19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Тест "Морфологія. Підготовка до ЗНО".

Про матеріал
Тест містить шість питань (два варіанти), що побудовані типу тестів ЗНО та перевіряють знання учнів з морфології. Доречні на етапі актуалізації знань чи в підсумковій частині
Перегляд файлу

Морфологія. Повторення (Підготовка до ЗНО. 11 клас)

І варіант

1. Знайдіть варіант, у якому допущено  лексичну помилку

А. Авторитарний стиль, авторитетний учитель.

Б. Економічний афект, сильний ефект,

В. Вичерпна анотація, довга нотація.

Г. Кам’яний бювет, глибокий кювет.

 

2. У якому рядку допущено лексичну помилку

А. Цитатний матеріал, цитована стаття.

Б. Дипломований спеціаліст, дипломний проект.

В. Корислива книга, корисна людина.

Г. Фронтовий лист, фронтальний бік.

 

3.Граматичну помилку допущено в рядку

А. злий собака

Б. три зошита

В. гострий біль

Г. добрий сусіда

 

4.З великої літери пишеться кожне слово рядка

А. чумацький шлях, всесвітня рада миру, день учителя, гнідко.

Б. європейське економічне товариство, верховна рада україни,  шевченківська премія, мати божа.

В. організація обєднаних націй, святий дух, кабінет міністрів  україни, святе письмо.

Г. великдень, південне полісся, збройні сили україни, народний   артист україни.

 

5.Суфікс –цьк уживається в усіх словах рядка

А. Кремене…ький, кадя…ький,  коза…ький, сива…ький.

Б. Молоде…ький, кріпа…ький, бас…ький, юна…ький.

В. Батра…ький, тка...ький,  овру…ький,  лохви…ький.

Г. Дикан…ький, студен…ький, гайдама…ький, тюр…ький.

 

6. Правильно утворено форму третьої особи множини від дієслова

А  мріяти – мріять

Б  молоти – мелють

В  солити – солють

Г  бігти – біжуть

Д  ловити – лювлють

 

 

 

Морфологія. Повторення (Підготовка до ЗНО. 11 клас)

ІІ варіант

1. У якому рядку допущено лексичну помилку

А. Юридична тематика, актуальна тема.

Б. Цукристий плід, цукровий завод.

В. Фамільна лексика, фамільярна професія.

Г. Депресивний стан, депресійний характер.

 

2.У якому рядку допущено лексичну помилку

А. Наукова уява, загальне уявлення.

Б. Галаслива компанія, вдала кампанія.

В. Цитатний конспект, цитований твір.

Г. Формувати закони, формулювати уряд.

 

3.Граматичну помилку допущено в рядку

  А. найвищий будинок

Б. тонший від паперу

В. більш колоритніший фольклорний колектив

Г. цікавіше пояснення

 

4.З великої літери пишеться кожне слово рядка

А. рада європи, новий рік, полтавська міська рада, західна  Україна.

Б. гельсінська спілка, полтавська гімназія №6, громадянська  війна, Закарпаття.

В. друга світова війна, великий віз, міжнародний комітет червоного хреста, євангеліє.

Г. різдво христове, оріон, холодний яр, рада європи, верховний  суд україни.

 

5. Наказовий спосіб дієслова вжито в значенні іншого способу в рядку

А  Мама каже, що скільки не дай книжок, а їм усе мало.

Б  Ви, тату, їдьте, а я швидко наздожену вас і пішки!

В  Берімо приклад із дерев: ростімо у височінь життя.

Г  Хай не зітруться підкови, хай не підіб’ються ваші коні.

Д  Схаменіться! Будьте люде, бо лихо вам буде.

 

6.Суфікс –зьк пишеться в кожному слові рядка

А. Ри..ький, пари…ький, гали…ький, полтав…кий.

Б. Гадя…ький, золотоні…ький, коза…ький, чува…ький.

В. Фаши..ький,  пра..ький, вороне…ький, солда…ький.

Г. Францу…ький, гамбур…ький, вибор…ький, бу…ький.

 

 

docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
2877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку