Тест для профорієнтації (Тиждень профорієнтації)

Про матеріал
Тест для профорієнтації (Тиждень профорієнтації). Можна використовувати як для 9 класу так і для 11 класу.
Перегляд файлу

Відповіді

1

2

3

4

5

6

1

а

 

 

в

 

Б

2

 

в

 

а

Б

 

3

б

а

 

В

 

 

4

 

 

б

 

в

А

5

в

А

б

 

 

 

6

б

в

 

 

 

А

7

 

б

в

А

 

 

8

б

 

 

 

а

В

9

 

б

 

а

В

 

10

 

 

 

в

а

Б

11

в

б

А

 

 

 

12

 

 

а

б

в

 

13

а

 

 

 

б

В

14

 

а

 

б

В

 

15

в

 

а

 

Б

 

16

Б

 

в

 

 

а

17

 

 

 

б

а

В

18

а

в

Б

 

 

 

19

 

 

в

 

а

Б

20

в

 

б

 

 

А

21

 

а

в

Б

 

 

22

 

б

а

В

 

 

23

 

в

 

а

 

Б

24

а

 

 

 

б

в

Відповіді

1

2

3

4

5

6

1

а

 

 

в

 

Б

2

 

в

 

а

Б

 

3

б

а

 

В

 

 

4

 

 

б

 

в

А

5

в

А

б

 

 

 

6

б

в

 

 

 

А

7

 

б

в

А

 

 

8

б

 

 

 

а

В

9

 

б

 

а

В

 

10

 

 

 

в

а

Б

11

в

б

А

 

 

 

12

 

 

а

б

в

 

13

а

 

 

 

б

В

14

 

а

 

б

В

 

15

в

 

а

 

Б

 

16

Б

 

в

 

 

а

17

 

 

 

б

а

В

18

а

в

Б

 

 

 

19

 

 

в

 

а

Б

20

в

 

б

 

 

А

21

 

а

в

Б

 

 

22

 

б

а

В

 

 

23

 

в

 

а

 

Б

24

а

 

 

 

б

в

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 

Відповіді

1

2

3

4

5

6

1

а

 

 

в

 

Б

2

 

в

 

а

Б

 

3

б

а

 

В

 

 

4

 

 

б

 

в

А

5

в

А

б

 

 

 

6

б

в

 

 

 

А

7

 

б

в

А

 

 

8

б

 

 

 

а

В

9

 

б

 

а

В

 

10

 

 

 

в

а

Б

11

в

б

А

 

 

 

12

 

 

а

б

в

 

13

а

 

 

 

б

В

14

 

а

 

б

В

 

15

в

 

а

 

Б

 

16

Б

 

в

 

 

а

17

 

 

 

б

а

В

18

а

в

Б

 

 

 

19

 

 

в

 

а

Б

20

в

 

б

 

 

А

21

 

а

в

Б

 

 

22

 

б

а

В

 

 

23

 

в

 

а

 

Б

24

а

 

 

 

б

в

Відповіді

1

2

3

4

5

6

1

а

 

 

в

 

Б

2

 

в

 

а

Б

 

3

б

а

 

В

 

 

4

 

 

б

 

в

А

5

в

А

б

 

 

 

6

б

в

 

 

 

А

7

 

б

в

А

 

 

8

б

 

 

 

а

В

9

 

б

 

а

В

 

10

 

 

 

в

а

Б

11

в

б

А

 

 

 

12

 

 

а

б

в

 

13

а

 

 

 

б

В

14

 

а

 

б

В

 

15

в

 

а

 

Б

 

16

Б

 

в

 

 

а

17

 

 

 

б

а

В

18

а

в

Б

 

 

 

19

 

 

в

 

а

Б

20

в

 

б

 

 

А

21

 

а

в

Б

 

 

22

 

б

а

В

 

 

23

 

в

 

а

 

Б

24

а

 

 

 

б

в

   

   

  

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методика спрямована на виявлення схильностей що вчаться до різних сфер професійної діяльності: роботі з|із| людьми, практичній, інтелектуальній, естетичній, планово-економічній або екстремальній.

 

Інструкція:Закінчите вислови, вибравши один з варіантів - «а», «б» або «в» - і обвівши відповідну букву в бланку напроти номера питання.

 

Бланк відповідей

 

1. Мені хотілося б в своїй професійній діяльності:

 

а) спілкуватися з|із| самими різними людьми;

 

б) що-небудь робити|чинити| своїми руками - меблі, машини, одяг і т.д.;

 

в) знімати фільми, малювати, писати книги, виступати|вирушати| на сцені і т.д.

 

2. У книзі або кінофільмі мене більше всьогоприваблює:

 

а) художня  форма, майстерність письменника або ре­жисера|;

 

б) сюжет, дії героїв;

 

в) інформація, яка може пригодитися в житті.

 

3. Мене більше порадує Нобелівська премія:

 

а) в області науки;

 

б) за громадську діяльність;

 

в) в області мистецтва.

 

4. Я скоріше погоджуся стати:

 

а) керівником  банку;

 

б) головним|чільним| інженером на виробництві;

 

в) начальником   експедиції.

 

5. Майбутнє людей визначає:

 

а) досягнення науки;

 

б) розвиток виробництва;

 

в) взаєморозуміння між людьми.

 

6. На місці директора школи я, передусім, займуся:

 

а) її впорядкуванням (їдальня, спортзал, комп'ютери);

 

б) створенням|створінням| дружного, згуртованого колективу;

 

в) розробкою нових технологій навчання.

 

7. На технічній виставці мене більше приваблюватиме:

 

а) зовнішній вигляд експонатів (колір|цвіт|, форма);

 

б) внутрішній устрій експонатів;

 

в) їх практичне застосування.

 

8. У людях я ціную, передусім:

 

а) мужність,  сміливість,  витривалість;

 

б) дружелюбність,  чуйність,  чуйність;

 

в) відповідальність,  чесність,  акуратність.

 

9. У вільний від роботи час я буду:

 

а) писати вірші або малювати;

 

б) ставити різні досліди;

 

в) тренуватися.

 

10. У закордонних поїздках мене більше приваблюватиме:

 

а) екстремальний туризм (альпінізм, віндсерфінг, сноуборд|);

 

б) ділове спілкування;

 

в) можливість|спроможність| знайомства з|із| історією і культурою іншої країни.

 

11. Мені цікаво розмовляти:

 

а) про машину нового типу;

 

б) про нову наукову теорію;

 

в) про людські взаємини.

 

12. Якби в моїй школі були всього три гуртки, я б вибрав:

 

а) технічний;

 

б) музичний;

 

в) спортивний.

 

13. У школі більше уваги слід наділяти:

 

а) покращанню взаєморозуміння між учителями і учнями;

 

б) підтримці здоров'я що вчаться, заняттям спортом;

 

в) зміцненню  дисципліни.

 

14. Я з|із| великим інтересом дивлюся:

 

а) науково-популярні   фільми;

 

б) програми про культуру і мистецтво;               програми про культуру і мистецтво;

 

в) спортивні програми.               спортивні   програми.

 

15. Мені було б цікаво працювати:

 

а) з|із| машинами, механізмами;

 

б) з|із| об'єктами природи;

 

в) з|із| дітьми або однолітками.

 

16. Школа в першу чергу повинна:

 

а) давати знання і уміння;

 

б) вчити спілкуванню з|із| іншими людьми;

 

в) навчати навичкам роботи.

 

17. Кожна людина повинна:

 

а) вести здоровий спосіб життя;

 

б) мати можливість|спроможність| займатися творчістю;

 

в) мати зручні побутові умови.

 

18. Для благополуччя суспільства|товариства| в першу чергу необхідна:

 

а) захист інтересів і прав громадян;

 

б) турбота про матеріальне благополуччя людей;

 

в) наука і технічний прогрес.

 

19. Мені більше всього подобаються уроки:

 

а) фізкультури;

 

б) математики;

 

в) праці.

 

20. Мені цікавіше було б:

 

а) планувати|планерувати| виробництво продукції;

 

б) виготовляти вироби;

 

в) займатися збутом продукції.

 

21. Я вважаю за краще читати статті:

 

а) про визначних учених і їх відкриття|відчиняти|;

 

б) про творчість митців і музикантів;

 

в) про цікаві винаходи.

 

22. Вільний час я більш охоче провожу:

 

а) роблячи|чинити| що-небудь по господарству;

 

б) з|із| книгою;

 

в) на виставках і концертах.

 

23. Більший інтерес у мене викличе|спричинятиме| повідомлення|сполучення|:

 

а) про художню виставку;

 

б) про ситуацію на фондових біржах;

 

в) про наукове відкриття|відчиняти|.

 

24. Я вважаю за краще працювати:

 

а) у приміщенні|помешканні|, де багато людей;

 

б) у незвичайних|незвичних| умовах;

 

в) у звичайному|звичному| кабінеті.

 

Обробка і аналіз результатів: Після заповнення бланка учні повинні підрахувати число обведених букв в кожній з шести колонок бланка і записати ці шість чисел в порожніх клітках нижнього рядочка.

 

10-12 балів - яскраво виражені|виказувати| професійні нахили.

 

7-9 балів - середньо виражені|виказувати| професійні нахили.

 

4-6 балів - слабо виражені|виказувати| професійні нахили|.

 

0-3 балу - професійна схильність не виражена|виказувати|.

 

У кожній з шести колонок представлена|уявляти| сума балів. Вона відображає|відбиває| схильність до певного виду діяльності:

 

1 - схильність до роботи з|із| людьми. Професії, пов'язані з обслуговуванням (побутовим, медичним, довідково-інформаційним), управлінням, вихованням і навчанням. Люди, успішні|  в  професіях цієї групи,  повинні уміти і любити|кохати| спілкуватися, знаходити|находити| спільну мову з|із| різними людьми, розуміти їх настрій, наміри і особливості.

 

2 - схильність до дослідницької діяльності. Профес­ії, пов'язані з науковою роботою. Окрім|крім| хорошої|доброї| теоретичної| підготовки в певних галузях науки, людям, що займаються дослідницькою діяльністю, необхідні такі якості, як раціональність, незалежність і оригінальність думок, аналітичний склад розуму|глузду|. Як правило, їм більше подобається  роздумувати  про  проблему,  чим  займатися  її  реалізацією|.

 

3 - схильність до роботи на виробництві. Коло цих професій дуже широке: виробництво і обробка металу; збирання, монтаж приладів і механізмів; ремонт, наладка, обслуговування електронного і механічного обладнання; монтаж, ре­монт| будівель, конструкцій; обробка і використання різних матеріалів; управління транспортом. Професії цієї групи пред'являють підвищені вимоги до здоров'я людини, координації рухів,  уваги.

 

4 - схильність до естетичних видів діяльності. Професії творчого характеру, пов'язані з образотворчою, музичною|, літературно-художньою, акторсько-сценічною діяльністю. Людей творчих професій, крім наявності спеціальних здібностей (музичних, літературних, актор­ських|), відрізняє оригінальність мислення і незалежність ха­рактеру|, прагнення до досконалості.

 

5 - схильність до екстремальних видів діяльності. Професії, пов'язані із заняттями спортом, подорожами|мандрівками|, експедиційною| роботою, охоронною і оперативно-розшуковою діяльністю, службою в армії. Всі вони пред'являють особливі вимоги до фізичної підготовки, здоров'я і морально-вольових якостей.

 

6 - схильність до планово-економічних видів діяльності. Професії, пов'язані з розрахунками і плануванням (бух­галтер|, економіст); діловодством, аналізом і перетворенням текстів (редактор, перекладач, лінгвіст); схематичним зображенням об'єктів (кресляр, топограф). Ці професії вимагають від людини зібраності і акуратності.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Завируха Віктор Якович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
5853
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку