тест повторення вивченого ,лексикологія, фразеологія

Про матеріал
ТЕМА. «Повторення вивченого. Лексикологія. Фразеологія» МЕТА: навчальна: перевірити знання учнів з теми «Повторення вивченого. Лексикологія. Фразеологія», вміння учнів виконувати тестові завдання, працювати самостійно; розвивальна: розвивати логічне мислення, мовленнєві уміння і навички, навички самоконтролю, збагачувати словниковий запас; виховна:виховувати шанобливе ставлення до мови; любов і повагу до рідної землі Обладнання: роздавальні матеріали (тестові завдання). Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів. ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ IV. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ, УМІНЬ, НАВИЧОК 1. Пояснення щодо виконання завдань Завдання 1- 10 – тести комбінованого типу (10 завдання 3 бали) 1. Укажіть рядок, у якому всі слова є архаїзмами: А Піїт, злато, ріжний . Б Уста, рот, живот. В Чата, ректи,говорити Г Рать,вої, військо 2. Укажіть рядок, у якому всі слова є неологізми: А Якір, миша, боулінг Б Скайп, айпад, нік В Кава, зерно, чай Г Комп’ютер, клавіатура,розетка 3. Фразеологізми – це…. 4. Лексикологія – це… 5. Неологізм –це… 6. Дібрати слово до фразеологізма зірвати маску: А Щасливий Б Сумний В Викрити Г Перемогти 7. Підкреслити в реченні фразеологізм. Поглянув на мене мама сказала, що ЇЇ терпіння дійшло до краю і якщо вона ще раз побачить такі оцінки в моєму щоденнику ,то мені дістанеться на горіхи. 8. Укажіть просторічне словосполучення А Поділити собак Б Не спати всю нічку. В Зустрів живого рака Г Собацюра сідає 9. Підкреслити члени речення 1.У Шевченкові живе прометеївський дух. 2. Я давно вже на тебе зуби гострю! 10. Скласти речення 1.Вскочити в халепу 2.Кашу заварити 3.Крутити носом . VІ. Підбиття підсумків уроку.
Перегляд файлу

ТЕМА. «Повторення вивченого. Лексикологія. Фразеологія»
МЕТА: навчальна:  перевірити  знання  учнів  з  теми  «Повторення вивченого. Лексикологія. Фразеологія», вміння учнів виконувати тестові завдання, працювати самостійно;

розвивальна: розвивати логічне мислення, мовленнєві уміння і навички, навички самоконтролю, збагачувати словниковий запас;

виховна:виховувати шанобливе ставлення до мови; любов і повагу до рідної землі

Обладнання:  роздавальні матеріали (тестові завдання).

Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.
                                              ХІД УРОКУ 
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
IV. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ, УМІНЬ, НАВИЧОК
1. Пояснення щодо виконання завдань
Завдання 1- 10 – тести комбінованого типу (10 завдання 3 бали)

  1. Укажіть рядок, у якому всі слова є архаїзмами:

А Піїт, злато, ріжний .

Б Уста, рот, живот.

В Чата, ректи,говорити

Г Рать,вої, військо

  1. Укажіть рядок, у якому всі слова є неологізми:

А Якір, миша, боулінг

Б  Скайп, айпад, нік

В Кава, зерно, чай

Г Комп’ютер, клавіатура,розетка

 

  1. Фразеологізми – це….
  2. Лексикологія – це…
  3. Неологізм –це…
  4. Дібрати слово до фразеологізма зірвати маску:

А Щасливий

Б Сумний

В Викрити

Г Перемогти

  1. Підкреслити в реченні фразеологізм.

Поглянув на мене мама сказала, що ЇЇ терпіння дійшло до краю і якщо вона ще раз побачить такі оцінки в моєму щоденнику ,то мені дістанеться на горіхи.

 

8. Укажіть просторічне словосполучення

А Поділити собак

Б Не  спати  всю  нічку.  

В Зустрів живого рака

Г Собацюра сідає

  1. Підкреслити члени речення

1.У Шевченкові живе прометеївський дух.

2. Я давно вже на тебе зуби гострю! 

10. Скласти речення

1.Вскочити в халепу   2.Кашу заварити   3.Крутити носом .

 

VІ. Підбиття підсумків уроку.

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку