____________________________________________ Мова – дивний скарб
1. Установи відповідність між фразеологізмом і його значе-нням . З’єднай стрілочками.
Зарубай на носі не працювати Дивитися вовком втекти
Бити байдики запам’ятати
Накивати п’ятами вороже ставитися
2. Обери правильну відповідь. Що може містити анотація ? а) інформацію про автора б) ілюстрації до твору в) перелік всіх героїв твору 3. Обери правильну відповідь. На якій галявині збиралися всі мешканці лісу ?
а) на Полуничній б) на Суничній в) на Лісовій
4. Обери правильну відповідь. Скільки членів родини в сімействі птахів ? а) чотири б) п’ять в) шість
|
5. Продовжи речення .
Таким співом , вибачте , тільки _______________________ сказала мудра Сова .
6. Утвори звертання від імен дівчаток – головних героїв твору « Оля-ля-ля та інші » . Оля - _______________________________ Улянка - _____________________________
7. Доповни речення пропущеними словами : Мова , ___________ , не лише засіб _________________. Мова – то голос твого _______________ . А серце з іншими серцями , навіть чужоземними , говорить _________________ мовою .
8.Віднови послідовність. Пронумеруй.
Журі зняло Решу з програми .
З кущів долинула тиха пісня Кеші .
Реша записався до гурту « Чар-металістів » .
У казковому лісі готуються до конкурсу пісні .
Переможцю вручили Золоту березову гілку .
|