Тематичний день "Які сюрпризи нам готує Зима?" (НУШ)

Про матеріал

Освітні галузі: Мовно – літературна, математична, природнича, технологічна, мистецька.

Завдання для вчителя:

Навчати учнів критично мислити, опираючись на власний досвід;

Виховувати спостережливість, вміння доводити свою думку;

Навчати дітей узагальнювати набуті знання, презентувати досягнуті результати у групі;

Виробляти вміння співпрацювати у парі, дотримуватися правил ввічливого спілкування.

Перегляд файлу

Тематичний день 1. «Які сюрпризи нам готує зима?»

Освітні галузі: Мовно – літературна, математична, природнича, технологічна, мистецька.

Завдання для вчителя:

  • Навчати учнів критично мислити, опираючись на власний досвід;
  • Виховувати спостережливість, вміння доводити свою думку;
  • Навчати дітей узагальнювати набуті знання, презентувати досягнуті результати у групі;
  • Виробляти вміння співпрацювати у парі, дотримуватися правил ввічливого спілкування.

І.Ранкова зустріч

  1. Привітання.

На дворі летять сніжинки

Всі легенькі мов пушинки.

Тож і ми часу не гаймо,

В дружнє коло всі ставаймо. ( діти стають у коло і беруться за ручки).

З днем прийдешнім всіх вітаймо.( далі діти виконують вправи відповідно до віршика).

Посміхніться, покружляйте,

Ручки вгору підійміть,

В сторони їх розведіть,

Пострибайте як зайчата

Плесніть у долоньки раз

До роботи всім нам час.

 

  1. Гра «Конвертик загадок»

Загадка.

Білий сніг  із неба йде

По землі вона іде.

Все навколо одягає,

Білим пухом покриває.

Срібло сипле з рукава

Здогадалися це …. (Зима)

  • Які ознаки приходу зими ви знаєте? ( Діти обмінюються інформацією).
  • А до нас завітав гість, якого можна зустріти тільки взимку.  Хто  він ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку:

Надворі зима настала.

Снігом все позамітала.

Діти із сніжками грають

Їх у кульки все катають.

І ось дивина така

Вийшла баба ….. ( снігова)

Отже до нас у гості завітала Снігова Баба.

  • Спробуйте скласти її з геометричних фігур. Для цього об'єднайтеся по троє та виконайте завдання. ( Діти складають сніговика).
  • Які фігури використали для сніговика?
  • Наша гостя Снігова Баба сьогодні допомагатиме нам впродовж дня.

ІІ.  Вправа «Сюрприз у конверті» Робота в групах з ілюстративним матеріалом

1)За вікном Зима іде

Та сюрприз усім несе.

Щоб його нам відгадати

Треба Зиму привітати.

Швидше до вікна ідіть

Її рукою поманіть.( підбігаємо до вікна і махаємо рукою Зимі)

(В цей час дістаю казковий конверт в якому заховані сніжинки і кажу:

2)Ой, малята, озирніться,

Всі до мене поверніться.

Тут Зима вже побувала

Та конвертик передала.

Але щоб його відкрити

Треба швидко полічити.

Скільки є сніговиків

У   Зими помічників.

3)Математична гра «Сніговички» Практичне засвоєння правила «Якщо до числа додати 1, утвориться наступне число». З допомогою роздаткового матеріалу складаємо таблицю додавання 1 до числа. Діти на парті беруть один сніговик до нього в гості прийшов ще один, скільки стало сніговиків (двоє) і т.д.

 

Так ми склали таблицю додавання числа 1. Подивіться уважно на числа в кожному прикладі, записані червоним кольором. На яке число вони відрізняються одне від одного? Отже, якщо до числа додати 1, утвориться наступне число.

ІІІ. Розгадування ребуса. Мова .

Гарно щойно потрудились.

Всіх старанно полічили.

Далі  є у них для вас

Теж завдання не просте.

Ось малюнок незвичайний

Відгадайте хто мастак

Що за слово заховалось?

 

  1. Назвіть  звуки у слові-відгадці (зима). Давайте поділимо ці звуки на голосні та приголосні. Скільки складів є  в слові зи-ма.(два ).
  2. Виділення звуків [з], [з’] 
    А зараз послухайте віршик і скажіть, з якими звуками найчастіше ви тут зустрічаєтесь? Зима морозна завітала,

                Всю землю снігом замела.

                І завірюха закружляла

                З морозом у танок пішла. 

А тепер відгадайте загадку: 
Зроду рук своїх не має, 
А узори витинає. 
(Мороз) 
Де зустрічається у цьому слові звук [з]? ( в кінці слова) 
Висновок. Так ось, якщо звук [з] стоїть в кінці слова, то вимовляється дзвінко. 

 

ІV. Екскурсія «Ознаки зими у природі»

Зараз шубки одягаймо

Та у мандри вирушаймо.

Будемо ми споглядати

І ознаки так шукати.

(діти одягають верхній одяг і виходять на шкільне подвір'я. на ньому вчитель заздалегідь підготував цікавий маршрут із завданнями).

  • Діти, відгадайте загадку:

Сніг її не налякає,

 І на спеку не зважає.

Зеленіє навіть взимку,

Має з голочок хустинку.

                     (ялинка).

  • Ви часу прошу не гайте,

               Всі до неї підбігайте.

Подивіться тут на голочках є якісь папірець. (розмотує вчитель папір і читає запитання)

- Як змінилися взимку хвойні дерева?

 - Як змінилися взимку дерева і кущі?

 - На яких деревах залишилося листя? Якого воно кольору?

На якому дереві листя залишилося найбільше?

- Що відбувається, коли віє вітер?

( діти дають відповіді на запитання).

Ось подув знов і вітерець

Й прилетів ще папірець.

(розмотує вчитель папір і читає запитання)

 Чи є сніг? Послухайте, як скрипить сніг під ногами.

Давайте тихенько станемо, а тепер всі разом ніжками потупцюємо… почули як рипить сніжок?

Знову з неба як пушинки тихо падають …( сніжинки)

- Як виглядають сніжинки?

Давайте розглянемо  сніжинки за допомогою чарівної  лупи. ( діти розглядають сніжинки під лупою)

 Запам’ятайте, як вони виглядають – у класі замалюємо їх в альбом.

Ой, які у вас стали рум'яні щічки. Мороз пощипав і ваші носики. Давайте повернемося до теплої кімнати. ( діти разом з вчителем повертаються у клас).

 

V. Визначення “кольорів зими”. Бесіда “Що змінилося довкола?”

Нарешті прийшла справжня зима. Сніг, білий, пухнастий, вкрив землю, дерева, дахи будинків. І стало навколо так гарно, ошатно, затишно...

Підведення підсумків тематичного дня.

Обмін враженнями

- Який сюрприз ви б хотіли отримати? Чому?

 - Що приємніше: самому робити чи отримувати сюрприз ?

 - Що тобі найбільше запам’яталося сьогодні?

docx
Додано
2 січня
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку