Для створення тестів є дуже зручний редактор тестів (MyTestEditor) з дружнім інтерфейсом. За допомогою редактора можна створити або новий тест, або змінити існуючий. Так само в редакторі налаштовується процес тестування: порядок завдань і варіантів, обмеження часу, шкала оцінювання та багато іншого.
Журнал тестування (MyTestServer) дозволяє організувати тестування більш зручним чином. За допомогою нього можна роздавати файли з тестами по мережі, отримувати результати з усіх комп'ютерів учнів, які проходять тест і аналізувати їх у зручному вигляді.
Процес створення тестів для програмного комплексу «MytestX» є доволі простим завдяки дружньому інтерфейсу редактора тестів «MyTestEditor»
Дані тестові завдання можна використати при створенні онлайн-тесту для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома на даному сайті у розділі Тести --.> Створити тест.
При неможливості провести комп'ютерне тестування з електронного тесту можна швидко сформувати і роздрукувати «паперовий» варіант.
Тест з теми «Алгоритми та програми»
Інформатика. 8 клас
Завдання #1 Запитання:
Яке значення змінних a,b,c буде після закінчення виконання цієї частини програми? a:=1;b:=2; c:=4; IF (a+b)>c then BEGIN
a:=b*c; b:=a+c; c:=a+b
end
else
begin c:=a; a:=b; b:=c
end;
Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) a=8; b=5; c=3
2) a=1; b=2;
c=4
3) a=2; b=1;
c=1
4) a=8; b=1;
c=3
5) a=8; b=5; c=4 Завдання #2
Запитання:
Уважно подивіться на частину алгоритму
і:=4;k:=3;s:=3
IF (k>=s) and (s=i) THEN
k:=s+i else
s:=k+i;
Яке значення змінних s,k,i буде після закінчення виконання цього алгоритму?
Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) I=4 K:=3 S=3 2) I=4 K:=3 S=7 3) I=6 K:=3 |
S=7 4) I=4 K:=3 S=7 5) I=4 K:=7 S=3 |
Завдання #3
Запитання:
Уважно подивіться на частину алгоритму
d:=3;b:=4; If d>b Then d:=d*d else b:=b+d;
Яке значення змінної d буде після закінчення виконання цього алгоритму?
Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) 16 4) 9
2) 8 5) 3
3) 7
Завдання #4
Запитання:
Уважно подивіться на частину алгоритму d:=4;b:=3; IF d>b then d:=d*2 else
b:=b+d;
Яке значення змінної d буде після закінчення виконання цього алгоритму?
Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) 7 4) 16
2) 8 5) 0
3) 3
Завдання #5
Запитання:
Чому дорівнюватими значення змінної а після виконання наступних команд? a:=5; a:=a mod 2;
Виберіть один з 4 варіантів відповіді:
1) 0 3) 2
2) 1 4) 3
Завдання #6
Запитання:
Де в зазначеному прикладі зроблено помилки?
Program No name;
VAR
x,y,z : integer
k,z:real; Begin; end. Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:
1) Двічі описана змінна z, цього робити не можна
2) Ім'я програми пишеться без розривів
3) Після слова Integer не посталено символ ";"
4) Після слова Begin не ставиться символ ";"
5) Після слова END не cтавиться символ "."
Завдання #7
Запитання:
Для введення даних з клавіатури використовується оператор
Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) begin 4) then
2) read 5) writeln
3) end
Завдання #8
Запитання:
Із запропонованого списку вкажіть варіанти у яких не має помилок
Виберіть декілька з 6 варіантів відповіді:
1) a:=b+1 2) af:=b; 3) read('Введіть значення змінної');
Завдання #9
Запитання: |
4) write(a+b); 5) a:=a+1; 6) b:=2a; |
Що в мові Паскаль означає наступна конструкція?
Program Noname;
Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) Назву програм 4) Програма без назви
2) Назву підпрограми 5) Необов'язковий параметр
3) Назву документа
Завдання #10
Запитання:
A:=5;
Запишіть команду, яка виведе на екран текст А=5 без переведення курсора на наступний рядок
Запишіть відповідь:
__________________________________________
Завдання #11
Запитання:
Операторні дужки починаються зі службового слова
Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) program 4) var
2) begin 5) real
3) end
Завдання #12
Запитання:
Записані числа в експоненційній системі, зіставте з числами записаними в звичайній системі
Вкажіть відповідність для всіх 5 варіантів відповіді:
1) 160 2) 0.16 3) 3.14 4) 0.016 5) 16 |
__ 1.60000E+01 __ 1.60000E+02 __ 1.60000E-01 __ 1.60000E-02 __ 3.14000E+00 |
Завдання #13
Запитання: До поданого нижче тексту програми виберіть правильні твердження program a; var a,b:integer;
c:real; begin write('введіть а'); write('введіть b'); c:=a+b; write('c=',c); end.
Виберіть декілька з 4 варіантів відповіді:
1) Тип real для змінної с не є необхідністю.
2) Не реалізовано введення змінної а
3) Не реалізовано введення змінної b
4) Неправильно реалізовано виведення змінної с
Завдання #14
Запитання:
Вкажіть порядок який забезпечить правильну структуру програми
Вкажіть послідовність всіх 6 варіантів відповіді:
__ end. __ var a,b:integer; __ read(a,b); |
__ begin __ program suma; __ write(a+b); |
Завдання #15
Запитання:
Оператором присвоєння є
Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) ; 4) write()
2) : 5) :=
3) read()
Завдання #16
Запитання: Чому дорівнюватиме значення змінної а після виконання наступних дій a:=5 mod 2; a:=a*2;
a:=a+2;
Запишіть число:
___________________________
Завдання #17
Запитання:
Розділ опису змінних величин починається службовим словом
Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) begin 4) integer
2) end 5) var
3) program
Завдання #18 Запитання:
Яке значення змінних a,b,c буде після закінчення виконання цього алгоритму? a:=1;b:=2; c:=4; IF (a+b)<=c then BEGIN
a:=b*c; b:=a+c; c:=a+b
END
else begin c:=a; a:=b; b:=c end;
Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) a=8; c=1 b=12; 4) a=8; c=20 b=1; 2) a=1; c=3 b=2; 5) a=8; c=4 b=5;
3) a=2; c=4 b=1;
Завдання #19 Запитання:
Уважно подивіться на частину алгоритму і:=4;k:=3;s:=4;
IF (k>=s) and (s=i) then k:=s+i else
s:=k+i;
Яке значення змінних s,k,i буде після закінчення виконання цього алгоритму? Виберіть один з 5 варіантів відповіді:
1) I=4 S=4
K:=3 4) I=4
S=7 K:=3
2) I=8 S=7
K:=3 5) I=4
S=4 K:=7
3) I=4 S=3
K:=3
Завдання #20
Запитання:
Що означає наступна конструкція?
Var:
Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:
1) Розділ у якому описується змінна
2) Означення змінної
3) Службове слово
4) Опис змінної величини 5) Опис величини
Завдання #21
Запитання:
Яке значення змінних X та Y будуть після виконання нижченаведеного алгоритму X:=1;Y:=1; BEGIN x:=Y+2; y:=x+3;
END
Виберіть декілька з 6 варіантів відповіді:
1) X=3, Y=6
2) Y= 6, X=3
3) X=1, Y=1
4) X=1, Y=3
5) X=3, Y=1
6) X=0, Y=0
Завдання #22
Запитання:
Яке значення змінних X та Y будуть після виконання нижченаведеного алгоритму
X:=2;Y:=3; IF X=Y then BEGIN x:=Y+2 ; y:=x+3;end ELSE BEGIN x:=Y+3; y:=x+2;
END;
Виберіть декілька з 6 варіантів відповіді:
1) X=6
2) Y= 8
3) X=5
4) Y=5
5) X=2
6) Y=3
Завдання #23
Запитання:
Які із запропонованих умов можуть стосуватись тексту програми поданого нижче?
program a1; var a,b:integer;
c:real; begin read(a,b); c:=a/b; write(c); end.
Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:
1) Програма знаходить периметр прямокутника
2) Програма знаходить площу прямокутника
3) Програма знаходить невідому сторону прямокутника
4) Програма знаходить швидкість автомобіля, що пройшов певну дистанцію 5) Програма знаходить відстань яку проїхав автомобіль за певний час
Завдання #24
Запитання:
Який тип даних повинна мати змінна а, щоб операція a:=4.5; була коректною
Виберіть один з 4 варіантів відповіді:
1) byte
2) real
3) integer
4) word
Завдання #25
Запитання:
Де в зазначеному прикладі зроблено помилки?
X:=2;Y:=3; IF X=Y Then x:=Y+2 ; y:=x+3; Else x:=Y+3; y:=x+2;
Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:
1) Після слова THEN не відкрито операторну дужку BEGIN
2) Перед словом ELSE не ставиться символ ";"
3) Перед словом ELSE не закрито операторну дужку END
4) Після слова ELSE не відкрито операторну дужку BEGIN 5) Після виразу y:=x+2; не закрито операторну дужку END.