Контрольна робота з історіЇ України № 1
Виникнення та становлення Русі-України
Учня(ці) 7___ класу________________________________
І Варіант
1) Пеньківській археологічній культурі відповідають літописні племена
А. Венедів
Б. Антів
В. Склавинів
Г. Славинів
2) До якої династії належав Аскольд?
А. В’ятичі
Б. Рюриковичі
В. Київичі
Г. Аскольдовичі
3) У якому місті княгиня Ольга прийняла християнство?
А. Київ
Б. Константинополь
В. Рим
Г. Іскоростень
4) Хто убив київського князя Аскольда?
А. Ігор
Б. Роман
В. Святослав
Г. Олег
5) В якому році Святослав знищив Хозарський каганат.
А. 966
Б. 969
В. 996
Г. 999
6) Який древлянський князь хотів сватати Ольгу?
А. Вал
Б. Тал
В. Мал
Г. Рал
7) Знайдіть відповідність та запишіть в хронологічному порядку Київських князів.
1. Аскольд А. 912-945
2. Ольга Б. 945-972
3. Олег В. 945 -962
4. Ігор Г. 882-912
5. Святослав Д. 860-882
8) Дружина це -________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9)* Опишіть систему управління в Україні-Русі.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ключі
1-6 питання – 1 бал.
1) Б - Анти
2) В - Київичі
3) Б - Константинополь
4) Г - Олег
5) А - 966
6) В - Мал
7 питання 2 бали
(учень має не тільки з’єднати імена князів з датами їх правління, а й розставити їх в хронологічному порядку )
1 Аскольд Д. 860-882
2 Олег Г. 882-912
3 Ігор А. 912-945
4 Ольга В. 945 -962
5 Святослав Б. 945-972
*іноді в тестах зустрічається датування правління Святослава з 945 року, тобто і період регентства Ольги теж враховано в його правління.
8 питання 2 бали.
(учень повинен дати точне визначення поняття, з якого має бути зрозумілим рівень його розуміння запропонованого поняття).
9 питання 2 бали
(учень має дати розгорнуту відповідь на питання, з відповіді має бути зрозуміло рівень компетентності учня з даного питання).