Тест "Невербальний інтелект"

Про матеріал
Тест покликаний глибше розібратися з індивідуальними особливостями кожної дитини.
Перегляд файлу

 Оцінка дорослими невербальної поведінки дитини (за Т.О.Піроженко)

Інструкція: Шановний Вихователю (Вчителю)! Ви багато спілкуєтесь зі своїми вихованцями і, певна річ, добре знаєте їхню поведінку, звички. Будь ласка, висловіть свою думку про особливості мовленнєвої (невербальної) поведінки дітей, давши відповідь на запитання, запропоновані нижче. Дайте оцінку, як часто виявляються ті або інші особливості поведінки Ваших вихованців у спілкуванні з Вами та іншими людьми.

Запишіть, будь ласка, прізвища дітей, в яких вказані властивості проявляються завжди і часто (1), рідко (2), ніколи (3).

  1.               Чи можуть діти з Вашого погляду, виразу очей зрозуміти, що Ви бажаєте їх про щось розпитати, що Ви потребуєте допомоги, співчуття? Чи розуміють вони з виразу Вашого обличчя, що Ви чимось стурбовані, здивовані?

1._______________________________________________________________

2.

3.

  1.   Як Ви вважаєте, чи можуть вони судити з Вашої поведінки про Ваше ставлення до інших людей, подій?

1.

2.

3.

  1.   Чи розуміють вони, коли у Вашому голосі звучить несхвалення, застереження?

             1.

             2.

             3.

 

  1.   Чи використовують діти м'які, довірливі інтонації, коли бажають викликати відвертість, прихильність до себе?

             1.

             2.

             3.

 

  1.   Чи можуть діти показати мімікою, позою, що вони бажають спілкуватися, підтримувати контакт?

1._______________________________________________________________

2.

3. 

  1.   Чи здатні діти передати відтінки, нюанси своїх почуттів, емоцій за допомогою різноманітних невербальних засобів?

1._______________________________________________________________

2

3. 

  1.    Чи вміють Ваші вихованці досить витончено і зрозуміло показати своє доброзичливе ставлення до інших: приязність, симпатію, зацікавленість?

1._______________________________________________________________

                2.

                3.

  1.   Наскільки гармонійно поєднуються між собою жести, міміка, інтонації дітей в різних ситуаціях спілкування з оточуючими?

                1.

2.

  

3.

  

  1.   Чи с у дітей характерні жести, пози, зрозумілі іншим, які відображають індивідуальні особливості, характер? Вкажіть дітей, в яких ці особливості яскраво виражені.

            1.

            2.

            3.

 

 

  1.         Чи є у Вашій групі діти, які бувають скуті в рухах, жестах, коли потрапляють у незвичну, незнайому ситуацію?

           1.

           2.

           3.

 

Заздалегідь вдячні Вам за надану допомогу в оцінці невербальної поведінки дитини!

Експертне оцінювання невербальної поведінки дітей дорослими:

  1. Запитання 6, 8, 9 - стосується загальної оцінки невербального репертуару особистості з точки зору його різноманітності, гармонійності, індивідуальності.
  2. Запитання 1, 2, 3 - характеризують здатність до адекватного розуміння різноманітних компонентів невербальної поведінки партнера.
  3. Запитання 4, 5, 7, 10 - характеризують здатність до керування, до цілеспрямованого використання невербальних засобів спілкування.

Примітки: Один бланк на групу дітей для оцінювання одним експертом!

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
14 грудня 2023
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку