Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр з української літератури по творчості М.Коцюбинського, О.Кобилянської, В.Стефаника, В.Винниченка, Лесі Українки, М.Вороного, О.Олеся.
Варіант І
Початковий рівень (1 – 3 бали) (За кожну правильну відповідь – 1 бал)
а) імпресіонізм; в) реалізм;
б) класицизм; г) романтизм.
2. У творі М. Коцюбинського «Intermezzo» дійовою особою є
а) моя муза; в) карі очі; Б) моя утома; г) моя кохана.
3. Провідний мотив новели О. Кобилянської «Фантазія - експромт» є
а) політична діяльність жінки; б) краса вільної душі, аристократизм духу; в) призначення поета й поезії; г) трагічна доля жінки.
Середній рівень (4 – 6 бали) (За кожну правильну відповідь - 1 бал)
4. І. Головним героєм твору В. Стефаника «Камінний хрест» є
а) Терентій Пузир; б) Нечипор Вареник; в) Іван Дідух; г) Іван Палійчук.
5. Жанр твору В. Винниченка «Момент»
а) новела; в) есе; б) нарис; г) етюд.
6. Літературний псевдонім матері Лесі Українки
а) Ганна Барвінок; в) Дніпрова Чайка ; б) Олена Пчілка; г) Марко Вовчок.
Достатній рівень (7- 9 балів) (За кожну правильну відповідь - 1 бал)
7. Установіть відповідність між героєм твору і його назвою
1. Ганна а) «Камінний хрест»
2. Зозуля б) «Contra spem spero!»
3. Леся в) «Intermezzo»
4. Іван Дідух г) «Valse melancolique»
8. Установіть відповідність між героями твору
1. Мавка а) Софія 2. Ганна б) Шахерезада 3. Жайворонки в) Лукаш 4. Муся г) ниви
9. Установіть відповідність: проблема твору і його назва
1. людина і природа а) «Момент»
2. сенс життя людини б) «Камінний хрест»
3. жіноча рівноправність в) «Лісова псня»
4. зв’язок з землею г) «Вальс меланхолійний»
Високий рівень (10 - 12 балів) (За правильну відповідь – 3 бали)
-Дайте розгорнуту відповідь на одне з питань:
1.Розкрийте образи Івана і Марічки як втілення ідеї незнищенності кохання у повісті «Тіні забутих предків».
2.Охарактеризуйте ліричного героя з новели «Intermezzo».
3.Охарактеризуйте героїню новели «Фантазія – експромт».
Варіант ІІ
Початковий рівень (1 – 3 бали) (За кожну правильну відповідь – 1 бал)
а) Митець відтворює витончену особистість, враження миттєвих відчуттів і переживань, природу.
б) Митець приділяє велику увагу музичності, асоціацій образів, нахилам до таємничості.
в) Митець відтворює не сам предмет, а враження від нього; злиття звуків і кольорів, суб’єктивність зображення, орієнтація на почуття.
2. Заголовок новели М. Коцюбинського «Intermezzo» свідчить про
а) музичну тематику твору; б) відпочинок головного героя; в) патріотизм автора; г) те, що новелу написано іноземною мовою.
3. Справжнє ім’я та прізвище Лесі Українки
а) Олена Косач; в) Ольга Косач; б) Олена Пчілка; г) Лариса Косач.
Середній рівень (4 – 6 бали) (За кожну правильну відповідь - 1 бал)
4. Перетворення людини на рослину у «Лісовій пісні» властиве фольклорному жанру
а) думі; в) баладі; б) коломийці; г) поемі.
5. Елементи неоромантизму є у творі
а) «Лісова пісня»; б) «Момент»; в) «Камінний хрест»; г) «Intermezzo».
6. Біблійний мотив Каїна і Авеля наявний у творі
а) «Момент»; б) «Камінний хрест»; в) «Тіні забутих предків»; г) «Земля».
Достатній рівень (7 - 9 балів) (За кожну правильну відповідь – 1 бал)
7. Установіть відповідність між жанром твору та героєм
1. новела а) Азазель 2.повість б) Рахіра 3. роман в) Іван Дідух 4. поема г) Грицько
8. Установіть відповідність між жанром твору та його назвою
1. новела а) «Лісова пісня» 2. поема б) «Мойсей» 3. драма в) «Сойчине крило» 4. повість г) «Земля»
9. Установіть послідовність композиції твору «Фантазія – експромт»
а) Виконня стройником музичної композиції Шопена.
б) Звуки дзвонів завжди пригадують героїні минуле.
в) Дівчинка сиділа у кімнаті і прислухалась у акорди.
г) Героїня підросла, але так і не навчилась грати на фортепіано.
Високий рівень (10-12балів) (За правильну відповідь – 3 бали)
Напишіть твір – роздум на тему «Багатство поетичної спадщини Миколи Вороного».