Тематичний урок "Емоції і Музика"

Про матеріал
Тематичний урок "Емоції і Музика " для учнів 1-4 класів НУШ присвячений розвитку емоційного інтелекту, вмінню розпізнавати та керувати своїми емоціями. Урок досліджує вплив музики на емоції та їхній зв'язок із внутрішнім станом людини У презентації пропонуються інтерактивні вправи, дихальні техніки та руханки, що допомагають знайти гармонію та спокій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тематичний урок «Емоції і Музика» (Емоційний інтелект)Підготувала: вчитель музичного мистецтва і хореографії Ластівка Л. Ю. Ліцей №214 м. Київ

Номер слайду 2

ВСЕ ПРО ЕМОЦІЇ

Номер слайду 3

Емоції допомагають нам зрозуміти, що з нами відбувається. Не буває поганих або хороших емоцій. Є приємні та неприємні. Наприклад, СТРАХ допомагає нам уникати неприємних ситуацій. ГНІВ допомагає нам відстояти себе. ОГИДА допомагає нам дотримуватись гігієни та чистоти. РАДІСТЬ нам говорить про те, що у нас все гаразд.

Номер слайду 4

Всі емоції взаємопов’язані з нашим тілом. Наприклад, коли ми відчуваємо ГНІВ – напружуються м’язи. Коли БОЇМОСЯ, можемо відчувати біль у животі, здається що не вистачає повітря. Але, все це нормальні відчуття і нічого поганого від них не станеться. Ці всі відчуття допомагають нашому тілу діяти!(Примітка: можна використати цікаве відео, провести бесіду і т.п).

Номер слайду 5

Головне, навчитися цими емоціями керувати. Один із найпотужніших способів – це дихати! Глибоке дихання. Краще вчитися дихати коли ми спокійні.

Номер слайду 6

ДИХАЛЬНА ВПРАВА «ПАПІРЕЦЬ»

Номер слайду 7

Для виконання дихальної вправи «ПАПІРЕЦЬ» потрібно будь-який аркуш паперу (А4). Давайте спробуємо спочатку подихати. (Примітка: дути потрібно на папірець). Зробіть три коротких видихи вліво, а потім вправо. А тепер спробуйте зробити два довгих видихи вліво і вправо. Також, у нас є діафрагма. Давайте її трішки помасажуємо. (Примітка: папірець легко притиснути до діафрагми). Спробуємо все спочатку, тільки вже під музичний супровід.

Номер слайду 8

Музика може виражати не тільки різні почуття та настрої, але і зображувати портрети людей, їх емоції та риси характеру. Художник, за допомогою фарб може в картині передати настрій чи характер людини. Цікаво, а музика може «намалювати» портрет людини? Адже в інструментальних творах розповісти про емоції людини дуже складно.

Номер слайду 9

Композитор, неначе художник, «малює» музичні портрети людей, а допомагають йому в цьому різноманітні звуки, тембр, ритм, та сила звуку. Композитор Д. Кабалевський написав твір «Три подружки». Дівчатка в цьому творі були дуже різними, а якими саме – дізнаєтесь, якщо уважно послухаєте музику! (Під час слухання можна заплющити очі)

Номер слайду 10

СЛУХАННЯ МУЗИКИД. Кабалевський «Три подружки»(ПЛАКСА. ЗЛЮКА. РАДІСТЬ)

Номер слайду 11

Як ви назвали б першу, другу, третю подружку?Чи допомогла музика впізнати характери дівчаток?Спробуйте в дзеркалі відобразити емоції кожної з них. - З якою подружкою ви б подружились і чому?

Номер слайду 12

Щойно ми з вами створювали емоції на обличчі. А чи можуть створювати емоції наші пальці? Ану спробуйте і покажіть  А тепер разом зі мною (Радіють, обіймаються, граються і т. п)

Номер слайду 13

ПАЛЬЧИКОВІ ЕМОЦІЇ

Номер слайду 14

Щоб додати активності, пропоную виконати руханку «Я і Ти». Спільні рухи допоможуть школярам зняти напругу, знайти внутрішню рівновагу та відчути гармонію і спокій. (Можна використовувати будь-яку іншу руханку на власний вибір).

Номер слайду 15

РУХАНКА «Я І ТИ»

Номер слайду 16

Цікавий факт: згідно досліджень, людині щоб показати злість необхідно напружити аж 47 м'язів, тоді як для щирої посмішки достатньо лише 13.  Тож посміхайтеся частіше 

Номер слайду 17

ДО НАСТУПНОЇ ЗУСТРІЧІ!

pptx
Додано
27 січня
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку