Тематична діагностувальна робота №4
Особиста відповідальність. Сутність людини
Завдання за твором Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
Завдання за твором Айзека Азімова «Фах»
г)хотів працювати.
г)у школі.
г)мати.
г)захист тварин.
г)військовим.
г)у військове училище.
Завдання за твором Рюноске Акутагава «Павутинка»
а)13;
б) 6;
в) 3;
г) 1.
а)за жалюгідність;
б)за гріхи;
в)за егоїзм;
г)за черстве серце.
а)на покращення власного "я";
б)на вдосконалення людського суспільства;
в)на розвиток краси й вірувань людини;
г)проти людського егоїзму.
Завдання за твором Ніла Річарда Геймана «Кораліна»
а) батьки дають дітям право вибору;
б) гармонія в стосунках батьків і дітей;
в) нав`язування дітям свого погляду на світ;
г) не помічати важливих речей.
а) вони узагальнений образ типових батьків;
б) діти звикли називати батьків "мама" та "тато";
в) вони є другорядними персонажами, тому можуть бути без імен.
21. Хто подорожує між світами та є союзником Кораліни
а) собака;
б) кіт;
в) улюблена м`яка іграшка;
г) брат Кораліни.
22. Щоб перемогти "іншу" маму Кораліна мала ...
а) знайти душі дітей;
б) знайти своїх батьків;
в) обійняти "іншу" маму;
г) знайти душі трьох дітей і своїх батьків.
23. Де були ув`язнені батьки Кораліни?
а) у великій шафі;
б) у темному підземеллі;
в) у дзеркалі;
г) у скляній кулі.
24. Пригоди допомогли Кораліні зрозуміти, що
а )батьки - найбільший скарб;
б) кожен визначає своє майбутнє самостійно;
в) потрібно цінувати своє життя;
г) треба більше дивитися телевізор.