ДПТНЗ «КОЗЯТИНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ»
Ремез М.Л. – викладач спецтехнологій Козятинського МВПУЗТ
Тест ТЕМА: « Колія 2 ».
Тестове опитування. Необхідно прочитати питання та вибрати вірну відповідь.
-
До нижньої будови колії відносяться
-
земляне полотно та баластний шар;
-
мости, віадуки;
-
земляне полотно та штучні споруди.
-
Основні несучі і направляючі елементи верхньої будови колії.
-
рейки;
-
шпали;
-
баласт.
-
Рейка складається
-
головка рейки, шийка, підошва рейки;
-
головка рейки, підошва рейки;
-
головка рейки, шийка рейки.
-
Бувають такі типи рейок:
-
Р75 ;Р60; Р55; Р43;
-
Р75 ;Р65;
-
Р75 ;Р65; Р50; Р43.
-
На лініях, обладнаних автоблокуванням, рейкові нитки
-
слугують провідниками струму;
-
слугують провідниками оперативного струму;
-
слугують провідниками сигнального струму.
-
Місце з’єднання і скріплення рейок між собою називається
-
рейковим стиком;
-
рейковим з’єднанням;
-
стрілкою.
-
До рейкових опор належать
-
шпали;
-
рейки;
-
баласний шар.
-
Шпали бувають:
-
дерев'яні;
-
дерев'яні; залізобетонні
-
залізобетонні.
-
Довжина дерев'яних шпал всіх типів
-
2750 мм;
-
2755 мм;
-
2650 мм.
-
Довжина залізобетонних шпал всіх типів
-
2600 мм;
-
2705 мм;
-
2700 мм.
-
Мінімальна ширина узбіччя земляного полотна
-
має бути 0,3м з кожного боку колії;
-
має бути 0,4м з кожного боку колії;
-
має бути 0,5м з кожного боку колії
-
Ширина земляного полотна допускається на існуючих лініях до їх реконструкцій
-
на одноколійних не менша – 5,5м, на двоколійних – 9,6м;
-
на одноколійних – 5,5м, на двоколійних – 9,6м;
-
на одноколійних не менша – 5,6м, на двоколійних – 9,5м.