Матеріали до уроку літератури рідного краю, присвяченого вивченню життєвого й творчого шляху маріупольського поета Володимира Івановича Бондаренка. Для зручного використання в роботі вчителя розроблено тестові завдання до даної теми.
Матеріали до уроку літератури рідного краю, присвяченого вивченню життєвого й творчого шляху маріупольського поета Володимира Івановича Бондаренка. Для зручного використання в роботі вчителя розроблено тестові завдання до даної теми.
Тестові завдання
1 Виберіть правильне твердження
А В.І.Бондаренко народився, живе й працює в Маріуполі.
Б Батьки переїхали до Маріуполя, коли хлопчикові було 10 років.
В Майбутній письменник приїхав у Маріуполь, щоб працювати на металургійному заводі.
Г Мешкає письменник за кордоном, але часто приїздить у рідне місто.
2 В.І.Бондаренко за фахом
А лікар
Б письменник
В журналіст
Г інженер, металург.
3 Літературною творчістю захопився
А в дитячі роки
Б в армії
В в 1989р.
Г перебуваючи в закордонному відрядженні.
4 Увійшов до літературного об’єднання
А « Пегас »
Б «Іллічівські зорі »
В « Ліра »
Г « Самоцвіти »
5 У поезіях «Пробач», «Час юнацтва», «Повернення весни», «Молитва», «Дороги», «Що наше життя?» звучить
А філософський мотив минущості життя
Б захоплення красою природи
В любов до літератури, книги
Г заклик до подолання людських недоліків.
6 «Червона калина» ( поезія «Карпати») – це
А авторський неологізм
Б сталий епітет
В метафора
Г уособлення.
7 «Життя буяє », «кличе нас батьківська хата » - це
А епітет
Б метафора
В порівняння
Г елементи фантастики.
8 Поезія «Проводжала дівчинонька» має
А біблійне походження
Б фольклорну основу
В сюжет античного походження
Г елементи фантастики.
9 Зменшувально-пестливі слова козаченько, раненько, листочок, дівчинонька, розлученька та епітети місяць ясний, ясна зоря, голуб сизокрилий притаманні
А громадянській ліриці
Б філософським творам
В народним пісням
Г гуморескам.
10 Назвіть маріупольських письменників, які пишуть українською мовою.
КЛЮЧ
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
а |
г |
в |
б |
а |
б |
б |
б |
в |