Тестові завдання з однією та трьома правильними відповідями, на відповідність та робота з невеликим текстом. Цей тест також буде доречним для учнів 11 класу на повторення даної теми.
Іменник
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
А Іменники життя, повітря, листя вживаються тільки в однині.
Б Іменники злива, грім, колосся мають форми однини та множини.
В Іменники гілля, двері, окуляри вживаються тільки в множині.
Г Іменники насіння, хитрощі, Альпи вживаються тільки в множині.
Д Іменники коріння, людина, свято мають форми однини та множини.
2. Позначте рядок іменників, кожен з яких у Д. в. однини має закінчення
–еві:
А товариш, аптекар, столяр;
Б лікар, санітар, одержувач;
В слюсар, спостерігач, Ігор;
Г читач, муляр, ковзаняр;
Д кухар, доповідач, звір.
А емаль, далеч, жовч;
Б акварель, тінь, мудрість;
В мазь, вісь, суміш;
Г мить, суть, скатерть;
Д розповідь, папороть, область.
А огорожа, миша, голова;
Б гуща, тисяча, їжа;
В пісня, дорога, каша;
Г яблуня, вежа, стіна;
Д мережа, тиша, хата.
А розвозили по школа.., понесли батька.., плавали по моря..;
Б допомогли сусіда.., ходили по музея.., бігали по клумба..;
В порадили людя.., блукали по ліса.., рахували по пальця..;
Г гладила по щока.., віддали сестра.., читала по склада..;
Д ходили по магазина.., лазив по дерева.., гуляли по вулиця.. .
Завдання з вибором трьох правильних відповідей
А купе (с. р.), безе (с. р.), шимпанзе (с. р.);
Б видовисько (с. р.), дівчисько (ж. р.), вовчисько (ч. р.);
В деталь (ж. р.), вермішель (ж. р.), рояль (ч. р.);
Г ткаля (ж. р.), роззява (спільний р.), трудяга (спільний р.);
Д городище (с. р.), згарище (с. р.), вовчище (ч. р.);
Е нянька (ж. р.), плакса (ж. р.), невдаха (ж. р.).
А Висота Кіліманджаро (ж. р.) 5895 м над рівнем моря.
Б Вулиці Осло (ч. р.) сяють вогнями реклами.
В Мандрівники пливли вниз по Міссісіпі (с. р.).
Г Уряд Перу (с. р.) виступив із заявою.
Д На вулицях Делі (с. р.) можна побачити людей у національних
костюмах.
Е Альпіністи подолали складний підйом на Юнгфрау (ж. р.).
А водій автомобіл.., не вистачає літр.., кордони Ізраїл.. ;
Б не було документ.., кабіна трактор.., отвір капіляр.. ;
В не поставив дефіс.., біля роял.., більше кілограм.. ;
Г площа прямокутник.., колір прапор.., приїхав з Кіровоград..;
Д вісь глобус.., довжина діаметр.., читання текст..;
Е слизова шлунк.., музеї Стокгольм.., учень ліце.. .
А зустрілися із Шусь Іваном Петровичем;
Б попросити Кубрака Анатолія Вікторовича;
В підписано Кравченком Сергієм Олексійовичем;
Г домовилися з Іванець Петром Олександровичем;
Д довірили Коваль Віктору Васильовичу;
Е видали Соломасі Павлу Івановичу.
А сильний (не) жить, сірий, та (не) вовк;
Б надворі (не) года, це (не) щастя, а горе;
В мучились козаки в (не) волі, трапилось (не) щастя;
Г відчути (не) нависть, це прийшла (не) сестра;
Д сказати (не) правду, усунути (не) безпеку;
Е він (не) вдаха, відчувати (не) спокій.
Завдання на встановлення відповідності
А усі слова пишуться з великої літери
Б з великої літери пишеться перше слово
В з великої літери пишеться друге слово
Г усі слова пишуться з малої літери
А Укажіть речення, у яких є іменники в знахідному відмінку однини_.
Б Укажіть речення, у яких є іменники – назви істот _______.
В Укажіть речення, у якому є іменник, що вживається тільки в однині__.