Тест "Морфологічна норма" (11 клас)

Про матеріал
Тест містить 14 різнотипних завдань з теми "Морфологічна норма", метою яких є перевірка рівня засвоєння учнями опрацьованого матеріалу, а також сформованості вмінь застосовувати набуті знання практично
Перегляд файлу

ТЕСТИ З ТЕМИ  «МОРФОЛОГІЧНА НОРМА»  (11 КЛАС)

  1. З’ясуйте,якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифрою позначено наступне слово)

Людина (1)може володiти (2)кiлькома мовами, (3)залежно вiд її здiбностей, нахилiв i прагнень, але (4)найкраще, найдосконалiше має володiти, звичайно, рiдною мовою.

   А числівник                                                                                   

   Б прислівник                  

   В прикметник                 

   Г  прийменник                                                                                      

   Д дієслово

   Е частка

  1. Граматично правильно побудовано всі словосполучення в рядку

   А  кумедне какаду, далека путь, красиве панно

   Б  біла бязь,учений ступінь, смачна путасу

   В солодке драже, далеке Перу, справедливе журі

   Г сильний мігрень, біла тюль, свіжа салямі

  1. Усі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення –а(-я)

   А пасажир,коледж,сантиметр

   Б хлопець,суп,майдан

   В квітень,трактор,музей

   Г долар,гектар,косинус

  1. Велику літеру вжито правильно в усіх словосполученнях рядка

   А Булонський Ліс,піфагорова теорема

   Б Міністерство Освіти України,українські села

   В Шевченківські твори,Андріївська церква

   Г Музейний провулок, Франківські рукописи

  1. НЕправильно утворено форму кличного відмінка іменника в рядку

   А Вікторе Петровичу

   Б Софіє Олексіївно

   В Ілле Михайловичу

   Г Віталіє Богдановичу

  1. Правильно утворено всі імена по батькові в рядку

   А Вітальївна,Олегівна

   Б Васильович,Юр’ївна

   В Сергієвна,Матвійович

   Г Лукич,Матвійовна

  Д Миколович,Ігорович

  1. Правильно утворено всі форми ступенів порівняння прикметників у рядку

   А багатший за всіх,більш вірогідний,щонайрозвинутіший

   Б пресмачний,найнижчий,найменш потужний

   В гірший,самий тонкий,якнайшвидший

   Г більш прозорий,менш відомий,білуватий

  1. Правильною є відмінкова форма числівника

   А п’ятиста дев’яноста семи

   Б п’ятьмастами дев’яноста сьома

   В п’ятистами дев’яносто сімома

   Г п’ятьомстам  дев’яноста семи

  1. НЕправильно побудовано словосполучення на позначення часу в рядку

   А перша  година                                                В двадцять хвилин по дванадцятій

   Б половина восьмого                                       Г пів на десяту

  1. Правильно узгоджено числівник з іменником

   А півтора сантиметри                                  В п’яти учнями

   Б два сценарія                                                Г шість з половиною тижнів

  1. Граматично правильно побудовано обидва словосполучення в рядку

   А навчатися фізики, більший за нього

   Б ходити по містам, мандрувати країною

   В дякувати сестер, кліпати очима

   Г пишатися дітьми, навчатися математиці

  Д  носити за плечами, сильніший  всіх

 

 

 

  1. Дві літери Н на місці пропуску треба писати в усіх словах у рядку

   А дан…ий,здоровен…ий,лимон…ий

   Б жадан…ий,окаян…ий,перлин….ий

   В божествен…ий,блажен…ий,вогнен…ий

   Г обітован…ий,благословен…ий,мерзен…ий

  Д  зміїн…ий, сокровен…ий, морквян…ий

 

  1.                      Позначте рядок прикметників, від яких можна утворити ступені порівняння

А  білий, теплий, малесенький, холодний.

Б   глибокий, пізній, предобрий, старезний.

В   солодкий, вузький, синій, м’який.

Г   гарний, легкий, сліпий, порожній.

Д   сірий,лебединий,босий,круглий

 

  1. Установіть відповідність між закінченнями в кличному відмінку та іменниками

  

1. –о.        А хата, сестра, тарілочка.

2. –е.        Б бабуся, Сергій, кобзар.

3. –є.       В борець, стаття, Ілля.

4. –ю.        Г сім’я, Марія, оранжерея.

                           Д суша, Євген, суддя.

 

doc
Додано
15 листопада
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку