Діагностична робота. Аудіювання. 2 клас.
В. Сухомлинський « Найласкавіші руки»
Маленька дівчинка приїхала з мамою у велике місто. Пішли вони на базар. Дівчинка побачила щось цікаве. На радощах заплескала в долоні. І загубилась в юрбі. Загубилася і заплакала:
– Мамо!.. Де моя мама?
Люди оточили дівчинку і питають:
– Як тебе звуть, дівчинко?
– Оля.
– А маму як звуть? Скажи ми зараз її знайдемо.
– Маму звуть … Мама … матуся.
– Люди усміхнулись і знову питають:
– Ну, скажи, які в твоєї мами очі: карі, сині, блакитні, сірі?
– Очі в неї … найдобріші …
– А коси? Які в мами коси – чорні, русі?
–Коси … найкрасивіші …
Знов усміхнулися люди. Питають:
– Ну, скажи, які в неї руки? Може, якась родимка у неї на руках є, згадай.
– Руки у неї … найласкавіші.
Пішли люди й оголосили по радіо: «Загубилася дівчинка. У її мами найдобріші очі, найкрасивіші коси, найласкавіші в світі руки».
І мама знайшлася.
( 130 слів)
А з бабусею ;
Б з мамою;
В з татом.
А Оля;
Б Марійка;
В Ксенія.
А Оля злякалася;
Б Оля загубилася;
В Оля приїхала
А вони карі;
Б вони красиві;
В вони найдобріші.
Маленька дівчинка приїхала з мамою у______________ місто.
Пішли люди й оголосили по радіо.
Пішли вони на базар.
Які в мами коси – чорні, русі?
Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.