Тест "Підсумкова контрольна робота за рік"

Про матеріал
Розроблений тест для учнів 11 класів за темами, вивчених з української мови, щоб оцінити засвоєнні знання за навчальний рік. Тест може використовуватись як підготовка до ЗНО.
Перегляд файлу

Річна контрольна робота

з української мови

 

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких один правильний. Кожна правильна відповідь 0,5 б.

 

1. Укажіть рядок, у якому кількість букв і звуків однакова у всіх словах

А надзьобувати, юшечка, щасливець, льон

Б бджолосім’я, розмаїтість, обличчя, щастя

В єднання, сором’язливість, щирість, нора

Г джерельце, льодовий, щільний, міць

 

2. Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться з м’яким знаком

А вихован..ці, порт..єра, бул..йон, зачіс..ці

Б рибал..ці, дніпровс..ка, їдал..ня, прос..ба

В котит..ся, запоріз..кий, дон..чин, шпил..ка

Г сон..ця, нанівец.., брун..ка, хустин..ці

 

3. Укажіть рядок, у якому в усіх словах спрощення не відбувається

А балас..ний, зап’яс..ний, кіс..лявий, гіган..ський

Б зліс..ний, пес..ливий, поїз..ці, піз..но

В чес..но, захис..ний, шіс..надцять, пристрас..ний

Г со..нце, проїз..ний, форпос..ний, швидкіс..ний

 

4. Укажіть рядок, у якому всі слова не відмінюються

А бюро, журі, кіно, вікно

Б кенгуру, турне, ательє, пюре

В тире, вапно, жалюзі, маестро

Г графіті, інтерв’ю, колесо, метро

 

5. Укажіть рядок, у якому всі частки треба писати разом із іншими словами

А авже/ж, ніби/то, ні/скільки, чи/мало

Б не/хай, як/небудь, будь/де, ні/де

В начеб/то, ні/звідки, аби/що, тому/то

Г будь/який, мов/би, ні/з/ким, ні/що

 

6. Укажіть рядок, у якому фразеологічний зворот є синонімом до слова засоромитися

А пустити червоного півня

Б пекти раків

В накивати п’ятами

Г тримати язик за зубами

 

Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10. Кожна правильна відповідь 0,5 б.

 

1. У кожного народу є свій ідеал людської краси. 2. Віковий досвід українського народу говорить, що немає краси людини без краси мови. 3. Не може бути гарною людина, у якої голос грубий, різкий, інтонації агресивні, а часом проскакують й лайливі слова. 4. Багато що тут залежить від нас і чистота голосу, і вміння володіти ним, інтонувати тощо. 5. Коли ми налаштуїмося на доброзичливість і приязнь, у нас відразу м’якшає вираз обличчя, з’являється усмішка, змінюються барви голосу. 6. Усе це разом і створює певне враження про нас у інших людей (За А. Коваль).

 

7. Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку

А у другому

Б у третьому

В у четвертому

Г у п’ятому

 

8. Укажіть слово, у написанні якого допущено помилку

А людської

Б приязнь

В обличчя

Г налаштуїмося

 

9. Укажіть, якою частиною мови є виділене слово в першому реченні

А займенник

Б прикметник

В прислівник

Г частка

 

10. Укажіть, яким членом речення є виділене слово в шостому реченні

А підмет

Б присудок

В додаток

Г обставина

 

До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою. Кожна правильна відповідь 1 б.

 

11. Установіть відповідність між реченнями й назвами відокремлених членів, якими ускладнено ці речення.

Відокремлені члени речення                                                Приклади

 

1. відокремлене означення      А Кажуть, юність нерозсудлива й тривожна (Л. Забашта).

2. відокремлена прикладка      Б Повіяв легенький вітерець, струшуючи з листу неопалі краплі

3. відокремлена обставина          (Панас Мирний).

4. відокремлений додаток       В І тиха осінь, мрійна, яснолиста, несла в серця надію і тривогу

                                                       (А. Малишко).

                                                   Г У Луцьку, славнім місті, зібрався люд увесь (Б. Грінченко).

                                                   Д Я не знаю нічого ніжнішого, окрім берези (Леся Українка).

 

12. Установіть відповідність між складнопідрядними реченнями й видами їхніх підрядних частин.

Види підрядних частин                                                         Приклади

 

1. з’ясувальна                            А Твій дух не став приниженим і плоским, хоч слала доля чорні

2. обставинна часу                        килими.

3. обставинна умови                 Б Коли прибудеш влітку до столиці, немов на конях вилетять

                                                       каштани, угору підіймаючи правиці.

                                                    В Коли слова на порох стерті, сповідатись зорям зайво.

                                                    Г Ви знаєте, як липа шелестить у місячні весняні ночі?

 

 

Власне висловлювання (5 б.)

13. Прочитайте народну мудрість. «Батькова й материна любов із морського дна рятує». Викладіть ваш погляд на дану проблему. Орієнтовний обсяг роботи 80 слів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
4068
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку