Тест. М.Аромштам «Коли відпочивають янголи».
1.Від кого Алінка дізналася про існування янголів?
А.Мами.
Б.Тетяни Володимирівни.
В.Марсем.
Г.Дідуся.
2.Ким був,за словами мами,батько головної героїні?
А.Пройдисвітом.
Б.Геніальним математиком.
В.Божевільним вченим.
Г.Чудовим чоловіком.
3.Що,на думку покійної бабусі,є головним у людині?
А.Внутрішній стрижень.
Б.Фундаментальна освіта.
В.Почуття гумору.
Г.Вміння проявляти емоції.
4.Яку із «життєвих задач» мама вирішила невірно?
А.Не поїхала у Францію.
Б.Покинула роботу.
В.Вдруге закохалася.
Г.Записала дочку у клас Тетяни Володимирівни.
5.Причиною конфліктів із першою вчителькою першокласниця вважала…
А.Приниження дітей педагогом.
Б.Несхожість характерів.
В.Насмішки Тетяни Володимирівни.
Г.Свою погану поведінку.
6.Як відреагувала Тетяна Володимирівна на зникнення дзеркальця з її сумочки?
А.Пробачила Колю за витівку.
Б.Весь урок тримала учнів у заручниках,мов терористів.
В.Пожалілася директору.
Г.Не звернула належної уваги на цей інцидент.
7.Звідки рідні дівчинки дізналися про вчительку Марсем?
А.Від дідусевого друга-хіміка В.Г.
Б.Прочитали про неї статтю у газеті.
В.Розповіла сусідка Валя.
Г.Алінка познайомилась з нею у парку.
8.Які педагогічні ідеї у вихованні дітей стали провальними для Маргарити Семенівни?
Виберіть декілька варіантів.
А.Рівності та братерства.
Б.Взаємовідповідальності.
В.Взаємодоіври.
Г.Демократії та гуманізму.
9.Чому молода вчителька вважала героїчні подвиги безглуздими?
Виберіть декілька варіантів.
А.Бо,зазвичай,вони оцінюються наступними поколіннями.
Б.Нормальне життя вимагає вчинків,а не смерті.
В.Для «справжніх героїв»-це страшно і боляче.
Г.Вона була боягузкою.
10.Що спонукало Марсем розповісти своїм учням історію про те,коли відпочивають янголи?
А.Бійка у класі.
Б.Погана успішність учнів.
В.Безвідповідальна поведінка Єгора та його друзів.
Г.Глузування та наклепи дітей.
11.Коли Маргарита Семенівна повірила у «справжню силу слова»?
А.Коли батьки її учнів відремонтували зіпсовані шафи.
Б.Під час нагородження на конкурсі «Учитель року».
В.Прочитавши побажання своїх перших вихованців.
Г.Аналізуючи «судові процеси» учнів Януша Корчака.
12.Яку книгу радить прочитати авторка у післямові до роману?
А. Е.Хемінгуея «По кому подзвін».
Б.В.Шекспіра «Король Лір».
В.Я.Корчака «Король Матіуш».
Г.Ф.Стендаля «Червоне і чорне».
Ключ.
1.В.
2.Б.
3.А.
4.Г.
5.Б.
6.Б.
7.А.
8.А,Г.
9.А,Б,В.
10.В.
11.А.
12.В.