Тест "Повторення вивченого в попередніх класах"

Про матеріал
Тести з української мови для 10-х, 11-х класів для повторення вивченого матеріалу в попередніх класах. Можна використати для контролю знань, сформованих умінь і навичок.
Перегляд файлу

Повторення вивченого в попередніх класах

1. Позначте ряд слів, де відбувається чергування о, е з і при словозміні:

А. Особа, камінь, слово.    Б. Устрій, мох,веселка

В.Водопій, вовк, хорт.       Г. Порох, шелест, шовк.     

2. Позначте рядок, де у формі орудного відмінка відбувається подовження:

А.Міць, мужність, мати.                 Б. Мідь, річ,січ.

В. Кмітливість, любов, подорож.   Г. Сіль, піч, кров.

3.Позначте ряд, де всі приголосні глухі:

А. Мацапура, нокаут, облисіння.   Б. Описати, пихатість, схопити.

В. Соцзабез, тіньовий, ударність.   Г. Степ, релігійний, ковток.

4. Позначте ряд, де правильно вжито прийменник зо:

А. родом зо Львова;                         Б.  разів зо два;

В. приїхав зо Сходу;                        Г. зо знаком якості.

5. Позначте ряд, де в усіх словах у місцевому відмінку відбувається чергування кінцевого приголосного основи:

А. Книга, ринг, Лейпциг.                Б. Прага, Овруч, Вороніж.

В. Рука, книжка, муха.                    Г. Товариш, птах, боягуз.

6. Позначте ряд, де в усіх словах буквосполучення дж, дз позначають один звук:

А. дзотовий, джгутик, підживлений;      Б. дзьобатий, дзига,  джмелиний;

В. дзявкати, бджолиний, підзолистий;   Г. відзнака,відзеленіти, піджати.

7. Укажіть рядок, де в усіх словах  відбувається спрощення, що позначається на письмі:

А. Гіган…ський, зліс…ний, кількіс…ний, форпос….ний.

Б. Радіс…ний, пристрас…ний, вартіс…ний, балас…ний.

В. Виїз…ний, студен…сякий, совіс…ний, хвас…ливий.

Г. Жаліс…ний, поїз…ний,тиж…невий, щас…ливий.

8.  Визначіть рядок слів з наголошеним другим складом:

А.Читання, корисний,ознака,вимога.        Б. Олень, випадок, товстий, подруга.

В. Беремо, міліметр, кидати, курятина.     Г. Течія,  параліч, зупинка,  черговий.

9. Укажіть рядок складних прикметників, записаних згідно з орфографічними правилами:

А жовто-блакитний, м’ясо-молочний, загально-освітній, вищевказаний, зовнішньо-економічний;

Б нижченаведений, низькорентабельний, фінансово-кредитний, матеріально-технічний, азотно-фосфорний;

В важкозрозумілий, дослідно-конструкторський, машинно-тракторний, загально-національний, нафтопереробний;

Г загальнодоступний, фінансово-валютний, слабо-розвинений, кисло-солодкий, народнодержавний.

10. Укажіть рядок, у якому всі слова з орфограмою «Спрощення у групах приголосних» записано правильно:

А піздній, жалісний, серцевий, аспірантський;

Б совісний, обласний,тижневий, вісник, навмисне;

В шіснадцять, писнути, ремісник, міський, контрасний;

Г масний,студенство, очисний, якісний, бризнути.

11. Укажіть рядок, в усіх словах якого відбувається подвоєння приголосних:

А священ..ий, здоровен..ий, совіст..ю, л..яний;

Б підніс..я, стін..ий,зав..ишки, вихован..ий;

В військ..омат, спец..ех, старан..о, воз..єднан..я;

Г пооран..ий, баштан..ик,невблаган..ий, старан..о.

12. Укажіть рядок слів, що пишуться разом:

А промене/поглинаючий, біло/сніжний, земле/черпальний;

Б енерго/зберігаючий, суспільно/політичний, фізико/географічний;

В звуко/ізоляційний, хіміко/біологічний, дуго/подібний;

Г космо/політичний, графітно/вугільний, радіо/хвильовий.

13. Укажіть рядок, у якому при написанні власних назв допущено помилку:

А Карпати, родина Коцюбинських, Марко Вовчок, ріка Південний Буг;

Б Дністер, сім’я Кайдашів, Буковина, сузір’я Водолія;

В Кирило Кожум’яка, День Незалежності України, «Кобзар» Т. Г.Шевченка;

Г Азовське море, Черкаси, Ярослав Мудрий, журнал Барвінок.

14. Укажіть рядок прислівників, записаних відповідно до норм правопису:

А на втікача, мимо їздом, назло, намить, будь-ласка;

Б на певне, у смак, зрадості, ясно ясно, за кордоном;

В десь-інколи, будь-коли, по-господарськи, ось-ось, по четверо;

Г поза вчора, на весну, безупину, зкраювкрай, в двоє.

15. У якому рядку всі частки пишуться через дефіс?

А аби/хто, все/ж, з/яким/небудь, то/ж;

Б дарма/що, коли/б/то, ні/би,чим/дуж;

В де/який, що/правда, ані/когісінько;

Г будь/де, зробив/таки,бозна/скільки, як/небудь.

16. Знайдіть рядок, у якому записані звуконаслідувальні слова.

А ой, ет, ну, ех, ач; Б ич, о, та цурйому, марш!

В ку-ку, хлюп-хлюп, кап-кап, ха-ха-ха;Г цю-цю, гов, гей, ой лишенько.

17. У якому рядку всі прийменники пишуться окремо?

А з/за, з/над, з/під, з/посеред;

Б в/наслідок, за/вдяки, по/біля, не/зважаючи;

В з/приводу, у/зв’язку/з, нарівні/з, слідом/за;

Г в/ключаючи,не/залежно/від, згідно/з.

18. У якому рядку всі сполучники пишуться разом?

А мов/би/то, не/наче, то/б/то, що/б;

Б буцім/то, але/ж, коли/б, хоч/би;

В про/те, не/мов, тільки/но, так/що;

Г не/зважаючи/на/те/що, не/хай,за/тим/щоб.

19. Розставте розділові знаки в реченнях.

Багато страшних легенд складено про той вир і Тимко хоч і не вірив у них проте кожного разу коли плив Ташанню обминав страшне місце. Але зараз якось зовсім забув про нього і опам’ятався лише тоді коли човен рвонуло вбік і він перевернувся і холодна вода стьобнула Тимка по самі ніздрі закрутила його всмоктуючи в чорну глибину що в’юнилася під ногами густими русалчиними косами.

Завдання 20-21 мають на меті установлення  відповідності.  До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою.

20. Установіть відповідність між назвами розділів науки про мову і їх характеристикою:

1. Орфоепія            А. Вивчає частини мови;

2.Стилістика          Б.  Вивчає правила вимови;

3. Морфологія        В. Вивчає стилі мови та стилі мовлення;                                                                                                                                                     

4. Фонетика            Г. Вивчає фонеми та звуки мови;

                                Д.Вивчає лексичний склад мови.

21. Установіть відповідність між словом та його значенням:

1. Сервіз                                     А недовіра

2. Імпічмент                               Б норма         

3. Консенсус                              В згода

4. Аудієнція                               Г прийом  

                                                   Д обслуговування 

docx
Додано
26 жовтня 2022
Переглядів
871
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку