Теоретичні завдання під час уроків фізичної культури.
№п/п. |
Зміст завдання |
Організаційно – методичні вказівки |
1. |
Теоретичне завдання: «Гра – правда, не правда». 1. Футбол і баскетбол це – командна гра ( правда); 2.Кількість гравців основного складу однієї команди у футболі складається із -8 гравців ( не правда); 3.Кількість гравців основного складу однієї команди у футболі складається із -10 гравців ( не правда); 4.Кількість гравців основного складу однієї команди у футболі складається із -11 гравців ( правда); 5.Кількість гравців основного складу однієї команди у баскетболі складається із -8 гравців ( не правда); 6.Кількість гравців основного складу однієї команди у баскетболі складається із -7 гравців ( не правда); 7.Кількість гравців основного складу однієї команди у баскетболі складається із -5 гравців ( правда); 8.Аут у футболі гравці викидають двома руками із –за голови ( правда); 9. Під час гри у футбол можуть виконуватись пенальті чи штрафні ( правда); 10.Ведення м’яча під час гри у баскетбол можна виконувати двома руками одночасно (не правда); 11.Ведення м’яча під час гри у баскетбол можна виконувати однією рукою або по змінно з руки на руку (правда); 12.Передачі м’яча під час гри у баскетбол можна виконувати двома руками від грудей і однією рукою від плеча - верхні і нижні з відскоком від підлоги ( правда); 13.Під час гри у баскетбол можна здобути 1,2,3 очки ( правда); 14.Під час гри у баскетбол гравець може виконувати ведення м’яча, подвійний крок і зразу передачу м’яча партнеру ( не правда); 15. Під час гри у баскетбол гравець може виконувати ведення м’яча, подвійний крок і зразу кидок м’яча в кільце ( правда). |
Вчитель всім учням роздає по два листочки А4, на яких написано – на одному слово « ПРАВДА» англійською мовою, на другому «НЕ ПРАВДА» також на англійській мові. Коли вчитель зачитує питання всі учні мають зразу давати відповідь піднявши один із листочків догори, як вони вважають чи це правда, чи не правда. Звертати увагу на кількість правильних відповідей. Учні мають чітко піднімати свої відповіді догори , щоб вчитель зразу їх бачив.
|
2. |
«Гра – правда чи не правда». Запитання:
( правда).
( правда).
( правда).
( не правда).
( не правда).
( правда).
атакувати і забирати м’яч у суперника ( не правда).
|
Вчитель учням зачитує запитання, а учні, якщо це правда виконують присідання, якщо це не правда, то виконують повільний біг на місці. Під час присідання п’ятки від підлоги не відривати.
|
3. |
Теоретичне завдання: - «Вікторина» 1.Футбол і баскетбол це: - а) командна гра; б) індивідуальна гра де кожен сам за себе. 2. Скільки гравців знаходиться в основному складі однієї команди на полі у баскетболі:- а) 5 ; б) 6; в) 7 ; г) 4. 3. Скільки гравців знаходиться в основному складі однієї команди на полі у футболі:- а) 7 ; б) 11; в) 12 ; г) 6; д) 9. 4.Ведення м’яча у баскетболі виконується: - а) ногами; б) двома руками одночасно; в) однією рукою або по змінно з руки на руку. 5. Який спортивний інвентар і обладнання потрібен для гри у футбол: - а) футбольний м’яч, рукавиці для воротаря, ворота; б) футбольний м’яч, ворота, гімнастичні палиці; в) футбольні м’ячі, скакалки, баскетбольні кільця. 6. Який спортивний інвентар і обладнання потрібен для гри у баскетбол: - а) баскетбольний м’яч, баскетбольні кільця; б) баскетбольний м’яч, рукавиці для воротаря, ворота; в) баскетбольний м’яч, ворота, гімнастичні палиці; г) футбольні м’ячі, скакалки, баскетбольні кільця. 7. Як у футболі називається вихід м’яча під час гри за межі футбольного поля: - а) аут, б) пенальті, в) штрафний.
|
Вчитель учням роздає м’ячики, які вирізані з паперу і ручки. На тих м’ячиках з однієї сторони написана вікторина із 7 завдань на, які учні мають відповісти. Після цього вчитель зачитує завдання і правильну відповідь, учні які відповіли правильно мають підняти цей м’ячик догори над головою, а хто не правильно то м’ячика не піднімає.
|
4. |
Теоретичне завдання: - «Вікторина» Запитання:
( ні ).
( так ).
( ні ).
|
Вчитель всім учням роздає зроблені із картонного паперу волейбольні м’ячики, на яких з одної сторони написані запитання і наліпки із смайликами. Учні мають підписати свої роботи і по команді руш швиденько відповісти на запитання. Тобто, якщо учень відповідає на запитання так , то тоді напроти запитання має наклеїти смайлика, а якщо ні, то тоді залишає відповідь посту. Після команди стоп вчитель зачитує правильні відповіді і учні звіряють із своїми, якщо учень відповів на всі запитання правильно, то піднімає свого м’яча вгору. Після закінчення теоретичного завдання вчитель збирає виконані роботи. |