Тест для визначення творчих нахилів гуртківців.

Про матеріал
Тест для визначення творчих нахилів гуртківців. Правила проведення тесту: Підкреслити слово «Так» у разі згоди з тим, що написано. Підкреслити слово «Ні» у разі незгоди з тим, що написано.
Перегляд файлу

Тест для визначення творчих нахилів гуртківців.

Правила проведення тесту:

Підкреслити слово «Так» у разі згоди з тим, що написано.

Підкреслити слово «Ні» у разі незгоди з тим, що написано.

 

1

«Так»

«Ні»

Я люблю складати фігурки з  папера

2

«Так»

«Ні»

Я люблю гуляти наодинці

3

«Так»

«Ні»

Мої тато і мама люблять проводити час зі мною

4

«Так»

«Ні»

Я ставлю багато питань

5

«Так»

«Ні»

Створення оповідань і казок – марна трата часу

6

«Так»

«Ні»

Я люблю, щоб у мене був один або двоє друзів

7

«Так»

«Ні»

Я нічого не маю проти, якщо інколи змінюються правила гри

8

«Так»

«Ні»

У мене є декілька дійсно гарних ідей

9

«Так»

«Ні»

Я люблю малювати

10

«Так»

«Ні»

Я люблю речі, які важко зробити

11

«Так»

«Ні»

Сонце на малюнку повинне бути завжди жовтим

12

«Так»

«Ні»

Я люблю все розбирати, щоб зрозуміти, як працює

13

«Так»

«Ні»

Мені більше подобається розфарбовувати малюнки самому

14

«Так»

«Ні»

Легкі загадки - найцікавіші

15

«Так»

«Ні»

Іноді самі батьки займаються чим-небудь

16

«Так»

«Ні»

Я люблю дізнатися про тварин

17

«Так»

«Ні»

Мій батько любить робити що-небудь вдома

18

«Так»

«Ні»

Я не люблю, коли інші діти ставлять багато питань

19

«Так»

«Ні»

Важко знайти собі заняття, коли ти один

20

«Так»

«Ні»

Мій батько думає,що я зазвичай роблю все правильно

21

«Так»

«Ні»

Я люблю оповідання про далеке минуле

22

«Так»

«Ні»

Я більш люблю старі ігри,ніж нові

23

«Так»

«Ні»

Коли я хочу що-небудь зробити, але мені важко, я кидаю або починаю нове заняття

24

«Так»

«Ні»

Я завжди люблю розважатися з друзями

 

       Підрахунок результатів: за кожну відповідь «Так» - 1 бал, «Ні» - 0 балів.

УВАГА! В пунктах 5,6,11,13,14,18,19,22,23,24 «Так» - 0 балів, «Ні» - 1 бал

Результати тестування:

  1. Різноманітність інтересів.

Підрахуємо загальну суму балів, пукти 1,5,9,16,21. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження різноманітності інтересів дитини:

1-й ступень – 0 -1 бал (виражена слабо)

2-й ступень – 2-3 бали (виражена середньо)

3-й ступень – 4 – 5 балів (виражена явно)

2. Незалежність.

Підрахуємо загальну суму балів за відповіді дитини, пункти2,8,11,13,19,24. Кількість набраних балів відповідає ступеню незалежності дитини:

 1-й ступень – 0 -2 бал (виражена слабо)

 2-й ступень – 3-4 бали (виражена середньо)

 3-й ступень – 5 – 6 балів (виражена сильно)

3. Гнучкість, пристосованість.

Підрахувати загальну суму балів за відповіді дитини, пункти 6,7,22.

  1-й ступень – 0 -1 бал (виражена слабо)

  2-й ступень – 2 бали (виражена середньо)

  3-й ступень – 3 бали (виражена явно)

4. Пізнавальність.

Підрахувати загальну суму балів за відповіді дитини, 4,12,18.

1-й ступень – 0 -1 бал (виражена слабо)

2-й ступень – 2 бали (виражена середньо)

3-й ступень – 3 бали (виражена явно)

5. Наполегливість.

Підрахувати загальну суму балів за відповіді дитини, 10,14,23.

1-й ступень – 0 -1 бал (виражена слабо)

2-й ступень – 2 бали (виражена середньо)

3-й ступень – 3 бали (виражена явно)

6. Відомості про стосунки з батьками.

Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини, пункти 3,15,17,20.

1-й ступень – 0 -1 бал (бажають бути кращими)

2-й ступень – 2 – 3 бали (посередні)

3-й ступень – 4 бали (гарні)

 

docx
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку