Тематика засідань ШМО вчителів

Про матеріал

В поданому матеріалі представлено тематику засідань творчої групи вчителів англійської мови в школі. Представлено 5 засідань та робота між засіданнями.

Перегляд файлу

Тематика засідань творчої групи вчителів англійської мови

Cерпень                                                                     28.08.2018

І засідання

Тема: Організаційне засідання. Опрацювання нормативних документів

Форма проведення: круглий стіл

  1. Аналіз роботи за минулий навчальний рік. Виявлення недоліків і  визначення напрямків роботи ,  та затвердження плану роботи на новий 2017 -2018  навчальний рік. (Голова т/г Фомюк Л.С..)
  2. Обговорення плану роботи  на 2018-2019 н.р. (Всі члени групи
  3. Ознайомлення із методичними рекомендаціями щодо викладання  іноземних мов у 2018-2019 н.р. (Омельченко І.В..)
  4. Ознайомлення із змінами у вивченні іноземної мови у 10 класах та опрацювання пояснювальної записки до навчальної програми з іноземних мов 1-х класів. :Концепція нової української школи. Опрацювання пакету нових нормативних документів та виконання   державних цільових завдань. Знайомство з новими підручниками (Фомюк Л.С.)

  3. Опрацювання єдиних вимог до оформлення та ведення журналів для 

      учнів початкової, середньої та старшої школи.( Л.О. Відоменко)

  1. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів та орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів (Омельченко І.В..)
  2. Робота з обдарованими дітьми. Обговорення системи заходів з підготовки учнів до участі у І турі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови.(члени ТГ)
  3. Обговорення Всеукраїнського конкурсу «Гринвіч» та інтернет-олімпіад. на освітньому просторі «На урок». (Л.С.Фомюк)

  8.Розподіл тижневого навантаження. Розгляд, підготовка та затвердження 

     календарного планування. Складання графіка відкритих уроків та 

     позакласних заходів вчителів. (Члени ТГ)

  9.Про планування роботи ШМО над єдиною проблемою. Формування банку

     даних обдарованих дітей. Робота вчителів-наставників. (Завуч з НВР

    Л.О. Відоменко)

  1. Огляд новинок методичної літератури та посібників для підготовки до ЗНО з англійської мови (Члени т/г)

Результати засідання:

  1. Опрацювали нормативні документи МОН та методичних рекомендацій щодо вивчення іноземної мови у 2018-2019 н.р.
  2. Опрацювали оновлені програми для учнів 1-х класів: Концепція нової української школи та  пакету нових нормативних документів та виконання   державних цільових завдань
  3. Проаналізували роботу за минулий рік та узгодили план роботи на 2018-2019 н.р.
  4. Погодили тижневе навантаження, календарне планування, склали графік відкритих уроків та позакласних заходів.
  5. Підготовити матеріали до І туру Всеукраїнської  олімпіади з англійської мови.
  6. Обговорили умови проведення Всеукраїнського конкурсу «Гринвіч» та інтеренет-олімпіади на освітньому просторі «На урок».
  7. Опрацювали  єдині вимоги  до оформлення журналів та їх ведення.
  8. Посилити роботу з обдарованими дітьми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень                                                            10.10.2018

ІІ засідання

Тема: Концепція НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Педагогіка партнерства-учень-батьки-вчитель

Форма проведення: круглий стіл

  1. Основні принципи технології різнорівневого   навчання.(Фомюк Л.С.)
  2. Круглий стіл – панорама «На перехресті рішень та думок. Втілення положень НУШ  на  уроках англійської мови».(Члени ТГ)
  3. Ознайомлення з рамкою безперервного професійного  вдосконалення вчителів іноземних мов.(Члени ТГ)
  4. Мета та формула нової школи.(Омельченко І.В.)
  5. Робота з обдарованими дітьми. Участь учнів уІ та ІІ етапах  предметної олімпіади та участі в інтернет-олімпіаді. Підготовка до проведення Всеукраїнської гри «Гринвіч».(Члени ТГ)
  6. Підготовка до проведення тижня англійської мови. Обговорення та затвердження плану роботи тижня.(Члени ТГ)
  7. Національне виховання учнів(Чані І.І)
  8. Атестація вчителів в 2018-2019 н.р.(Фомюк Л.С.)
  9. Реєстрація на платформі BE SMART. .(Члени ТГ)
  10. Оформлення інформаційного куточку - бюлетня.(Члени ТГ)
  11. Участь вчителів у вебінарах-практикумах, конференціях, тренінгах. (Члени ТГ)

 

 

Очікувані результати засідання:

  1. Обмінятися досвідом роботи з обдарованими та невстигаючими дітьми, залучати їх до участі в різних конкурсах.
  2. Обговорити завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови.
  3. Обговорити участь учнів в інтернет – олімпіаді на освітній платформі «На урок» та у  Всеукраїнській грі «Гринвіч».
  4. Надати допомогу учням при реєстрації на платформі  BE SMART.
  5. Обговорити план проведення тижня англійської мови.
  6. Звертати увагу на національне виховання учнів.
  7. Ознайомитись  з рамкою безперервного професійного  вдосконалення вчителів іноземних мов.

Грудень                                                                          20.12.2018

ІІІ засідання

Тема. Інтерактивні техніки навчання, як засіб розвитку творчого. Успішний вчитель-лідер та фахівець.   Організація роботи з обдарованими дітьми та самоосвіта вчителів

Форма проведення: тренінг

  1. Скарбничка інтерактивних ігор. Міжпредметні зв’язки:допомога та робота за круглим столом та спроба створити бінарні уроки. (Члени ТГ та члени інших творчих груп та лабораторій.)
  2. Ознайомлення із досвідом роботи Фомюк Л.С.(Фомюк Л.С.)
  3. Підсумки роботи ШМФ за І семестр, обговорення рекомендацій щодо  покращення якості освіти.(Фомюк Л.С.)
  4. Організація роботи з обдарованими дітьми, аналіз підсумків І і ІІ та  підготовка до ІІІ етапу Всеукраїнської предметної олімпіади з англійської мови. Участь учнів в творчих конкурсах. Підведення підсумків тижня.(Члени ТГ)
  5. Особливості підготовки учнів до ЗНО з англійської мови .(Фомюк Л.С)
  6. Робота мовних таборів та загонів.(Члени ТГ)
  7. Професійна компетентність вчителя.(Чані І.І.)
  8. Огляд новинок методичної, психолого-педагогічної літератури (Члени ТГ)

 

 

Очікувані результати засідання

 

  1. Проаналізувати роботу вчителів за І семестр.
  2. Підвести підсумки олімпіади, гри «Гринвіч» та обговорити семестрові контрольні роботи.
  3. Обговорити інтерактивні методи на уроках як засіб особистісно – орієнтованого навчання (обмінятися досвідом).
  4. Звертати більше уваги на професійну компетентність вчителя для підвищення якості роботи з обдарованими дітьми.
  5. Ознайомитися з досвідом роботи Фомюк Л.С.
  6. Провести роботу з організації мовних загонів під час оздоровлення учнів НВК.

 

Лютий                                                                                    12.02.2019

ІV засідання

Педагогічна майстерня «Створення інноваційної моделі формування іншомовних компетентностей учнів засобами предмету ‘’іноземна мова‘’ через систему європейських цінностей та в умовах інформаційного суспільства.» Творча особистість вчителя та учня

  1. Аналіз моніторингового дослідження знань учнів за І семестр.

Палітра педагогічного досвіду вчителів. .Аналіз роботи за І семестр.

(Фомюк Л.С)  

  1. Методика формування іншомовної компетентності в різних видах мовленнєвої діяльності. (Члени ТГ)
  2. Інтегроване навчання (CLIL) на уроках англійської мови. (Члени ТГ)
  3. Тренінг «Як зробити урок іноземної мови сучасним та цікавим» (Члени МФ)
  4. Про виконання навчальних програм вчителями ШМО (Фомюк Л.С.)
  5. Робота з молодим вчителем Чані І.І. Рекомендації.   (Фомюк Л.С.)                                                                                  
  6. Організація повторення навчального матеріалу з метою підготовки до ДПА та ЗНО.( Члени ТГ)
  7. Підготовка та  проведення тижня англійської мови.( Члени ТГ)
  8. Поповнення кабінетів методичною літературою, дидактичними матеріалами. (Члени ТГ)

Очікувані результати засідання:

  1. Провести обмін досвідом.
  2. Надати рекомендації молодому  вчителю.
  3. Обговорити підготовку та проведення тижня.
  4. Опрацювати шляхи повторення матеріалу в старших класах.
  5. Ознайомитися з методикою  формування іншомовної компетентності в різних видах мовленнєвої діяльності та втілювати інтегроване навчання на уроках англійської мови.
  6. Познайомитися з новинками освітніх технологій.

 

 

Травень                                                                                 20.05.2019

V засідання 

Тема. Готуємося до  ЗНО разом

Семінар-практикум «Формування креативної, конкурентоспроможної особистості учня в полікультурному соціумі шляхом застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні іноземної мови». Підсумки та аналіз роботи ТГ.

  1. Реалізація програми «Обдаровані діти». Перші кроки реалізації положень НУШ (Члени ТГ)
  2. Вивчення нормативної бази проведення підсумкової  атестації. (Члени ТГ )
  3. Особливості  проведення ЗНО 2018\2019 навчального року

(Фомюк Л.С.)

Підготовка до державної атестації учнів 11-х класів (Фомюк Л.С.)

Підведення підсумків результативності ШМО вчителів іноземних мов за 2018-2019н.р. Виконання планів ШМО за 2018 -2019  н.р.

(Фомюк Л.С.)

  1. Підсумки участі учнів міста у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч». (Фомюк Л.С.)
  2. Про підсумки атестації вчителів англійської мови у 2018-2019н.р. (Відоменко Л.О.)
  3. Ярмарок педагогічних ідей. Перспективне  планування роботи ТГ на 2019-2020 навчальний рік Обговорення пропозицій (Члени ТГ)
  4. Обговорення плану проведення літнього мовного табору (Члени ТГ)
  5. Огляд інструктивних документів з організаційного закінчення навчального року (Члени ТГ)
  6. Про зміцнення матеріально-технічної бази кабінетів.
  7.  Різне

Очікувані результати засідання:

  1. Провести аналіз рівня навчальних досягнень учнів та виконання навчальних планів та програм.
  2. Підвести підсумки роботи ТГ за рік.
  3. Розглянути проект завдань на новий навчальний рік.
  4. Обговорити план роботи мовного табору.

 

Робота методичного формування між засіданнями

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

1

Календарно – тематичне планування уроків англійської мови.

Вересень, січень

Члени ТГ

2

Опрацювання новинок методичної літератури.

Вересень

Члени ТГ

3

Опрацювання критеріїв оцінювання.

Вересень

Члени ТГ

4

Опрацювання рекомендацій та  програм з іноземної мови .

Вересень

Члени ТГ

5

Огляд учнівських зошитів з метою перевірки дотримання єдиних вимог до ведення зошитів та оцінювання робіт.

Протягом року

Члени ТГ

6

Організація перегляду англійських дитячих та художніх фільмів та мультфільмів з субтитрами та без субтитрів

Протягом року

Члени ТГ

7

Участь вчителів та учнів у проектах, конкурсах, он-лайн конкурсах.

впродовж року

Члени ТГ

8

Планування позакласної робот з іноземної мови.

Протягом року

Члени ТГ

9

Розробка і впровадження в навчально- педагогічну практику уроків з використанням інноваційних методів, мультимедійних технологій

Протягом року

Члени ТГ

10

Проведення у навчальних закладах Тижнів англійської мови та літератури

Протягом року

Члени МФ

11

Участь у роботі засідань ТГ, педагогічних радах, семінарах, конференціях.

Згідно плану

Члени ТГ

12

Участь у підготовці та проведенні І(шкільного) , ІІ.(районного ) етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов.

Жовтень- листопад

Члени ТГ

13

Участь учнів в інтернет-олімпіаді)

 

жовтень

Члени ТГ

14

Участь у конкурсі «Гринвіч»

 

Грудень

Члени ТГ

15

Участьу ІІІ(обласному) етапі олімпіад.

Січень - лютий

Члени ТГ

16

Обговорення підсумків I, ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з іноземних мов. Аналіз етапу підготовки учнів до участі в олімпіадах.

Грудень, березень

Члени ТГ

17

Участь в предметних тижнях.

Згідро плану

Члени ТГ

18

Здійснення між предметних зв’язків з іншими групами та лабораторіями школи.

Протягом року

Члени ТГ

19

Участь у вебінарах

Протягом року

Члени ТГ

20

Підготовка до ЗНО.

Березень

Члени ТГ

21

Створення мовних загонів під час літнього оздоровлення.

Березень-травень

Члени ТГ

22

Аналіз результатів роботи за рік.

Травень

Члени ТГ

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку