Тест з української мови "Контрольна робота № 1. Вступ. Повторення".

Про матеріал
Тести, порівняно з іншими інструментами педагогічного оцінювання, мають багато переваг, серед яких: - можливість перевірити результати навчальних досягнень водночас із багатьох тем і розділів програми; - об`єктивно оцінити рівень засвоєння навчального матеріалу; - створити для всіх учасників тестування рівні умови складання тестів; - стандартизувати та автоматизувати процедуру перевірки результатів; - охопити тестуванням значну кількість учнів.
Перегляд файлу

      

                                                                                                  Чаговець Л.Б.,

                                                             вчитель української мови та літератури

                                                           КЗ «Коротичанський ліцей Пісочинської                   

                                                              селищної ради», Харківський район,          

                                                                    Харківська область, Україна

 

                 Контрольна робота № 1 (тест) з української мови в 7 класі

                                                   (2 варіанта)

 

 

 

                                             Передмова

     Тести, порівняно з іншими інструментами педагогічного оцінювання, мають багато переваг, серед яких:

  • можливість перевірити результати навчальних досягнень водночас із багатьох тем і розділів програми;
  • об`єктивно оцінити рівень засвоєння навчального матеріалу;
  • створити для всіх учасників тестування рівні умови складання тестів;
  • стандартизувати та автоматизувати процедуру перевірки результатів;
  • охопити тестуванням значну кількість учнів.

     Учні повинні мати навички роботи з будь-якими тестовими завданнями. Їх можна виробити поступово, якщо запроваджувати тести для поточного контролю знань учнів. Метою створення цих тестів є навчити учнів орієнтуватися в завданнях тестового характеру та набувати навички швидкого та безпомилкового заповнення бланка відповідей.

      Виконання завдань періодичного контролю (контрольні роботи) розраховано на академічну годину (45 хвилин).

       Контрольна робота складається з двох однакових за складністю варіантів, які містять однакову кількість завдань.

      У першій групі завдань (1-6) необхідно вибрати одну правильну відповідь із чотирьох запропонованих. За кожну правильну відповідь учень отримує 0,5 бали. Усього 3 бали.

      Друга група (7-9) передбачає завдання на встановлення відповідності між рядками і кожне з них оцінюється 1,5 балами. Усього 4,5 бали.

      Завдання 10-11 – відкритого типу, оцінюються 1,5 і 3 балами відповідно.

Усього 4,5 бали. Оцінюється розкриття теми, грамотність, виконання

граматичної умови завдання.


                                                     Тест

                                                   I варіант
            Вступ. Повторення та узагальнення вивченого в 6 класі.
            Літературна норма української мови. Розділові знаки у   

         вивчених синтаксичних конструкціях. Вивчені частини мови, їх  

                                                    правопис

                                Предметні компетентності
                                                  Знання

Завдання 1-3 мають по 4 варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант відповіді, позначте його
                                                      буквою.
1.     Укажіть рядок, у якому всі іменники мають тільки множину
А полин, окуляри, граблі
Б ворота, ножиці, двері
В ніжність, совість, канікули 
Г радощі, біль, пластівці
2.     Укажіть рядок, у якому всі дієслова пишуться з не разом
А  (не)здужати, (не)покоїли, (не)хтувати
Б (не)робити, (не)досолити, (не)пересолити
В (не)волити, (не)місити, (не)бачив
Г (не)плач, (не)виходить, (не)довиконувати
3.     Укажіть рядок , у якому всі слова є числівниками
А п`ятірка, двадцять сім, вісімдесят
Б двійка, п`ять, двісті
В сто перший, сорок, два
Г шостий, один, одиниця
4.     Укажіть рядок, у якому рядку є тільки особові займенники
А твій, я, цей
Б який, ти, вони
В нас, ви, котрий
Г ми, тебе, вас                                                     
                                         Діяльність
                 Прочитайте речення та виконайте завдання 5-6.
(1) Пам`ять огортає смуток від принесених жертв, але й периповнює гордість за незламних козацьких звитяжців.
(2) Ось і виходить що людина потрібна природі для того, щоб оберігати і дбати про її збереження.
(3) Далекі озерця на оболоні під бором горіли розтопленим золотом.
(4) Треба витратити багато часу й зусиль, щоб ожили рукописні шедеври, розпорошені по сховищах бібліотек і архівів.


5.     Укажіть речення, у якому допущено орфографічну помилку
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
6.     Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку 
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
    

              У завданнях 7-9 до кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ,         

                         доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.

7.     Установіть відповідність між іменником та його родом
   Рід                              Іменник
1 жіночий                   А сяйво
2 чоловічий                Б зірка
3 середній                  В сирота
                                    Г рушник
8.     Установіть відповідність між дієсловом і часом, у якому його вжито
Час                                Дієслово
1 майбутній             А ступаю   

2 минулий                Б хотіла б
3 теперішній            В перемогли
                                  Г палаюче
9.     Установіть відповідність між уживанням розділових знаків у вивчених конструкціях
Правило                                                           Приклад
1 однорідні члени речення   А Тризуб ще давніший ніж синьо-жовтий                             

                                                   прапор.
2 звертання                            Б І радість і смуток і срібний передзвін

                                           огортають та й огортають мене  своїм снуванням.
3 сполучник, перед яким      В Я - людина, і це мене багато до чого 

   ставиться кома                             зобов`язує. 
                                               Г Ой, хлопці, та й гарні ж дівчата тут            

                                                        зібралися.
                                  
                                                Цінності
                                    Виконайте завдання
10.  Складіть по одному реченню з кожним поданим словом. Визначте відмінок усіх іменників 

Земля, цінність, барвінок  _________________________________________ 

                                   Ключові компетентності                       
                                   Екологічна грамотність

                          Дайте повну розгорнуту відповідь
11. Напишіть невеликий роздум на тему «Про що шумить осінній ліс» (5-6
речень).__________________________________________________________


                                                     Тест

                                                II варіант
            Вступ. Повторення та узагальнення вивченого в 6 класі.
             Літературна норма української мови. Розділові знаки у   

       вивчених синтаксичних конструкціях. Вивчені частини мови, їх

                                                  правопис

                                Предметні компетентності
                                                  Знання

Завдання 1-3 мають по 4 варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант відповіді, позначте його
буквою.
1.     Укажіть рядок, у якому всі іменники мають і однину, і множину
А лист, мир, щастя
Б спокій, книга, квіти
В розум, роздум, знак
Г будинок, партнер, переказ
2.     Укажіть рядок, у якому всі іменники пишуться з не разом
А (не)ук, (не)залежність, (не)друг
Б (не)вдоволеність, (не)врожай, (не)вигадка
В (не)здоланність, (не)знайко, (не)горобець
Г (не)плач, (не)виходить, (не)довиконувати
3.     Укажіть рядок, у якому всі слова є прикметниками
А світлий, Миколчин, зварений
Б радісний, чистім, чарівний
В носовий, воронячий, заквітчаний
Г жовтогарячий, міфічний, розібраний
4.     Укажіть рядок, у якому рядку правильно утворено ступінь порівняння прикметника
А смачніший
Б дуже смачний
В найбільш смачніший
Г самий смачний                                                     
                                         Діяльність
                 Прочитайте речення та виконайте завдання 5-6.
(1) Мова не лише найголовніший засіб людського спілкування, а й джерело народження патріотичних почуттів.
(2) Наші батьки і діди змагалися за волю україни під предковічними символами, які передали в спадщину синам.
(3) Синьо-жовтий прапор і тризуб символізують незалежність України.
(4) Або розумне казати, або зовсім мовчати.
5.     Укажіть речення, у якому допущено орфографічну помилку
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
6.     Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку 
А перше
Б друге
В третє
Г четверте
    

              У завданнях 7-9 до кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ,         

                         доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.

7.     Установіть відповідність між іменником та його родом
   Рід                              Іменник
1 жіночий                   А око
2 чоловічий                Б думка
3 середній                  В лівша
                                   Г бій
8.     Установіть відповідність між дієсловом і часом, у якому його вжито
   Час                                Дієслово
1 майбутній             А навчаюся   

2 минулий                Б раділа б
3 теперішній            В знехтував
                                  Г прожите
9.     Установіть відповідність між вживанням розділових знаків у вивчених конструкціях
Правило                                                           Приклад
1 однорідні члени речення        А Живучість і витривалість барвінку красу    

                                                        його цвіту народ оспівав у піснях.
2 звертання                                 Б Загрозливі явища які породжує               

                                                       безпам`ятне суспільство, обертається для  

                                                       нього бідою.
3 сполучник, перед яким           В Дощику дощику перестань, поїдемо на

   ставиться кома                            баштан. 

                                                     Г Знову я приїду в край дитинства, до

                                                         хатини рідної прийду.
                                  
                                                Цінності
                                    Виконайте завдання
10.  Складіть по одному реченню з кожним поданим словом. Визначте відмінок усіх іменників 

Родина, поле, власність  _________________________________________


                                   Ключові компетентності                       
                                   Екологічна грамотність

                          Дайте повну розгорнуту відповідь
11. Напишіть невеликий роздум на тему «Чим страшна ядерна катастрофа» (5-6 речень). __________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Українська мова 7 клас (Голуб Н.Б., Шелехова Г.Н., Новосьолова В.Н., Ярмолюк А.В.)
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
6225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку