Робота з літературним твором.

Про матеріал
3клас. Робота з літературним твором. О. Кротюк " Щедра кишеня". Робота дає можливість перевірити уміння здобувачів освіти сприймати прочитаний текст, оцінювати описані події і твердження із тексту.
Перегляд файлу

                                      Щедра кишеня

Леся почастувала Тарасика жменькою цукерок. Отих кругленьких, що їх горошком називають.
 Хлопчик за гостинця подякував і поклав його до кишені. А в кишенях – ви ж знаєте – завжди всього повно: там і цвяшки та гвинтики, і фантики-бантики, гладенькі скельця, й кольорові камінчики. Та хіба тільки це! Кажуть, у доброго хазяїна кишеня без дна. 
Так це чи не так – не знаю. Але в нашого Тарасика саме така кишеня й була. Незамінна кишеня – на все придатна. І солоденький горошок він усипав туди, не задумуючись.
 Та не знав тої миті Тарасик, що є в його кишені одна новина – дірка. Вчора він прихопив з полиці мамину пилочку для нігтів. То та капосна пилочка цю "новину" й зробила. Солоденький горошок у кишені спочатку замурзався, а тоді помаленьку-потихеньку в дірку й повипадав.
 Одну горошину знайшла мураха. Почимчикувала до мурашника, привела родичів – і вони нею поласували. Другу цукерку надибав равлик. З одного боку покуштував, з другого, кругом обійшов: ото несподіванка – з усіх боків солодка. Ще одну цукерку сорока вгледіла. Вихопила її з трави:
– Ти диви, яка смачна намистина! Вік звікувала – такої не траплялося. Та й з'їла її, собі дивуючи.
Гусак стежкою чалапав.
– А що воно таке: чи то горох, чи квасоля, га? А хто його, такого добра, тут насіяв, га? Га-га-га?
 А Барсик нічого ні в кого не питав. Похрускав усі цукерки, що знайшов, і смачно облизався. 
Тим часом Тарасик про тіточчин гостинець згадав. Руку до кишені – а його й нема. Та чого б мав журитися: он скількох почастувала його щедра кишеня!                           (247 слів)

                                                                     Оксана Кротюк

                              Тестові завдання

1.Визначте жанр прочитаного твору.

А) казка;

Б) легенда;

В) оповідання.

2.Якими цукерками почастувала тітка Леся Тарасика?

А) ірисками;

Б) горошком;

В) шоколадними.

3.Хто «зробив» новину в кармані хлопчика?

А) пилочка для нігтів;

Б) викрутка для гвинтиків;

В) гладенькі скельця.

4. Кому не дісталася цукерка?

А) Барсику;

Б) мурасі;

В) Тарасикові.

5.Доберіть синоніми до слів:

Почимчикувала –

Почастувала -

6. Поясніть вислів «у доброго хазяїна кишеня без дна». 

_________________________________________________

7.Випишіть те, що можна знайти в кишенях у хлопчиків:

цвяшки, гвинтики, булочки, фантики-бантики, машинки, гладенькі скельця, кольорові камінчики, машинки, кілечка.

8. Що б ви порадили хлопчикові ?

_____________________________________________________

 

docx
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку