Діагностична робота 2 – Б клас
Українська мова. Тема: Речення
ПІ_______________________________________ Дата _________________
а) текст; б) кілька слів; в) слова, що виражають закінчену думку.
2. Види речень за метою висловлювань:
а) розповідні, музичні, спонукальні;
б) розповідні, питальні, спонукальні.
3. Речення, у якому про щось розповідається або повідомляється, називається...
а) спонукальним; б) питальним; в) розповідним.
4. Речення, у якому про щось запитується, називається...
а) спонукальним; б) питальним; в) розповідним.
5. Речення,у якому є спонукання, називається...
а) спонукальним; б) питальним; в) розповідним.
6. У кінці розповідного речення ставиться
а) крапка; б) знак питання; в) крапка, знак оклику.
7. У кінці питального речення ставиться
а) крапка; б) знак питання; в) крапка, знак оклику.
8. У кінці розповідного речення ставиться
а) крапка; б) знак питання; в) крапка, знак оклику.
9. Визнач тип речення за метою висловлювання.
Будьте справжніми друзями живої природи!
а) питальне; б) спонукальне; в) розповідне.
10. Визнач тип речення за метою висловлювання.
Сонячне проміння торкнулося землі.
а) питальне; б) спонукальне; в) розповідне.
11. Визнач тип речення за метою висловлювання.
Хто любить читати казки?
а) питальне; б) спонукальне; в) розповідне.
12. Склади речення із поданих слів
Гвоздики, жоржини, троянди, це, тюльпани, квіти.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самоаналіз |
Як тобі було виконувати завдання (обведи потрібну відповідь) |
Мені було дуже легко |
Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Вчитель |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує значної уваги та допомоги вчителя |