ТЕМА. «Повторення вивченого. Лексикологія. Фразеологія»
МЕТА: навчальна: перевірити знання учнів з теми «Повторення вивченого. Лексикологія. Фразеологія», вміння учнів виконувати тестові завдання, працювати самостійно;
розвивальна: розвивати логічне мислення, мовленнєві уміння і навички, навички самоконтролю, збагачувати словниковий запас;
виховна:виховувати шанобливе ставлення до мови; любов і повагу до рідної землі
Обладнання: роздавальні матеріали (тестові завдання).
Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
IV. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ, УМІНЬ, НАВИЧОК
1. Пояснення щодо виконання завдань
Завдання 1- 10 – тести комбінованого типу (10 завдання 3 бали)
А Піїт, злато, ріжний .
Б Уста, рот, живот.
В Чата, ректи,говорити
Г Рать,вої, військо
А Якір, миша, боулінг
Б Скайп, айпад, нік
В Кава, зерно, чай
Г Комп’ютер, клавіатура,розетка
А Щасливий
Б Сумний
В Викрити
Г Перемогти
Поглянув на мене мама сказала, що ЇЇ терпіння дійшло до краю і якщо вона ще раз побачить такі оцінки в моєму щоденнику ,то мені дістанеться на горіхи.
8. Укажіть просторічне словосполучення
А Поділити собак
Б Не спати всю нічку.
В Зустрів живого рака
Г Собацюра сідає
1.У Шевченкові живе прометеївський дух.
2. Я давно вже на тебе зуби гострю!
10. Скласти речення
1.Вскочити в халепу 2.Кашу заварити 3.Крутити носом .
VІ. Підбиття підсумків уроку.