Тест для учнів 5 класу "Роман Елеонор Портер "Полліанна" та роман Марк Твена "Пригоди Тома Сойєра"

Про матеріал

Різнорівнева тематична контрольна робота із зарубіжної літератури для 5 класу за романом Елеонор Портер "Полліанна" та романом Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра".

Перегляд файлу

Контрольна робота за романом Елеонор Портер «Полліанна» та романом Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра»

 

Варіант № 1

Початковий та середній рівень (по 1 балу)

1. «...Худорлява дівчинка в сукенці у червону клітинку, брилику і з двома грубенькими світло-жовтими косами, що звисали на спині. Миле веснянкувате личко поверталося то ліворуч, то праворуч...» — це портрет:

а) Беккі Тетчер;

б) Полліанни;

в) Мері, сестри Тома;

г) Еммі Лоренс, колишньої подруги Тома.

2. Про те, що Том Сойєр не ходив до школи, тітка Поллі дізналася завдяки:

а) Сіду;

б) Геку;

в) Бену Роджерсу;

г) Беккі Тетчер.

3. Утікши на безлюдний острів, Том Сойєр і його друзі уявляли себе:

а) благородним розбійниками, робін-гудами;

б) робінзонами ;

в) піратами;

г) першовідкривачами нових земель.

4. Полліанна допомогла Джиммі тим, що:

а) улаштувала його на роботу до тітки Поллі;

б) домовилася із Жіночою допомогою на Заході, де вона раніше жила, про опіку над ним;

в) наполягла, щоб Джон Пендлтон усиновив його;

г) знайшла жінку з місцевої Жіночої допомоги, яка його усиновила.

5. Гру в радість придумав тато Полліанни, коли їм прислали як допомогу замість ляльки:

а) боксерські рукавички;

б) милиці;

в) гумовий човен;

г) інвалідний візок.

6. Продовжте речення:

Повість — це...

Достатній рівень (2 бали)

Стисло опишіть пригоду Тома Сойєра і Беккі Тетчер у печерах.

Високий рівень (4 бали)

Напишіть твір-мініатюру «Чого можуть навчитися дорослі в дітей» (за прочитаними творами) або складіть пам’ятку для дорослих (на основі вивченого матеріалу).


Контрольна робота за романом Елеонор Портер «Полліанна» та романом Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра»

 

 

 

Варіант №2

Початковий та середній рівень (по 1 балу)

1. «Чарівне глибоке створіння з двома довгими золотистими кісками в білому платтячку та вишитих панталончиках» — це портрет:

а) Полліанни;

б) Беккі Тетчер;

в) Еммі Лоренс;

г) Мері, сестри Тома.

2. Про те, що Том не був у школі, тітка Поллі дізналася через:

а) відірваний ґудзик;

б) мокру сорочку;

в) чорну нитку;

г) незаписане домашнє завдання.

3. Том Сойєр і Гек Фінн опинилися на цвинтарі вночі, щоб:

а) перевірити свою сміливість, чи не бояться вони нечистої сили;

б) сховати там свій знайдений скарб;

в) перевірити дію кота на бородавки;

г) дізнатися про страшну таємницю індіанця Джо.

4. Полліанна допомогла місіс Сноу тим, що:

а) знайшла їй заняття до душі, показала, з чого можна порадіти;

б) запропонувала більше гуляти, домоглася, щоб її привозили на засідання Жіночої допомоги;

в) домовилася з Жіночою допомогою, щоб їй щодня приносили щось смачненьке;

г) під впливом дівчинки місіс Сноу почала листуватися з друзями й писати спогади.

5. Для тітки Поллі Гаррінґтон узяти племінницю  Полліанну на виховання означало спочатку:

а) велику радість, утіху;

б) виконання свого обов’язку;

в) збереження пам’яті про сестру і вшанування її;

г) мати зайвий клопіт, тягар, витрати.

6. Продовжте речення:

Роман — це...

Достатній рівень (2 бали)

Стисло опишіть, як Полліанна познайомилася з Джонрм Пендлтоном і змінила його життя.

Високий рівень (4 бали)

Напишіть твір-мініатюру «Чого сучасні діти можуть повчитися у героїв творів Марка Твена й Елеонор Портер» або складіть пам’ятку для сучасних дітей щодо ставлення їх до життя та життєвих труднощів.

doc
Додано
17 березня 2018
Переглядів
11129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку