Тест "Риторика як наука й мистецтво слова"

Про матеріал
Тест за підручником Українська мова (профільний рівень): підручник для 11 кл. С.О.Караман, О.М.Горошкіна, О.В.Караман, Л.О.Попова. - Харків: Вид-во "Ранок", 2019.
Перегляд файлу

Контрольна робота №1. Тема «Мова. Індивід. Суспільство. Риторика як мистецтво слова» 11 клас

 Завдання: до кожного номера запитання підібрати слово-відповідь (дивись внизу) і записати       відповідну літеру, наприклад: 1 – В, 2 –А і т.д.

 

1.Навчає не соромитися попросити пробачення в опонента, якщо не правий.

2.Мистецтво переконувати .

3.Визначення послідовності подачі матеріалу для реалізації поставленої мети.

4.Наука керувати розумом людей.

5.Використання власної пам’яті  для заучування змісту тексту.

6.Наука, яка навчить відрізняти епітет від метафори, алегорію від гіперболи і т.д.

7.Бездоганний, взірцевий доповідач.

8.Виголошення промови перед  аудиторією.

9.Може бути сильним чи слабким, істинним чи хибним.

10.Мистецтво вести дискусію, дебати, полеміку.

11.Розташування думок в процесі підготовки до виступу.

12.На цьому етапі важливо враховувати зовнішність, жести, міміку, поставу доповідача.

13.Наука успіху в спілкуванні з людьми.

14.Використання тропів у промові.

15.Виступ перед публікою.

16.Виголошення політичної промови.

17.Виголошення юридичної промови.

18.Виголошення наукової промови.

19.Навчає з’ясовувати проблему, а не особисті стосунки з опонентами.

20.Вимагає різних модуляцій голосу доповідача.

21.Наука красномовства.

22.Збирання, накопичення  матеріалу для виступу чи промови.

23.Підбір ефективних мовних засобів для висловлення думок.

24.Викладач красномовства.

 

 

 

 

25.Без цього не доведеш свою думку.

26.Ораторське мистецтво.

27.Підбір риторичних фігур (запитань, звертань, окликів) для висловлення думок.

28.Опанування нею сприяє успішній самореалізації людини в суспільстві.

29.Наука, яка вивчає тропи.

30.Застосовує різні види пам’яті, щоб донести до аудиторії певну інформацію.

31.Має 4 основні поняття: логос, етос, пафос, топос.

32.Ним не народжуються, ним стають.

33.Навчає поважати погляди й переконання опонента.

34.Вчить бути толерантним, тобто терпимим до чужих думок та переконань.

35.Це мистецтво в Древній Греції охороняли богині Ериди.

36.Має дотримуватися поваги до ближнього, заборони брехливого чи наклепницького слова.

37.Досліджує види пам’яті.

38.Доказ на захист якогось факту чи явища.

39.Наука, яка досліджує риторичні фігури.

40.Вивчає принципи гарної пам’яті.

41.Має добре пам’ятати промову чи виступ.

42.Навчає активно відстоювати думку, але не всупереч нормам моралі.

43.Не повинен вживати слів-паразитів.

44.Найкрасивіший і найефективніший розділ риторики.

45.Вчить застосовувати «ефект рамки» у промові.

46.На цьому етапі треба слідкувати за правильною, чіткою вимовою та наголошенням слів.

47.Завершальний етап ораторського мистецтва.

48.Запам’ятовування тексту виступу.

 

 

А – інвенція          Б –  диспозиція        В – елокуція               Г – елоквенція                Д – меморія

Е – акція        Є – риторика         Ж – ритор          З –  оратор         И – аргумент              К - еристика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чебан Олена Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 березня 2021
Переглядів
3041
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку