2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Тест за темою "Іменник"

Про матеріал

Тестові завдання з однією та трьома правильними відповідями, на відповідність та робота з невеликим текстом. Цей тест також буде доречним для учнів 11 класу на повторення даної теми.

Перегляд файлу

Іменник

 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

  1. Позначте правильне твердження.

А  Іменники життя, повітря, листя вживаються тільки в однині.

Б  Іменники злива, грім, колосся мають форми однини та множини.

В  Іменники гілля, двері, окуляри вживаються тільки в множині.

Г  Іменники насіння, хитрощі, Альпи вживаються тільки в множині.

Д  Іменники коріння, людина, свято мають форми однини та множини.

 

    2. Позначте рядок іменників, кожен з яких у Д. в. однини має закінчення      

        –еві:

          А  товариш, аптекар, столяр;

          Б  лікар, санітар, одержувач;

          В  слюсар, спостерігач, Ігор;

          Г  читач, муляр, ковзаняр;

          Д  кухар, доповідач, звір.

 

  1. Позначте рядок, у якому всі іменники в О. в. однини пишуться з подвоєними приголосними:

А  емаль, далеч, жовч;

Б  акварель, тінь, мудрість;

В  мазь, вісь, суміш;

Г  мить, суть, скатерть;

Д  розповідь, папороть, область.

 

  1. Позначте рядок, у якому всі іменники в О. в. однини мають закінчення –ею:

А  огорожа, миша, голова;

Б  гуща, тисяча, їжа;

В  пісня, дорога, каша;

Г  яблуня, вежа, стіна;

Д  мережа, тиша, хата.

 

  1. Позначте рядок, у якому всі іменники мають однакові закінчення:

     А  розвозили по школа.., понесли батька.., плавали по моря..;

Б  допомогли сусіда.., ходили по музея.., бігали по клумба..;

В  порадили людя.., блукали по ліса.., рахували по пальця..;

Г  гладила по щока.., віддали сестра.., читала по склада..;

Д  ходили по магазина.., лазив по дерева.., гуляли по вулиця.. .

               

                    Завдання з вибором трьох правильних відповідей

  1. Позначте рядки, у кожному з яких рід іменника визначений правильно:

А  купе (с. р.), безе (с. р.), шимпанзе (с. р.);

Б  видовисько (с. р.), дівчисько (ж. р.), вовчисько (ч. р.);

В  деталь (ж. р.), вермішель (ж. р.), рояль (ч. р.);

Г  ткаля (ж. р.), роззява (спільний р.), трудяга (спільний р.);

Д  городище (с. р.), згарище (с. р.), вовчище (ч. р.);

Е  нянька (ж. р.), плакса (ж. р.), невдаха (ж. р.).

 

  1. Позначте рядки, у яких рід незмінюваного іменника визначений правильно:

А  Висота Кіліманджаро (ж. р.) 5895 м над рівнем моря.

Б  Вулиці Осло (ч. р.) сяють вогнями реклами.

В  Мандрівники пливли вниз по Міссісіпі (с. р.).

Г  Уряд Перу (с. р.) виступив із заявою.

Д  На вулицях Делі (с. р.) можна побачити людей у національних   

     костюмах.

Е  Альпіністи подолали складний підйом на Юнгфрау (ж. р.).

 

  1. Позначте рядки, у яких усі іменники у формі Р. в. однини мають закінчення –а(-я):

А  водій автомобіл.., не вистачає літр.., кордони Ізраїл.. ;

Б  не було документ.., кабіна трактор.., отвір капіляр.. ;

В  не поставив дефіс.., біля роял.., більше кілограм.. ;

Г  площа прямокутник.., колір прапор.., приїхав з Кіровоград..;

Д  вісь глобус.., довжина діаметр.., читання текст..;

Е  слизова шлунк.., музеї Стокгольм.., учень ліце.. .

 

  1. Позначте словосполучення, у яких правильно вжито форми прізвища, імені та по батькові:

А  зустрілися із Шусь Іваном Петровичем;

Б  попросити Кубрака Анатолія Вікторовича;

В  підписано Кравченком Сергієм Олексійовичем;

Г  домовилися з Іванець Петром Олександровичем;

Д  довірили Коваль Віктору Васильовичу;

Е  видали Соломасі Павлу Івановичу.

 

  1.   Позначте рядки, у яких усі іменники пишуться з не разом:

     А   сильний (не) жить, сірий, та (не) вовк;

Б   надворі (не) года, це (не) щастя, а горе;

В   мучились козаки в (не) волі, трапилось (не) щастя;

Г   відчути (не) нависть, це прийшла (не) сестра;

Д   сказати (не) правду, усунути (не) безпеку;

Е   він (не) вдаха, відчувати (не) спокій.

                         

                             Завдання на встановлення відповідності

 

  1.  Укажіть відповідність між назвою та правилом уживання великої літери.

А   усі слова пишуться з великої літери

Б   з великої літери пишеться перше слово

В   з великої літери пишеться друге слово

Г   усі слова пишуться з малої літери

 

  1. (Х, х)арківський (Н, н)аціональний (У, у)ніверситет
  2. (О, о)рганізація (О, о)б’єднаних (Н, н)ацій
  3. (П, п)ланети (С, с)онячної (С, с)истеми
  4. (К, к)иївські (В, в)улиці
  5.  (Н, н)ародний (А, а)ртист (У, у)країни

 

  1.  Текст і завдання до нього
    1.  Цей зубр був немолодий. (2) Він пам’ятав, як умирав його  батьковожак великого табуна. (3) Як звичайно, їх вислідили собаки. (4) Задзявкотіли, зняли лемент. (5) Його батько відігнав зубрих з дітьми. (6) Він стояв чолом до стрільців, поки його не поцілили в око. (7) Табун утікав і розсіювався. (8) Коли куля зачепила й друге око, батько почав відступати й наткнувся на свою зубриху.

 

А   Укажіть речення, у яких є іменники в знахідному відмінку однини_.

Б    Укажіть речення, у яких є іменники – назви істот _______.

В    Укажіть речення, у якому є іменник, що вживається тільки в однині__. 

 

 

 

 

     

 

doc
Додано
27 березня
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку