Тест. О.Кобилянська "Фантазія-експромт"

Про матеріал
Робота на 12 завдань, кожне оцінюється в один бал.Тест дасть можливість учителю перевірити, наскільки ґрунтовними є знання учнів змісту новели "Фантазія-експромт" О.Кобилянської.
Перегляд файлу

Тестування за твором О.Кобилянської «Importu phantasie» 

1. Вислів «Importu phantasie» у перекладі з французької означає:

"Фантастична імпровізація"

 "Мріяти фантастично" 

"Фантазія-експромт"

 "Експромт у часі".

2. О.Кобилянська жанр цього твору визначила як нарис, а літературознавці вважають, що це:

А) оповідання;

Б) казка ;

В) новела;

Г) поема у прозі.

3. Хто є головною героїнею (головними героями) твору:

А) десятилітня дівчинка і доросла панна;

Б) «стройник фортеп’ян»  та десятилітня дівчинка;

В)  десятилітня дівчинка , а згодом доросла панна, яка є уособленням самої авторки;

Г)  музика в усіх її проявах.

4.Які звуки у творі названі «торжественними і поважними»:

А) «дзвонення» якогось …монастиря;

Б) шум грози;

В) іржання наляканого коня;

Г) звуки щойно настроєного фортепіяно.

5. Що було «найлюбішою забавою» героїні:

А) ходити по вулиці під час грози;

Б) удавати з себе «упряженого в шнурки…, збатоженого» коня;

В) слухати дзвони;

Г) дивитися, як працює «стройник фортеп’ян» .

6.З ким/чим «…вона бриніла…заперши в собі дух, одностайно, тоншим або нижчим голосом…»:

А) із сільською дітворою;

Б) із бджолами;

В) зі струнами фортепіано;

Г) зі звуками грому.

7.  Кого  вхопила дівчинка:

«Неначе мала кітка, закралася вона хильцем … і … вхопила  незамітно...»

А) комашку;

Б) сусідського пса;

В) хлопця, який намагався вхопити жеребця;

Г) коня, який не давався парубкам зловити себе.

8. Хто «…був молодий, гарний, чисто аристократичної вдачі…»:

А) батько панни;

Б) сільський парубок;

В) наляканий кінь;

Г)  «стройник фортеп’ян» .

9. Коли героїня мала такі відчуття: «… уся кров вдарила до лиця, серце затовклося сильно, і … не змогла вимовити ні слова… завстидалась і не рухалася з свого сховку».

А) коли чула гру на фортепіано;

Б) коли стройник спитав, котра година;

В) коли слухала дзижчання бджіл;

Г) коли били у дзвони.

10. Хто/що  так характеризує дівчину: «…стала лише половиною тим, чим обіцювала стати дитиною...» :

А) той, кого любила «…пристрасно, з пожертвуванням, майже з божевільною любов’ю…»;

Б)  «…кожний … удар по клавішах і кожний живіший рух …»;

В) «стройник фортеп’ян»;

Г) так дівчина характеризує себе сама.

 

11. Про яку музичну композицію згадується у творі:

А) "Impromtu phantasie" Шопена;

Б) «Місячну сонату» Бетховена;

В) «Геновеву»Шумана;

Г) «Лоенгрин» Вагнера.

12. Як героїня сприймає цю музичну композицію:

А) « …встромивши очі в одну точку і кусаючи нігті, думала вона бог зна над чим…»;

Б) «…вслухувалась і плакала, доки з утоми не ослабла…»;

В) « …коли чую музику — готова вмирати.

Стаю тоді божевільно-відважна, стаю велика, погорджуюча, любляча...»

Г) «…лячно товклось … серце, і сама … аж тремтіла з остраху…»

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Романчук Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
9793
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку