Тест на знання змісту роману В. Гюго "Собор Паризької Богоматері"

Про матеріал
Це готові аркуші для проведення тестування учнів на знання змісту роману В. Гюго "Собор ПаризькоїБогоматері" у 4-х варіантах
Перегляд файлу

Тест на знання змісту роману В. Гюго «Собор Паризької Богоматері» (4-6 книги) 

                        уч. 9 класу     ____________________________________________.  Варіант 1                                                                

1. Будинок, що мав дерев’яний настил для підкидьків:

 

 

2. Хто з героїв був змушений самотужки виховувати брата?:

 

 

3. Чи вмів Квазімодо говорити?

 

 

 

4. Як називали найбільший дзвін Собору?

 

 

 

5. Скільки років мав Квазімодо?

 

 

 

6. Ким виявився гість Клода Фролло, приведений лікарем жаком Котьє?

 

 

7. За що було вчинено суд над Квазімоло?

 

 

 

8. Хто зазвичай проживав в Роландовій башті   («Шурячій норі»)?

 

 

9. На якому майдані відбував покарання Квазімодо?

 

 

10. Що найбільше мучило Квазімодо під час покарання?

 

 

11. Чим Есмеральда здивувала змученого карою Квазімодо?

  1. церква;
  2. лікарня;
  3. притулок для бідних

 

  1. Феб;
  2. Квазімодо;
  3. Клод Фролло.

 

  1. так;
  2. ні;
  3. був німий з народження.

 

  1. Марія;
  2. панна;
  3. княгиня.

 

  1. 20;
  2. 36;
  3. 50.

 

  1. королем;
  2. папою;
  3. послом.

 

  1. за замах на життя короля;
  2. за спробу викрасти Есмеральду;
  3. за кражу коштовностей.

 

  1. спіймані волоцюги;
  2. ув’язнені злочинці;
  3. добровільні полонянки.

 

  1. Гревському;
  2. Соборному;
  3. Ринковому.

 

  1. біль;
  2. регіт натовпу;
  3. спрага.

 

  1. вона зняла його біль;
  2. звернулася до натовпу;
  3. дала йому пити.

Тест на знання змісту роману В. Гюго «Собор Паризької Богоматері» (4-6 книги) 

                        уч. 9 класу     _________________________________________ Варіант 2

1.Скільки років мала на вигляд дитина-підкидьок?

 

 

2. Як померли батьки Клода Фролло?

 

 

 

3. Чому Квазімодо завжди мовчав?

 

 

 

4. Кого безперечно слухався Квазімодо?

 

 

 

5. Скільки років мав Клод Фролло?

 

 

 

6. Що намагався таємно здобути у своїй келії Клод Фролло?

 

 

7. Яку фізичну ваду мав суддя метр Флоріан?

 

 

8. Хто жив у Роландовій башті («щурячій норі»)?

 

 

9.  Де відбувалося покарання Квазімодо?

 

 

 

10. Побачивши Есмеральду в натовпі, Квазімодо вирішив, що вона прийшла…

 

 

11. Чому Есмеральда раптом зблідла, стоячи поряд з Квазімодо біля ганебного стовпа?

  1. 4;
  2. 1;
  3. 10.

 

  1. їх стратили;
  2. від чуми;
  3. під час вуличних боїв.

 

  1. не вмів говорити;
  2. не хотів говорити;
  3. такою була воля судді.

 

  1. Клода Фролло;
  2. Феба де Шатопера;
  3. Клопена Труйльфу.

 

  1. 20;
  2. 36;
  3. 50.

 

  1. ліки;
  2. зброю;
  3. золото.

 

  1. був сліпим;
  2. був глухим;
  3. був горбатим.

 

  1. Есмеральда?
  2. Пакетта Шанфлері;
  3. Джалі.

 

  1. на майдані;
  2. у підвалі;
  3. у залі магістратури.

 

  1. помститися;
  2. врятувати його;
  3. подякувати йому.

 

  1. побачила рану Квазімодо;
  2. почула слова затворниці;
  3. побачила Клода Фролло.

 

Тест на знання змісту роману В. Гюго «Собор Паризької Богоматері» (4-6 книги) 

                        уч. 9 класу     ____________________________________________.  Варіант 3                                                                

1. Хто забрав дитину-підкидька?

 

 

 

2. Що означає ім’я Квазімодо?

 

 

 

3. Чому Квазімодо був злим на людей?

 

 

 

 

4. З ким «спілкувався» Квазімодо?

 

 

 

5. Ким люди вважали Клода Фролло?

 

 

 

6. В яку єдину науку вірив Клод Фролло?

 

 

 

7. Що спільного мали суддя Флоріан та його підсудний Квазімодо?

 

 

8. Що сталося з дитиною полонянки «щурячої нори»?

 

9. Хто шмагав Квазімодо нагайкою за вироком суду?

 

 

10. Що найбільше мучило Квазімодо під час покарання?

 

11. Хто виконав прохання змученого карою нещасного Квазімодо?

  1. вчитель;
  2. лікар;
  3. священик.

 

  1. потвора;.
  2. майже людина;
  3. дика людина

 

  1. бо вони вбили його батьків;
  2. бо вони зіпсували статуї;
  3. бо вони знущалися з його каліцтва.

 

  1. з голубами;
  2. зі статуями;
  3. з дзвонами.

 

  1. чорнокнижником;
  2. божевільним;
  3. гульвісою.

 

  1. астрономію;
  2. алхімію;
  3. медицину.

 

  1. обидва були глухі;
  2. обидва горбаті;
  3. були сліпі на одне око.

 

  1. її вкрали;
  2. її купили;
  3. її вбили.
  1. кат;
  2. його господар;
  3. кожен з натовпу;

 

  1. біль;
  2. регіт натовпу;
  3. спрага.
  1. Клод Фролло;
  2. П’єр Гренгуар;
  3. Есмеральда.

 

Тест на знання змісту роману В. Гюго «Собор Паризької Богоматері» (4-6 книги) 

                        уч. 9 класу     ____________________________________________.  Варіант 4                                                                

1. У що загорнув дитину-підкидька її рятівник?

 

 

2. Чому Клод Фролло взяв до себе бридкого приймака?

 

 

3. Чому Квазімодо був глухим?

 

 

 

4. Чому Квазімодо любив дзвони?

 

 

 

5. Що заборонив влаштовувати на Соборному майдані Клод Фролло?

 

 

6. «Ось це вб’є те» - сказав Клод Фролло, вказуючи на…

 

 

7. Про що не знав суддя Флоріан, починаючи судовий процес над Квазімодо?

 

8. Чому Роландову башту в народі називали «щурячою норою»?

 

 

9. Чому Квазімодо стояв навколішки посеред майдану?

 

 

10. Коли Квазімодо просив пити, люди в натовпі…

 

11. Чому Есмеральда раптом зблідла, стоячи поряд з Квазімодо біля ганебного стовпа?

  1. в хустку;
  2. в прапор;
  3. в сутану.

 

  1. щоб спокутувати свої гріхи;
  2. щоб викупити майбутні гріхи Жеана;
  3. щоб заслужити пошану городян.

 

  1. від побоїв;
  2. від дзвонів;
  3. таким народився.

 

  1. бо чув їх;
  2. бо його зачаровувала їхня велич;
  3. бо вони нагадували йому про дитинство.

 

  1. страту злочинців;
  2. танці циганок;
  3. театральні дійства.

 

  1. книгу й Собор;
  2. натовп і короля;
  3. на себе й на Квазімодо.

 

  1. що Квазімодо мав спільника;
  2. що Квазімодо глухий;
  3. що у нього поважний господар.

 

  1. бо там жили щурі;
  2. бо двері до неї були забиті;
  3. бо вона не мала ні вікон, ні дверей.

 

  1. каявся;
  2. відбував покарання;
  3. не мав сили підвестися.

 

  1. жаліли його;
  2. обурювалися;
  3. сміялися з нього.
  1. побачила рану Квазімодо;
  2. почула слова затворниці;
  1. побачила Клода Фролло.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дарія Співак
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Савощенко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 березня 2019
Переглядів
8094
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку