24 березня о 18:00Вебінар: Розвиток критичного мислення та медіаграмотності на уроках англійської мови

Тематичний день у 2 класі. Робота з природним матеріалом. Аплікація «Осінній пейзаж» .

Про матеріал
Даний матеріал сприяє формуванню технологічної компетентності учнів; розвитку пізнавальної, художньої та технічної обдарованості, технічного мислення в процесі творчої діяльності; вихованню естетичних смаків.
Перегляд файлу

Трудове навчання

Тема. Робота з природним матеріалом. Аплікація «Осінній пейзаж» 

Мета: 

  • формування технологічної компетентності:
  • розвиток пізнавальної, художньої та технічної обдарованості, технічного мислення в процесі творчої діяльності:
  • виховання естетичних смаків.

Методично-дидактичне забезпечення: запис твору П.Чаяковського «Осіння пісня», аудіозапис вірша «Осінь», репродукція картин І.Левітана «Золота осінь» та І. Шишкіна «Рання осінь»

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Девіз уроку:

Час дарма тут не марнують,

усі залюбки працюють,

і ніколи не сумують.

ІІ. Емоційне налаштування

- Завела нас осінь у салон Майстрів, де вона є найулюбленішою порою року. Поети, художники, композитори оспівують осінь.

Звучить музика П.Чайковського «Осіння пісня», діти слухають запис вірша «Осінь»

Нині осінь нас чарує,
Неповторна, чарівна,
Різні барви нам дарує

І дивує нас вона.

Виглядає так казково

Восени і парк, і гай,
Розмаїттяс кольоровим

Прикрашає осінь край!

  •                                                                                                                                                                                                                                                                            Осінні дні народжують в нас різні настрої.  Холодний і похмурий день озивається в душі тугою і сумом., а сонячний і теплий – народжує світлу радість.

3. Розгляд репродукцій картин І. Левітана «Золота осінь» та І.Шишкіна «Рання осінь»

- Чи вдалося художникам передати красу осені, свій настрій?

- У композиторів – звуки, у художника – фарби, у поета – слово. І кожен із них по-своєму описує цю незвичайну пору року.

ІІІ. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

1. Повідомлення теми і мети уроку

Вправа «Дешифрувальник»

Завкресліть  ДОЩИК  і ви дізнаєтась, що ми будемо створювати на уроці.

ПДЕОЙЩЗИАКЖ

Так, пейзаж. Ми будемо створювати осінній пейзаж з природного матеріалу та з листочків, які ви сьогодні назбирали. Під пресом вони вже розрівнялися і стали зовсім гладенькі, з ними легко буде працювати.

     - А як ви розумієте слово «пейзаж»?

     - Слово «пейзаж» походить від французького pays, що в перекладі означає «країна, місцевість». Пейзаж – це зображення природи, або певної місцевості.

2. Обднання учнів у групи за словами музика, поезія, картина.

ІІІ. Підготовка робочого місця

IV. Повторення правил працюючої людини та правил безпеки під час роботи з природним матеріалом.

Працюй тихо.

Матеріали для праці використовуй економно.

Закінчив роботу, наведи порядок на своєму робочому місці.

V. Практична робота

    -  Для того, щоб ваша робота потрапила до Художнього салону, треба проявити творчість, фантазію. Уважно придивіться до природного матеріалу. Розгляньте листочки, на що вони схожі?  Скомпонуйте картину на ватмані, а вже потім приклеюйте окремі частини-листочки до основи. Клей доцільно наносити крапельками по краях. Якщо ви наноситимете клей на всю частину листя, то при сушінні аплікації він пожолобиться.

Спочатку потрібно продумати майбутню картину.

Розгляньте уважно пейзаж осіннього лісу.

Чи однакові за розміром дерева, зображені на першому і другому планах?

Поміркуйте, як створити пейзаж із близьким та дальнім планами.

Для дальнього плану оберіть дрібніші листочки та приклейте їх зворотною стороною. На передньому плані наклейте  яскраві листки, більші за розміром.

Виконуйте роботу за планом:

1) підготовка матеріалу, його вибір;

2) вибір малюнка для аплікації;

3) компонування матеріалу, створення ескізу;

4) вибір устаткування: інструментів, допоміжних матеріалів.

Хвилинка відпочинку. Вправа «Сонячний зайчик»

Сядьте (ляжте) зручно. Уявіть себе на сонячній яскравій лісовій галявині. Сонячний зайчик зазирнув у ваші оченята. Заплющіть їх. Зайчик побіг по обличчю – погладьте його ніжно своїми долоньками: на лобі, на щічках, на підборідді. Правда, приємно? Погладжуйте легенько, щоб не сполохнути його: голову, шийку, ручки, животик, ніжки. Уявіть, що раптом він заліз вам за комір! Погладьте його там. Він любить і пестить вас.. А ви теж гладьте його, подружіться з ним.

Прислухайтесь ще раз до своїх відчуттів і повертайтесь у клас.

Спасибі тобі, сонячний зайчику, що ти нас порадував! Діти, давайте подякуємо йому оплесками.

Діти починають працювати, учитель за  потреби надає допомогу.

VI. Виставка робіт

Прийом «Картинна галерея»

VI. Рефлексія

 Вправа «Щоденник вражень»

Ось підходить до завершення наш день подорожі до осені. Попереду нас чекає свято «Осінній вернісаж». Ми ще не раз будемо згадувати цю чарівницю, а наразі дякую всім за роботу. Сподіваюсь, що у кожного з вас залишилися приємні враження від побаченого і почутого, задоволення від власної праці і спільної роботи в групах. Запишіть, будь ласка свої відчуття в свій щоденник вражень. Можливо, хтось захоче поділитись з однокласниками своїми думками.

 

docx
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку