I’ll bake a little round bun. Here it is. Look!

Grandpa. I like it. It is very nice round and little. I think it is very tasty.

Grandma. You are right. But it is too hot now.

Grandpa. Put it on the window.

Grandma. OK.

Author. But the bun jumped out of the window and on the bench outside, and from the bench on the ground, and away it rolled along the road!

Little Round Bun

 I ‘m Little Round Bun

 I can sing and roll, and ran

 I ran away from home

 I’m here all alone.

Author. On and it rolled and it saw a Hare coming toward it.

Hare. Hello. I’m Hare Long Ears. And who are you?

Little Round Bun. I’m Little Round Bun. Glad to meet you.

Hare. Glad to meet you too. Oh, you are very nice. I’ll eat you up!

 Little Round Bun. Don’t eat me! Don’t eat me! I can sing and I’ll sing to you. Listen!

I ‘m Little Round Bun

 I can sing and roll, and ran

 I ran away from home

 I’m here all alone.

Author. And off it rolled and ran away. By and it saw a wolf.

Wolf. Hi! I’m Grey Angry Wolf. I’m very serious, and you?

Little Round Bun. I’m Little Round Bun. Glad to meet you. I’m happy.

Wolf. I’ll eat you up.

Little Round Bun. Don’t eat me! Don’t eat me! I can sing and I’ll sing to you. Listen!

I ‘m Little Round Bun

 I can sing and roll, and ran

 I ran away from home

 I’m here all alone.

Author. And away it rolled. By and by it met a Bear coming toward it.

Bear. Hey, who are you?

Little Round Bun. I’m Little Round Bun. I’m happy. And who are you?

Bear. I’m Bear. I’ll ear you up.

Little Round Bun. Don’t eat me! Don’t eat me! I can sing and I’ll sing to you. Listen!

I ‘m Little Round Bun

 I can sing and roll, and ran

 I ran away from home

 I’m here all alone.

Author. And off it rolled and ran away! By and by it saw a Fox.

Fox. Oh. What a nice Little Round Bun! I like you.

Little Round Bun. And who are you?

Fox. I’m a Fox. I’m a beautiful Fox. My name is FoxieLoxie. I have a long tail. I’m special!

 Little Round Bun. I am glad to meet you. I can sing and I’ll sing to you. Listen!

I ‘m Little Round Bun

 I can sing and roll, and ran

 I ran away from home

 I’m here all alone.

Fox. Dear Little Round Bun, I can’t hear you. I can’t hear you. Sing a song again. Come nearer to me.

Little Round Bun. With pleasure! Listen!

I ‘m Little Round Bun

 I can sing and roll, and ran

 I ran away from home

 I’m here all alone.

Fox.  Good job! In the fairy - tail I must eat you but I like you so much! Let’s be friends!

  • Діти, а що незвичайного сталося наприкінці казки?
  • Як ви думаєте, а чому Лисиця не з’їла Колобка?
  • А чи хотіли б ви продовжити казку?

 

  1. Я фантазую. Складання продовження казки «Колобок»

Діти в групах створюють продовження казки. Діляться своїми фантазіями з іншими групами.

 

ІV. Музична діяльність

  1. Бесіда
  • Діти, я переконалася в тому, що ви, дійсно,  всі любите мультики. 
  • А яка музика звучить у кінофільмах?
  •  Чи важливе музичне оформлення для мультиків?
  • У кожному кіно- і мультфільмі обов’язково звучить музика. Вона є добрим помічником у розумінні настрою героїв фільму.

   У деяких фільмах можна не лише почути, а й побачити справжніх музикантів, які виконують музику.

Ми подивимося фрагмент мультфільму. Після перегляду дайте мені відповідь :

- Що відбудеться, якщо в мультфільмах не буде  звучати музика?

2. Робота з підручником. С.72. Прийом спрямоване читання.

— Хто створює музику до кінофільмів?( Композитор)

— Як утворюється оркестр? (Коли багато музикантів збираються й грають разом)

— Хто керує оркестром? (Диригент)

— Як музиканти дізнаються, коли їм треба розпочати грати? (Диригент  указує  диригентською

паличкою, коли грати музикантам)

— Що ще показує диригент музикантам своєю паличкою? (Темп виконання та гучність звучання)

Бесіда: Оркестр – це музичний колектив, кожен з якого грає на певному інструменті.

    За допомогою спеціальної палички оркестром керує диригент. Він жестом вказує музикантам, чия черга грати епізод, як треба це робити (гучно, тихо), швидко чи повільно.

3.Перегляд мультфільмів. Дослідницька робота.

 

- Прослідкуємо, як справляються герої різних мультфільмів з грою в оркестрі.

Мультфільм «Фантазія» музика Поля Дюка «Учень чарівника»

  • Як виглядає диригент? Чи допомагає музика передати характер подій у мультфільму?

М/ф «Маша і Ведмідь» (серія «Репетиція оркестру»)

https://www.youtube.com/watch?v=vAfbudFaWFo

м/ф «Людина-оркестр»

https://www.youtube.com/watch?v=_pk5O9hzjWI

М/ф Мультфільм про Міффі

https://www.youtube.com/watch?v=E2MfNIcgiuU

  1. Ігрова діяльність . Гра «Диригент»

«Виконання» ритмічних малюнків вивчених пісень оркестром (класом) – плесканням або на шумових інструментах. Один з учнів – диригент

5. Вокально-хорова  робота

Розучування фрагменту пісні з мультфільму «Чіп і Дейл»с.73 підручник

  • Музика в мультику чи кінофільмі відіграє важливу роль. Глядачеві зрозуміло і приємніше сприймати події фільма, коли є  музичний супровід.

 

ІV. Підбиття підсумків дня.

1. Рефлексія

  • Сьогодні  я навчився (навчилась)…
  • Мені сподобалося …
  • Хочу ще навчитися…
  • Найскладніше було …
  • Найлегше було…
  • Кому сподобався створений вами колобок – поаплодуйте.
  • Ви бачили роботу однокласників – поаплодуйте, якщо робота вам сподобалась.
  • Я теж вам усім аплодую, тому, що ви творчо працювали, були уважними і змогли надати  Колобкові гарних рис. А головне, він залишився жити.
docx
Додано
14 червня 2020
Переглядів
1875
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку