Тест з української мови для учнів 5 класу "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія" (частина ІІ)

Про матеріал
Матеріал містить тести для проведення діагностувальної роботи з розділів "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія" (частина ІІ). Завдання допоможуть учителю визначити рівень навченості учнів.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

(частина ІІ)

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

  1. Наближення у звучанні одного приголосного звука до іншого називають:

а) чергуванням;                                   б) подовженням;

в) спрощенням;                                   г) уподібненням.

 

2. Літеру и треба писати на місці пропуску в кожному слові рядка?

а) п..ньок, м..нулий, л..лека;                б) бл..щати, бр..ніти, к..шеня;              

в) оч..рет, ш..лестіти, ч..ревики;         г) кр..шити, віт..р, д..ректор.

 

3. Правильну вимову відображає фонетичний запис слова:

а) навчається [н а в ч á й е т' с' а];                б) щастя [ш ч á с т' а];
в) боротьба [б о р о т' б á ];                           г) кігті [к’ í х т' і].

 

4. Уподібнення можливе за вимови кожного слова рядка:
а) легко, казка, футбол;                      б) просьба, смієшся, зшити;             
в) вузький, дьогтю, зсунути;              г) у книжці, молотьба, ходьба.

 

5. Чергування можливе при зміні обох слів рядка:
а) кішка, літо, сніг;                     б) горох, смуга, бік;
в) ріг, вухо, вечір;                       г) дорога, муха, калина.

 

6. Правильно записано всі слова в рядку:
а) зшити, розфарбувати, зтворити;           б) склеїти, безсмертний, зкосити;
в) схитрити, спитати, безкраїй;                 г) бескоштовний, знайти, сказати.

 

7. Спрощення у вимові й на письмі відбувається у всіх словах рядка:

а) кількіс..ний, захис..ний, хворос..няк;   б) чес..ний, рідкіс..ний, кіс..лявий;
в) ненавис..ний, ус..ний, проїз..ний;        г) зап'яс..ний, совіс..ний, зліс..ний.

 

8. Укажіть рядок, у якому потрібно вживати прийменник у:

а) стояв (у,в) воді, запитати (у,в) сестри;  

б) погляд (у,в) майбутнє, слово (у,в) відповідь;
в) гриби (у,в) кошику, шлях (у,в) невідоме;    

г) успіхи (у,в) творчості, візьми (у,в) тумбочці.

 

9. Укажіть рядок, у якому потрібно вживати прийменник із:

а) зустріч .. братом, мати .. сином; 

б) прийти .. школи, приїхала .. села;
в) сказав .. злості, котився .. гори;  

г) позичив .. три сотні, прийшов .. магазину.

 

10. Орфографічну помилку допущено в реченні:

а) Не шукай грибів у ведмежому барлогі. 

б) Усі люди радісно зітхнули й похвалили рятівника.
в)  Після кількатижневих дощів виглянуло сонце.

г) Червона калино, чого в лузі гнешся?

 

11. Запишіть слова фонетичною транскрипцією: шістнадцять, милується.

                                                                       

12. Утворіть і запишіть прикметники від слів користь, жалість, контраст, пестити. Із двома словами (на вибір) складіть речення.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Загоруйко Наталія Яківна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
2369
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку