Тест по темі "Казки" допоможе вчителю визначити та перевірити знання засвоення вивчених у цьому розділі оповідань, вміння правильно встановлювати послідовність казки, головних героїв. Виховувати любов до читання і вміння переказувати казки, робити висновки .
Дата _______ Прізвище та ім’я _____________________
Тест по темі «Українські народні казки»
- вірші; - казки; - твори.
2. Що таке казка ? ( вибери правильні відповіді )
- казка це вірш;
- твір про вигадані і фантастичні події;
- усі герої казки розмовляють.
3. Чим казки відрізняються від оповідань?
- у казках всі мовчать;
- у казках багато чарівного;
- усі герої казки розмовляють.
4. Казки поділяють на :
- казки про тварин ;
- соціально-побутові ;
- веселі.
5. Герої казки і події з казок, з’ єднай
Колобок
Івасик- Телесик
Кривенька качечка |
Гарна дівчинка, яка допомагала старим
Лисиця, вовк, дід, баба, їжа з тіста Змія, гуси, хлопчик, човен |
6. Встанови послідовність казки «Дід, баба,онучка,Жучка »
|
Дід розібрав стріху, а яблунька все росте та росте і виросла під саме небо. Тоді баба напалася на діда: «Роби, діду, драбину, поліземо яблучка рвати». |
|
Жили собі дід та баба. У їх була онучка, Жучка і котик. От баба і каже дідові: «Посади, діду, яблуньку під полом |
|
Дід розібрав стріху, а яблунька все росте та росте і виросла під саме небо. Тоді баба напалася на діда: «Роби, діду, драбину, поліземо яблучка рвати». |
|
Зробив дід драбину, приставив до яблуньки, поліз на драбинку, за дідом — баба, за бабою — онучка, за онучкою — Жучка, за Жучкою — котик. Вирвав дід яблучко, покуштував, дав бабі, баба — онучці, онучка — Жучці, |
Аналіз діагностичної роботи
Результат |
Рівень сформованості |
Рекомендації |
Уважно слухає |
|
|
Виявляє розуміння змісту тесту, поняття про вивчені терміни |
1,2,3,4 |
|
Аналізує завдання, персонажів у творі, вміє встановлювати послідовність у тестах |
5,6 |
|
Оформлює охайно письмову роботу |
|
|
Дата _______ Прізвище та ім’я _____________________
Тест по темі «Українські народні казки»
1.Які твори ви читали в цьому розділі?
- байки; - казки; - пісні.
2. Що таке казка ? ( вибери правильні відповіді )
- казка це вірш;
- твір про вигадані і фантастичні події;
- люди і тварини розмовляють між собою .
3. Чим казки відрізняються від оповідань?
- у казках всі співають;
- у казках багато фантастичного;
- усі герої казки мовчать.
4. Казки поділяють на :
- соціально-побутові ;
- казки про тварин;
- сумні.
5. Герої казки і події з казок, з’ єднай
Колобок
Івасик- Телесик
Кривенька качечка |
Гарна дівчинка, яка допомагала старим
Лисиця, вовк, дід, баба, їжа з тіста Змія, гуси, хлопчик, човен |
6. Встанови послідовність :
|
– Я довіку жила б у вас, якби ви не спалили мого гніздечка та не підглядали за мною; а тепер, – каже, – не хочу! Зробіть мені, діду, кужілочку й веретенце, я піду від вас. |
|
Скинули їй по пір’ячку, дівчина увертілася в пір’ячко, зробилася качечкою і полетіла з табуночком. |
|
От пішли; бере баба грибки, коли дивиться – у кущику гніздечко, а в гніздечку качечка сидить. |
|
А дід каже: |
7. Оціни свою работу
Аналіз діагностичної роботи
Результат |
Рівень сформованості |
Рекомендації |
Уважно слухає |
|
|
Виявляє розуміння змісту тесту, поняття про вивчені терміни |
1,2,3,4 |
|
Аналізує завдання, персонажів у творі, вміє встановлювати послідовність у тестах |
5,6 |
|
Оформлює охайно письмову роботу |
|
|