Тест "Фонетика. Орфоепія. Графіка"

Про матеріал
Перевірка рівня навчальних досягнень учнів з теми "Фонетика. Орфоепія. Графіка"
Перегляд файлу

Контрольна робота

Варіант № 1

1. Вкажіть правильне визначення «Фонетика – це розділ мовознавства, що вивчає...»

1. Знаки письма.

2. Звуки мови і мовлення.

3. Правильну вимову слів.

4. Правильне написання слів.

 

2. Визначте помилку серед  звуків:

1. [а]       2. [ю]       3. [е]    4. [и]

 

3. Вкажіть приголосний, що не є глухим:

1. [т]         2. [с]         3. [г]     4. [к]

 

4. Вкажіть «зайве» слово, що відрізняється від інших кількістю звуків:

1. Язик.     2. Флюс.         3. Ремінь.    4. Юрба.

 

      5.  Звук [е] є в усіх словах рядка:

      1.  легкий, студент, меч

      2.  лебідь, явище, улюблений

      3.  ємність, ллє, мекає

      4.  малює, берізка, миттєвість

 

6. Звук [ш] є в кожному слові рядка:

      1. шість, книжка, сушити, шедевр

      2. щедрівка, довший, хрущ, арешт

      3. щебет, цілющий, проща, миєшся

      4. мурашка, муштра, душ, нижче

 

7. Визначте пару слів, до складу яких входять однакові приголосні звуки:

1. Рік – кір.                                                 3. Кущ – чех.

2. Тіло – літо.                                             4. Голуб – дьогтю.

 

8. Вкажіть слово, що порушує алфавітний порядок слів:

1. Споруда. 2. Споруджувати. 3. Спорудити. 4. Спорядження. 5. Споряджати.

 

        9.  Правильний фонетичний запис слова в рядку:

       1. міль [мі́ лʹ]

       2. розумний [р о з ý м н и й]

       3. Віра [Вʼ і́ р а]

       4. вільний [вʼ і́ лʹ н и й]

 

10. Уподібнення приголосних відбувається в кожному слові рядка:

 1. зсадити,  замазка,  кузня

 2. донечці, баскетбол, берізка

 3. лічба, умиваєшся, сміх

 4. радість, боротьба, мигтів

 

11. Постав наголос у словах: оптовий, добуток, подруга, дочка

12. Запишіть подані слова звукописом: борються, розшитий

 

Контрольна робота

Варіант № 2

1. Вкажіть правильне визначення «Орфоепія – це розділ мовознавства, що вивчає...»

1. Знаки письма.

2. Звуки мови і мовлення.

3. Правильну вимову слів.

4. Правильне написання слів.

 

2. Визначте помилку серед приголосних звуків:

1. [н]     2. [щ]        3. [в]   4. [х]

 

3. Вкажіть приголосний, що не є глухим:

1. [ш]      2. [ф]      3. [ч]    4. [л]

 

4. Вкажіть «зайве» слово, що відрізняється від інших кількістю звуків:

1. Дзьоб.     2. День.        3. Лящ.   4. Яр.

 

      5.  Звук [о] є в усіх словах рядка:

      1.  зозуля, молоко, роль

      2.  лоб, рота , кожух

      3.  золото, урок, бароко

      4.  лото, голуб, розумний

 

6. Звук [нˊ] є в кожному слові рядка:

1. ін’єкція, ніжність, міністр, мужність

2. червень, лінь, осінь, рідня

3. берегиня, щільний, цінність, кремній

4. оголошення, пісня, сонце, нянька

 

7. Визначте пару слів, до складу яких входять однакові приголосні звуки:

1. Джерело – дитина.                                          3. Знання – тонна.

2. Сідло – просьба.                                             4. Щука – меч.

 

8. Вкажіть слово, що порушує алфавітний порядок слів:

1. Абихто. 2. Абонемент. 3. Адресат. 4. Адресант. 5. Анекдот.

 

      9.  Правильний фонетичний запис слова в рядку:

      1.  біль [б і́  лʹ]

      2.  повінь [п ó в і нʹ]

      3.  Ніна [Нʹ і́ н а]

      4.  поні [п ó нʹ і]

 

10. Уподібнення приголосних відбувається в кожному слові рядка:

 1. важко,  ложці,  просьба

 2. лисичці, зжовкнути, зсипати

 3. осьдечки, мигтів, вітчим

 4. сміливість, легко, солодко

 

11. Постав наголос у словах: новий, урочисто, донька, олень

12. Запишіть подані слова звукописом:  смієшся, пишеться

 

docx
Додано
22 жовтня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку