Тест для визначення творчих нахилів гуртківців.
Правила проведення тесту:
Підкреслити слово «Так» у разі згоди з тим, що написано.
Підкреслити слово «Ні» у разі незгоди з тим, що написано.
1 |
«Так» |
«Ні» |
Я люблю складати фігурки з папера |
2 |
«Так» |
«Ні» |
Я люблю гуляти наодинці |
3 |
«Так» |
«Ні» |
Мої тато і мама люблять проводити час зі мною |
4 |
«Так» |
«Ні» |
Я ставлю багато питань |
5 |
«Так» |
«Ні» |
Створення оповідань і казок – марна трата часу |
6 |
«Так» |
«Ні» |
Я люблю, щоб у мене був один або двоє друзів |
7 |
«Так» |
«Ні» |
Я нічого не маю проти, якщо інколи змінюються правила гри |
8 |
«Так» |
«Ні» |
У мене є декілька дійсно гарних ідей |
9 |
«Так» |
«Ні» |
Я люблю малювати |
10 |
«Так» |
«Ні» |
Я люблю речі, які важко зробити |
11 |
«Так» |
«Ні» |
Сонце на малюнку повинне бути завжди жовтим |
12 |
«Так» |
«Ні» |
Я люблю все розбирати, щоб зрозуміти, як працює |
13 |
«Так» |
«Ні» |
Мені більше подобається розфарбовувати малюнки самому |
14 |
«Так» |
«Ні» |
Легкі загадки - найцікавіші |
15 |
«Так» |
«Ні» |
Іноді самі батьки займаються чим-небудь |
16 |
«Так» |
«Ні» |
Я люблю дізнатися про тварин |
17 |
«Так» |
«Ні» |
Мій батько любить робити що-небудь вдома |
18 |
«Так» |
«Ні» |
Я не люблю, коли інші діти ставлять багато питань |
19 |
«Так» |
«Ні» |
Важко знайти собі заняття, коли ти один |
20 |
«Так» |
«Ні» |
Мій батько думає,що я зазвичай роблю все правильно |
21 |
«Так» |
«Ні» |
Я люблю оповідання про далеке минуле |
22 |
«Так» |
«Ні» |
Я більш люблю старі ігри,ніж нові |
23 |
«Так» |
«Ні» |
Коли я хочу що-небудь зробити, але мені важко, я кидаю або починаю нове заняття |
24 |
«Так» |
«Ні» |
Я завжди люблю розважатися з друзями |
Підрахунок результатів: за кожну відповідь «Так» - 1 бал, «Ні» - 0 балів.
УВАГА! В пунктах 5,6,11,13,14,18,19,22,23,24 «Так» - 0 балів, «Ні» - 1 бал
Результати тестування:
Підрахуємо загальну суму балів, пукти 1,5,9,16,21. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження різноманітності інтересів дитини:
1-й ступень – 0 -1 бал (виражена слабо)
2-й ступень – 2-3 бали (виражена середньо)
3-й ступень – 4 – 5 балів (виражена явно)
2. Незалежність.
Підрахуємо загальну суму балів за відповіді дитини, пункти2,8,11,13,19,24. Кількість набраних балів відповідає ступеню незалежності дитини:
1-й ступень – 0 -2 бал (виражена слабо)
2-й ступень – 3-4 бали (виражена середньо)
3-й ступень – 5 – 6 балів (виражена сильно)
3. Гнучкість, пристосованість.
Підрахувати загальну суму балів за відповіді дитини, пункти 6,7,22.
1-й ступень – 0 -1 бал (виражена слабо)
2-й ступень – 2 бали (виражена середньо)
3-й ступень – 3 бали (виражена явно)
4. Пізнавальність.
Підрахувати загальну суму балів за відповіді дитини, 4,12,18.
1-й ступень – 0 -1 бал (виражена слабо)
2-й ступень – 2 бали (виражена середньо)
3-й ступень – 3 бали (виражена явно)
5. Наполегливість.
Підрахувати загальну суму балів за відповіді дитини, 10,14,23.
1-й ступень – 0 -1 бал (виражена слабо)
2-й ступень – 2 бали (виражена середньо)
3-й ступень – 3 бали (виражена явно)
6. Відомості про стосунки з батьками.
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини, пункти 3,15,17,20.
1-й ступень – 0 -1 бал (бажають бути кращими)
2-й ступень – 2 – 3 бали (посередні)
3-й ступень – 4 бали (гарні)