28 травня о 15:00Вебінар: StartUp в освіті – шлях до мрії

Тест Самостійна робота №1«Вступ. Основні хімічні поняття» 7 клас

Про матеріал

Проміжне тематичне оцінювання Самостійна робота №1

Мета: Визначити рівень компетентності учнів 7 класу з теми « Вступ. Основні хімічні поняття»

Перегляд файлу

 Проміжне тематичне оцінювання                                                                                                                      Самостійна  робота №1

Мета: Визначити рівень компетентності учнів 7 класу з теми « Вступ. Основні хімічні поняття»                                               

Оцінювання:                                                                                                                                                                                                                          Завдання з 1 по 6 оцінюються в 0,5 бала кожне,                                                                                                                                        завдання з 7 по 10   оцінюються в 1 бал кожне,                                                                                                                                         завдання   11 і 12      оцінюються в 2 бала кожне.  

                                                                                        І варіант                                                                                                                                                  


Завдання з однією правильною відповіддю.

1. Вкажіть кількість атомів Сульфуру у формулі Al2S3                                                                                                                                     a) 1; б) 2; в) 3; г) 4.

2.  Для досліду вам треба відміряти 200 мл   рідини. За допомогою якого посуду ви це зробите?              а) мірного стакану; б) колби; в) пробірки.

3. Який знак вибрав лаборант  для позначення     вогненебезпечної речовини?        C:\Users\xxx\Desktop\him7lash2015-207.jpg

 

Завдання, що мають декілька  правильних відповідей

4. Вкажіть назви сумішей:                                               а) кисень, б) річкова вода, в)  золото,  г) мінеральна вода, д)дистильована вода, е) кухонна сіль, є) повітря, ж)бензин.

5. Під час практичної роботи учень розлив кислоту  і вона потрапила на шкіру рук.  Виберіть алгоритм дій першої домедичної допомоги:                                                       а) потерти руки розчином соди;  б) витерти кислоту серветкою; в) змити руки великою кількістю води; г) потерти руки розчином борної кислоти;

 

 Завдання на  відповідність.

6. Малюнок  на якому намальований резервуар, ковпачок, гніт, трубка з диском – це…             C:\Users\xxx\Desktop\image016.jpg                                                1) пальник Теклю; 2) пальник Бунзена; 3) спиртівка.

7. Складіть ланцюжок «тіло-матеріал-речовина»:  а) целюлоза; б) стілець; в)  папір; г) деревина;       д) пластмаса; е) лінійка.

8. Вкажіть, які методи розділення суміші доцільно використати для речовин:                                                                       1. Відстоювання; 2. Фільтрування; 3. Дистиляція;      а) водопровідна вода; б) крохмаль та вода; в)  пісок та вода.

9. Установіть відповідність.                                             а) Складна речовина; б) Проста речовина;                1) CO2 ; 2) N2; 3)N2O5; 4) H2CO3

 

Завдання з відкритими відповідями

10. Назвіть  цей прилад хімічного кабінету та вкажіть елементи з яких він складається.  Для чого його використовують?

C:\Users\xxx\Desktop\images.jpg

 

11.   З’ясуйте, який хімічний елемент має відносну атомну масу рівну кількості електронів чотирьох атомів кальцію

12.  Порядковий номер елемента А дорівнює сумі порядкових номерів елементів Б і С. Назвіть елемент А, якщо відомо що,  елемент Б має 4 електрона, а елемент С має відносну атомну масу 16.

 

 


 

 Проміжне тематичне оцінювання                                                                                                                      Самостійна  робота №1

Мета: Визначити рівень компетентності учнів 7 класу з теми « Вступ. Основні хімічні поняття»                                               

Оцінювання:                                                                                                                                                                                                                          Завдання з 1 по 6 оцінюються в 0,5 бала кожне,                                                                                                                                        завдання з 7 по 10   оцінюються в 1 бал кожне,                                                                                                                                         завдання   11 і 12      оцінюються в 2 бала кожне.  

                                                                                        ІІ варіант                                                                                                                                                 


 


Завдання з однією правильною відповіддю.

1.  Що означає формула 2Н2 :                                                                          а) два атома Гідрогену; б) дві молекули Гідрогену; в) два атоми водню; г) дві  молекули водню.

2. До склянки з сіллю потрапила вода. Для випарювання рідини із солі  ви скористаєтеся…          а) ступкою; б) порцеляновою чашкою;                            в) пробіркою.

3. Ви нагріваєте розчин у пробірці. Він   швидше закипить   в пробірці якщо її розмістити…                                                      а) у внутрішній частині полум’я; б) у середній частині полум’я; в) у зовнішній частині полум’я;  

4. Який знак вибрав лаборант  для позначення   вибухонебезпечної речовини?     C:\Users\xxx\Desktop\him7lash2015-207.jpg

Завдання, що мають декілька  правильних відповідей

5. Вкажіть назви  чистих речовин:                                         а) кисень; б) річкова вода; в)  золото;  г) мінеральна вода;  д) дистильована вода;  е) кухонна сіль;            є) повітря;  ж) бензин.

6. Під час практичної роботи учень розлив розчин лугу і він потрапив на шкіру рук. Виберіть  алгоритм дій  першої домедичної допомоги:                 а) потерти руки розчином соди;  б) витерти  луг серветкою; в) змити руки великою кількістю води; г) потерти руки розчином борної кислоти.

 

 

 

Завдання на відповідність 

7. Складіть ланцюжок «тіло-матеріал-речовина»:  а)  чавун; б) склянка; в)  папір; г) сковорідка; д) залізо; е) скло.   

8. Вкажіть, які методи розділення суміші доцільно використати для речовин:                                                                       1. Відстоювання, 2. Фільтрування, 3.Дистиляція;          а)  мінеральна вода; б)  крейда та вода; в)  дерев’яні ошурки та вода.

 9. Установіть відповідність.                                           а) Складна речовина; б) Проста речовина;                 1) H2SO4;  2) C;  3) H2O; 4) P.  

Завдання з відкритими відповідями

10. Як називається цей прилад? Як називається метод розділення суміші, при якому він використовується? Які суміші можна розділити за допомогою цього  приладу?

C:\Users\xxx\Desktop\images (1).jpg

11.    З’ясуйте, який хімічний елемент має відносну атомну масу  у вісім разів більшу кількості  нейтронів Літію. 

12. Порядковий номер елемента А дорівнює сумі порядкових номерів елементів Б і С. Назвіть елемент А, якщо відомо що  елемент Б має 5 електронів, а елемент С має відносну атомну масу 12.

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
1533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку