Тест "Дружба і кохання"

Про матеріал
Конспект уроку 7 клас. Контрольна робота з теми: "Дружба і кохання" Контрольна робота містить чотири рівні. Початковий та середній рівні мають 16 тестових питань, достатній два питання, високий рівень містить творче завдання
Перегляд файлу

Дружба і кохання

Варіан І

 

  1. Укажіть, кому присвячений вірш О.С. Пушкіна «19 жовтня 1825 року».

А ліцейським друзям

Б  батькам

В коханій

  1. Визначте, про що шкодує герой повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями».

А про нездійсненну подорож

Б про втрачене щастя

В про запізнення

  1. Роберт Бернс свій вірш «Моя любов – рожевий квіт…» присвятив

А знайомій

Б дружині

В сестрі

  1. Укажіть, чим батько Ассоль заробляв на життя (О.Грін, «Пурпурові вітрила»).

А рибальством

Б складанням казок

В виготовленням дитячих іграшок

  1. Укажіть, про що  мріяв Артур Грей у творі О. Гріна «Пурпурові вітрила»

А стати капітаном корабля

Б знайти справжнє кохання

В швидше покинути рідний дім

  1. Продовжте твердження: «На думку казкаря Егля, у Каперні люди…» (О.Грін, «Пурпурові вітрила»).

А нікому не довіряли

Б були дуже веселими

В займалися шахрайством

  1. Установіть відповідність між назвою твору та автором

1 «19 жовтня 1825 року»                                    А    Г. Гейне

2  «Чуєш… Ти чекай мене…»                            Б    Р. Бернс

3 «Коли настав чудовий май»                            В    О. Пушкін

4 «Любов»                                                            Г    О. Грін

                                                                              Д    К. Симонов

 

 

  1. Установіть відповідність між героєм та його описом

1   «Коли він не хотів, щоб підстригали дерева, до них не доторкались; коли він просив простити або нагородити когось – зацікавлена особа знала, що так і буде…»

2   «Так плаче людина, тужачи за своїм життям, що вислизнуло з-під її ніг»

3   «Некомпанійський за вдачею, він після смерті дружини став ще замкнуті ший і відлюдніший»

4   «Кожна її риса була виразно легка й чиста, мов ластівчин політ»

А    Грей     Б   Ассоль      В   Бузя     Г   Лонгрен     Д   Шимек 

  1. Проаналізуйте вірш О.С. Пушкіна «19 жовтня 1825року»
  2.  Складіть лист бійцю, який перебуває на фронті або напишіть  міні-твір на одну із тем:

1 Мрія – могутня сила (за повістю О. Гріна «Пурпурові вітрила»)

2  «Пісня над піснями» Шолом-Алейхема — ліричний і символічний роман про кохання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дружба і кохання

Варіан ІІ

 

  1. Укажіть, які життєві обставини О. Пушкіна відображено у вірші «19 жовтня 1825р.»

А зустріч випускників ліцею

Б поетове заслання

В зустріч з Іваном Пущиним

  1. Визначте тему повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями»

А зображення юнацького кохання

Б зображення поваги до батьків

В зображення віри в себе

  1. Укажіть, який вірш присвячено кінозірці, яку поет кохав все своє життя

А «Моя любов – рожевий квіт»

Б «Коли настав чудовий май»

В «Чуєш…Ти чекай мене»

  1. Віднайдіть рису, яка з дитинства відрізняла Артура Грея (О.Грін, «Пурпурові вітрила»).

А вміння пожертвувати найдорожчим заради інших

Б любов до всього прекрасного

В егоїзм

  1. Визначте, як однолітки і мешканці Каперни ставилися до Ассоль (О.Грін, «Пурпурові вітрила»).

А із розумінням

Б із глузуванням

В із заздрістю

  1. Закінчіть речення: «Ассоль, підростаючи, вірила, що…» (О.Грін, «Пурпурові вітрила»).

А вона стане красунею

Б у її казки будуть вірити всі

В за нею припливе принц на кораблі з пурпуровими вітрилами

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Встановіть відповідність між назвою та уривком твору.

1 «Коли настав чудовий май»            А «Повернуся, тільки жди
                                                                     І не зич добра
                                                                     Тим, хто каже: «Далі йди,
                                                                     Вже забуть пора»…
2 «Моя любов – рожевий квіт»           Б «Кожна її риса була виразна легка й     

                                                                     чиста, мов ластівчин політ»
3 «19 жовтня»                                      

4 «Чуєш…Ти чекай мене»                    В «Служіння муз не терпить суєти,
                                                                   Прекрасне мусить бути величавим…»
                                                                 Г «Та де б не був я, мила, знай –
                                                                       Прийду до тебе знов!»
                                                                 Д «Тоді я милій розказав
                                                                        Мою журбу й кохання».

  1. Відтворіть послідовність подій твору «Пурпурові вітрила»

А   Ассоль розповідає батькові про зустріч з Еглем
Б   Ассоль запитує Грея, чи він візьме з собою Лонгрена
В   Грей замалював блакитною фарбою цвяхи, якими був розп’ятий Христос на картині
Г   Ассоль побачила незнайомця, який тримав в руках її яхту
Д   Грей став власником трищоглового галіота
Е   Лонгрен залишив морську справу і зайнявся вихованням дочки
Є   Вугляр захищає Ассоль.

  1. Проаналізуйте вірш О.С. Пушкіна «19 жовтня 1825року»
  2. Складіть лист бійцю, який перебуває на фронті або напишіть  міні-твір на одну із тем:

1 Мрія – могутня сила (за повістю О. Гріна «Пурпурові вітрила»)

2  «Пісня над піснями» Шолом-Алейхема — ліричний і символічний роман про кохання


 

 

 

 

docx
Додано
31 березня 2021
Переглядів
1997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку