Тест для учнів початкової школи

Про матеріал

Тест розроблений для учнів 1-4 класів з предмету ЯДС для здобувачів освіти Нової Української Школи.

Перегляд файлу

                                    ТЕСТ «ЧИ ВМІЄТЕ ВИ ВЕСТИ   ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ?»

 

1. Якщо вранці вам треба встати раніше, ви:

а) заводите будильник;

б) довіряєте внутрішньому голосу;

в) сподіваєтеся на випадок.

2. Прокинувшись вранці, ви:

а) одразу зіскакуєте з ліжка та беретеся до справ;

б) встаєте повільно, робите легеньку гім­настику і тільки потім починаєте збиратися до школи;

в) побачивши, що у вас у запасі є ще кіль­ка хвилин, і далі ніжитеся під ковдрою.

3. Ваш сніданок — це:

а) чай чи кава з бутербродом;

     б) м'ясні страви, чай або кава;

в) ви взагалі не снідаєте вдома, вам подо­-
бається повний сніданок десь о 10 годині. 

  4. Який варіант розпорядку дня ви б обрали:

а) необхідність вчасно приходити до      шко­ли у певний час;

б) приходити в діапазоні 30 хв;

в) гнучкий графік.

5. Ви хотіли б, щоб тривалість обідньої перерви давала змогу:

а) поїсти в їдальні;

б) поїсти повільно, ще й випити чашку кави;

в) поїсти повільно і ще трішки відпо­чити.

6. Як часто протягом дня у вас трапляєть­ся нагода посміятися і пожартувати з одно­класниками:

а) щодня;

б) деколи;

в) рідко.

7. Якщо в школі виникають конфліктні ситуації, ви вирішуєте їх:

а) довгим дискутуванням, в якому рішуче відстоюєте свою позицію;

б) флегматично відволікаєтеся від супере­чок;

в) чітким викладом своєї позиції та від­мовою від подальших суперечок.

      8. Чи надовго ви затримуєтеся після за­кінчення навчання в школі:

  а) не більше, ніж на 20 хв;

     б) до 1 год;

     в) більше 1 год.

9. Чому ви зазвичай присвячуєте свій вільний час:

а) зустрічам із друзями;

б) хобі;

в) домашнім справам.

10. Що означає для вас зустріч із друзями, прийом гостей:

а) нагода відпочити, розвіятися, відволіктися від проблем;

б) втрата часу та грошей;

в) зло, якого не уникнути.

11. Ви лягаєте спати:

а) завжди приблизно в один і той самий час;

б) залежно від настрою;

в) після закінчення всіх справ.

12. Як часто ви відпочиваєте:
  а) 2—5 год на тиждень;

б) до 5 год протягом тижня;

     в) по кілька хвилин, коли сильно втом­лююся.

13. Яке місце займає спорт у вашому житті:

а) я — палкий уболівальник;

б) роблю зарядку на свіжому повітрі;

в) вважаю своє денне фізичне наванта­ження достатнім.

 

14. За останні 14 днів ви хоч раз:

а) танцювали;

б) займалися фізичним навантаженням та спортом;

в) пройшли пішки не менше 4 км.

15. Як ви проводите літні канікули:

  а) пасивно відпочиваєте;

        б) фізично працюєте;

  в) займаєтеся спортом, гуляєте.

 

16. Ваша честолюбність виявляється в тому, що ви:

а) за будь-яку ціну досягаєте свого;

б) сподіваєтеся, що ваша наполегливість принесе результати;

в) підказуєте оточенню про вашу цінність, нехай роблять належні висновки.

 


            

              400—480 балівви вмієте жити, ведете правильний спосіб життя.

280—400 балів — ви близькі до мети, але поки не досягай її. У вас ще є резерви для підвищення продуктивності за рахунок розумнішої організації ритму своєї роботи залежно від особливостей вашого організму.

160—280 балів — ви середнячок, ваші шанси прожити до пенсії в доброму здоров'ї не­великі. Перегляньте свої гігієнічні навички та шкідливі звички.

Менше 160 балів — ви ведете неправильний спосіб життя. Зверніться за порадою до лікаря, психолога, перегляньте гігієнічні рекомендації. Візьміться за себе, доки не пізно. Почніть вести здоровий спосіб життя.              

                                        

                                              Оцінка результатів

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

а)

30

10

20

0

0

30

0

30

10

30

30

20

0

30

0

0

б)

20

30

30

30

10

20

0

10

20

0

0

30

30

30

20

30

в)

0

0

0

20

30

0

30

0

30

0

0

0

0

30

30

10

 

docx
Додав(-ла)
Яхницька Ірина
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
1 березня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку