Тест "Ділова кар'єра та її організація"

Про матеріал
Тест створений для перевірки знань студентів, які навчаються за освітнью програмою 073 Менеджмент про ділову кар'єру та її організацію.
Перегляд файлу

Тести «Ділова кар’єра та її організація»

  1. Оберіть правильне визначення значення «кар’єра».

 

  1. Це результат усвідомленої позиції і поведінки людини у сфері трудової діяльності, що пов'язаний з баченням працівником свого трудового майбутнього, шляхів професійного зростання та самореалізації.
  2. Це спонукання людини до активності, пов'язане з намаганням задовольнити певні потреби.
  3. Це стан в майбутньому, котрий можливо змінити відносно теперішнього та варто, бажано або необхідно досягнути.

 

  1. Поступове просування працівника по щаблям службової ієр архії або послідовна зміна сфери діяльності в межах певної організації впродовж всього трудового життя, а також відповідна зміна розмірів винагороди та можливості самореалізації на кожному етапі кар'єрного зростання—це:

 

  1. Ділова кар'єра 
  2. Внутрішньо-організаційна кар'єра
  3. Міжорганізаційна кар'єра

 

  1. Процес коли конкретний працівник під час своєї професійної діяльності проходить всі етапи розвитку:

 

  1. Вертикальна кар'єра
  2. Горизонтальна кар'єра
  3. Внутрішньо-організаційна кар'єра

 

  1. Які етапи розвитку проходить конкретний працівник під час своєї професійної діяльності?

 

  1. працевлаштування на роботу;
  2. адаптація в організації;
  3. професійний розвиток;
  4. підтримка і розвиток індивідуальних та професійних здібностей;
  5. відпустки;
  6. вихід на пенсію;
  1. 1, 2, 3, 4, 5.
  2. 1, 2, 3, 4, 6.
  3. 1, 2, 3, 5, 6.

 

  1. Означає, що конкретний працівник в процесі своєї професійної діяльності проходить всі стадії розвитку, але послідовно в різних організаціях, і така кар'єра може бути як спеціалізованою, так і неспеціалізованою.

 

  1. Міжорганізаційна кар'єра.
  2. Спеціалізована кар'єра.
  3. Неспеціалізована кар'єра.

 

  1. Головною задачею планування і реалізації кар'єри є: 

 

  1. Забезпечувати відкритість процесу управління кар'єрою.
  2. Забезпечення взаємодії всіх видів кар'єр, і це передбачає виконання ряду конкретних задач.
  3. Формувати наочні і зрозумілі критерії службового зростання, що використовується в конкретних кар'єрних рішеннях.

 

  1. Спеціалізована кар'єра характеризується тим, що:

 

  1. Працівник в процесі професійної діяльності проходить стадії розвитку, але в рамках конкретної професії або сфери діяльності.
  2. Працівник в процесі своєї трудової діяльності може змінювати професію або сфери діяльності.
  3. Конкретний працівник в процесі своєї професійної діяльності проходить всі стадії розвитку, але послідовно в різних організаціях.

 

  1. Неспеціалізована кар'єра характеризується тим, що:

 

  1. Працівник в процесі професійної діяльності проходить стадії розвитку, але в рамках конкретної професії або сфери діяльності.
  2. Працівник в процесі своєї трудової діяльності може змінювати професію або сфери діяльності.
  3. Конкретний працівник в процесі своєї професійної діяльності проходить всі стадії розвитку, але послідовно в різних організаціях.

 

  1. Вид кар'єри, з яким найбільш часто асоціюється поняття ділової кар'єри, тобто сходження на більш високий рівень ієрархії в процесі професійної діяльності.

 

  1. Горизонтальна кар'єра.
  2. Ступенева кар'єра.
  3. Вертикальна кар'єра.

 

  1.  Передбачає переміщення працівника в процесі професійної діяльності в іншу функціональну галузь діяльності або виконання певної службової ролі, яка не має жорсткого організаційного закріплення в структурі підприємства (керівник проекту).

 

  1. Горизонтальна кар'єра.
  2. Ступенева кар'єра.
  3. Вертикальна кар'єра.

 

  1.  Вид кар'єри, що поєднує горизонтальну та вертикальну кар'єри, тобто просування працівника відбувається шляхом чергування горизонтального просування і вертикального зростання.

 

  1. Горизонтальна кар'єра.
  2. Ступенева кар'єра.
  3. Вертикальна кар'єра.

 

  1.  Вид кар'єри, що характерний для обмеженого кола працівників, які мають широкі ділові зв'язки в організації. Цей вид кар'єри характеризується рухом до керівного ядра організації, при чому працівник може займати незначну посаду в організації, однак завдяки своїм зв'язкам він може виконувати окремі важливі доручення керівництва організації, отримувати конфіденційну інформацію від керівництва, запрошення на важливі наради.

 

  1. Центроспрямована кар'єра.
  2. Міжорганізаційна кар'єра.
  3. Внутрішньо-організаційна кар'єра.

 

 

  1.  Процес, вигідний як для співробітника, так і для організації і вимагає певних зусиль з обох сторін. У результаті кожна з них отримує цілий ряд переваг.

 

  1. Кар’єра.
  2. Управління кар’єрою.
  3. Планування кар’єри.

 

  1.  Автономія, техніко-функціональна компетентність, безпека,  стабільність, управлінська компетентність, підприємницька креативність, стиль життя – це 

 

  1. Етапи у діловій кар’єрі.
  2. Етапи розвитку професійної діяльності.
  3. Мотиви, що керують людиною при плануванні кар’єри працівника.

 

  1.  Етапи кар'єри менеджера.

 

  1. підготовчий;
  2. адаптивний;
  3. стабілізаційний;
  4. консолідації;
  5. етап зрілості;
  6. пенсія.

 

  1. 1, 2, 3, 5, 6.
  2. 1, 2, 4, 5, 6.
  3. 1, 2, 3, 4, 5, 6.

 

  1.  Існують такі типові моделі ділової кар 'єри:

 

  1. “Трамплін”, “сходи”, “дерево”, “перетин шляхів”.
  2. “Сходи”, “спуск”, “змія”, “павутиння”.
  3. “Трамплін”, “сходи”, “змія”, “роздоріжжя”.

 

  1.  Переміщення в іншу функціональну область діяльності передбачає:

 

  1. Професійне зростання.
  2. Вертикальний напрямок внутриорганізаційної кар'єри.
  3. Горизонтальний напрямок внутриорганізаційної кар'єри.

 

  1.  Визначте тип карєри людини, якщо вона переміщується в межах одного і того ж рівня і класу управління тільки для задоволення власних інтересів?

 

  1. Прагматична.
  2. Традиційна.
  3. Випадкова.

 

  1.  Визначте тип кар’єри людини якщо людина постійно пристосовується до змін:

 

  1. Суперавантюрна.
  2. Традиційна.
  3. Послідовно-кризова.

 

  1.  Оберіть правильний варіант.

 

  1. 1-а, 2-б, 3-в.
  2. 1-б, 2-а, 3-в.
  3. 1-в, 2-а, 3-б.

 

  1. «Хто не вміє говорити, кар’єри не зробить.»
  2. «Те, що має піднестися на самий верх, починається в самому низу.» 
  3. «На високу вежу можна піднятися лише по гвинтових сходах.» 
  1. Наполеон Б.

 

  1. Горацій

 

  1. Бекон Ф.

 

 

 

Правильні відповіді (ключі)


  1. а.
  2. а.
  3. в.
  4. б.
  5. а.
  6. б.
  7. а.
  8. б.
  9. в.

 

 

  1.        а.
  2.        б.
  3.        а.
  4.        б.
  5.        в.
  6.        в.
  7.        в.
  8.        в.
  9.        а.
  10.        в.
  11.        а
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
29 листопада 2022
Переглядів
1087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку