Тест з украінської мови "Дієслово"

Про матеріал
Діагностична робота з украінської мови на тему " Дієслово" для здобувачів освіти ( 3 клас) узагальнює знання й перевіряє рівень засвоєнності матеріалу
Перегляд файлу

  Діагностична робота 3 клас з української мови

        І варіант

 

1. Дієслово - це ...

а) частина мови, що означає предмет і відповідає на питання хто?, що?;

б) частина мови, що означає ознаку предмета і відповідає на питання який?, яка?, яке?;

в) частина мови, що означає дію предмета і відповідає на питання що робить?, що зробить?

2. Слова якого ряду є дієсловами?

а) веселі, багатий, велике;

б) співають, горять, падало;

в) візок, дощик, квиток.

3. Дієслова змінюються ...

а) за часами і числами;

б) за часами;

в) за числами.

4. Неозначена форма дієслова відповідає на питання:

а) що робити?, що зробити?;

б) що робив?, що зробив?;

в) що зробить?, що буде робити?

5. До іменників добери споріднені дієслова за зразком.

Зразок: малювання – малює.

Читання, продавець, цвірінькання, водій, учитель.

6. Зі слів кожного рядка склади речення. Запиши їх так, щоб вийшла зв'язна розповідь.

1) повернулися, вирію, з, ластівки;

2) дахом, гнізда, під, вони, ліплять;

3) грудочки, з, річки, носять, глини, ластівки;

4) пташенятам, м'яко, у, буде, гнізді.

7. Спиши, розкриваючи дужки. Підкресли дієслова.

(Не)можна бігти на переході вулиці. Ви можете

(не)помітити машину. А водій (не)встигне загальмувати.

(Не)кричіть на вулицях. (Не)відвертайте увагу водіїв.

(Не)грайтесь на проїжджій частині вулиці.

 

       ІІ варіант

1. Дієслово - це ...

а) частина слова, яка служить для зв'язку слів у реченні;

б) частина мови, що означає дію предмета і відповідає на питання що робить?, що зробить?, що робив?;

в) частина мови, що означає назву та ознаку предмета і відповідає на питання який?, яка?, яке?, які?, хто?, що?.

2. Слова якого ряду є дієсловами?

а) співали, летіла, горить;

б) опале, зимовий, річковий;

в) зимування, гіркота, потік.

3. Дієслова відповідають на питання

а) хто? що?

б) який? яка? яке? які?

в) що робити? що зробити?

4. Дієслова в неозначеній формі закінчуються на

а)-ти, -ть, -тися, -ться;

б) -ать, -ять, -уть;

в) -у, -ю, -а, -я.

5. До прикметників добери споріднені дієслова за зразком.

Зразок: зимовий - зимує.

Сумний, солений, хворий, працьовитий, червоний.

6. Зі слів кожного рядка склади речення. Запиши їх так, щоб вийшла зв'язна розповідь.

1)прийшла, ось, і, весна;

2)гілка, на, бруньки, скоро, тоненьких, набубнявіють;

3)летять, країв, з, птахи, теплих;

4)небо, синє, стало;

5)яскраво, світить, сонце.

7. Спиши, розкриваючи дужки. Підкресли дієслова.

(Не)соромно) (не)знати, а соромно (не)вчитися.

Як (не)посієш, то й (не)пожнеш.

(Не)вирости троянді із цибулі.

Ледачого (не)навчиш.

docx
Додано
11 березня
Переглядів
570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку