Тест "Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови."

Про матеріал
Узагальнити і систематизувати знання з вивченого розділу, уміти здобувати з підручника необхідну інформацію. Виховувати любов до художнього слова.
Перегляд файлу

Перевіряю свої досягнення

Розділ 2.

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови.

 1. Укажи хто автор вірша «Рано-вранці в центрі міста»

      А) Тетяна Корольова;

      Б) Василь Плахотников;

      В) Ігор Січовик.

 2. Твір «Ходить квочка коло кілочка…» - це

      А) лічилка;

      Б) оповідання;

      В) скоромовка.

 3. Слова «Було це чи не було, а зустрілися якось кіт і пес», належать до:

      А) зачину казки «Кіт і пес»;

      Б) зачину оповідання «Чи далеко до осені?»;

      В) кінцівки казки «Кіт і пес».

 4. Продовж рядки творів.

  Іди, іди, дощику, ___________________________________________________.

  Покотило, покотило _________________________________________________.

                     

 5. З’єднай слова та їх тлумачення.

              Прислів’я                             жартівливі вислови, створені зі складних 

                                                                для швидкої вимови слів.                                                                                                                                                                                              

             Загадка                                 це короткі влучні вислови повчального   

                                                                характеру.                                                                                                        

            Скоромовки                         тихесенький наспів, пестливі слова

                                                               заспокоюють, присипляють дитинку.

             Колискова                           розповідає про предмет чи явище, але не

                                                               називає їх.      

 6. Напишу колискову, яку пам’ятаєш.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Самооцінювання. Зафарбуй відповідний квадрат.

                                                                                         Коментар учителя.

        Має значні успіхи.

        Демонструє помітний прогрес.

        Досягає результату за допомогою вчителя.

        Ще потребує уваги та допомоги.

 

1

 

docx
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку