Тест "Дієслово" (продовження)

Про матеріал
Даний тест є авторським і розроблений відповідно до чинних підручників і програм з української мови, затверджених Міністерством освіти і науки України. Можна використовувати як для підготовки до ЗНО так і на уроках
Перегляд файлу
  1. Установіть відповідність між формами дієслова та їх назвами:

1 особове дієслово                                                А нахилитися

2 дієприкметник                                                    Б написано

3 дієприслівник                                                     В прочитаний

4 інфінітив                                                             Г знаю

                                                                                Д працюючи

  1. Установіть відповідність між формами дієслова та їх назвами:

1 безособова                                                 А вишитий

2 форма на -но, -то                                       Б хочеться

3 дієвідмінювана                                          В вишила 

4 неозначена                                                  Г вишити 

5 дієприкметник                                           Д вишиваючи

6 дієприслівник

  1. Установіть відповідність між формами дієслова та їх назвами:

1 особове слово                          А Весь світ даровано людині.

2 дієприкметник                         Б Верба цього річ пожовкла в серпні.

3 дієприслівник                          В За вікном стоїть пожовкла липа.

4 неозначена форма                   Г Всяка пташечка, радіючи, співала.

                                                    Д Розвивати пам'ять дуже корисно.

  1. З’ясуйте, яким членом кожного з речень є неозначена форма дієслова

1 підмет                                     А Талант малювати має не кожна людина.

2 присудок                                Б  Спілкуватися – то найвища радість.

3 означення                               В Осінь сіла в лісі відпочити.

4 обставина                              Г Учителі запросили учнів зайти до актової зали.

                                                  Д Зоря почала займатися.

  1. З’ясуйте, яким членом кожного з речень є неозначена форма дієслова

1 підмет                  А Найвище уміння – почати спочатку життя, розуміння, себе.

2 додаток                Б  Інші хай ідуть в чужі краї здобувати собі долю…

3 означення             В  Ірця починає плигати, відтворюючи рухи людей кам’яного віку.

4 обставина            Г Прошу вас як слід зрозуміти мої слова.

                               Д Толя знайшов спосіб приборкати норовливість Тихоні.

  1. З’ясуйте, яким членом кожного з речень є неозначена форма дієслова

1 підмет                  А Батьки поїхали відпочивати.

2 присудок             Б  Любити – це завжди щастя.

3 означення           В  Сірий заєць почав думати про зиму.

4 обставина            Г Господині просили посівальників обов’язково посидіти на порозі.

                               Д   А під вечір зі штабу прийшов наказ наступати.

  1. З’ясуйте, яким членом кожного з речень є неозначена форма дієслова

1 підмет                  А Любить людей мене навчила мати.

2 присудок             Б  Григорій повернувся попрощатися з Наталкою.

3 означення           В  Радість від можливості творити відродилася в нім.

4 обставина            Г Зоря на небі рожева вже почала займатись.

                               Д   Викидати писанки – великий гріх.

  1. З’ясуйте, яким членом кожного з речень є неозначена форма дієслова

1 підмет                  А Обов’язок оратора – говорити правду.

2 присудок             Б  Бажання творити виникає якось несподівано.

3 означення           В  Поїдемо поговорити злісом.

4 обставина            Г Ніяка аптека не може змагатися з природою. 

                               Д   Стихія перешкодила піратам здійснити їхній план.

  1. З’ясуйте, яким членом кожного з речень є неозначена форма дієслова

1 підмет                  А Жити за совістю – радість. 

2 додаток              Б  Хазяйка попросила їх залишитися.

3 означення           В  Степан зайшов пообідати до їдальні.

4 обставина            Г Петро прийняв рішення розповісти все друзям.

                               Д   Перший раз малий Микола став збиратися до школи.

  1.  З’ясуйте, яким членом кожного з речень є неозначена форма дієслова

1 додаток                  А    Він їздив у Карпати кататися на лижах.  

2 присудок               Б     Письменник почав працювати над книгою.

3 означення           В  Бажаю тобі гарно відпочити.

4 обставина            Г Маю надію відшукати його кут.

                               Д   Найбільше щастя – бути добрим.

docx
Додано
6 серпня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку