Підготувала учитель української мови та літератури
Катеринівського ЗЗСО I –III ст..Марїнської районної ради,
Донецької області , Перетятько Лідія Володимирівна
Станція «Пісенна»
Пісні –перевертні
Кожне слово у назві пісні треба замінити на протилежне за значенням – тоді отримаєте назву відомої української пісні.
(За кожну правильну відповідь – 2 бали)
1 |
«Шепоче та радіє Дон вузенький» |
|
2 |
«День такий сонячний» |
|
3 |
«Поклав Іванко вогонь» |
|
4 |
«Я ж тобі сказав правду» |
|
5 |
«Померла в дідуся одна сумна качка» |
|
6 |
«Гей, в долині самотня верба» |
|
Станція «Пісенна»
Пісні –перевертні
Кожне слово у назві пісні треба замінити на протилежне за значенням – тоді отримаєте назву відомої української пісні.
(За кожну правильну відповідь – 2 бали)
1 |
«Шепоче та радіє Дон вузенький» |
«Реве та стогне Дніпр широкий…» |
2 |
«День такий сонячний» |
«Ніч така місячна» |
3 |
«Поклав Іванко вогонь» |
«Несе Галя воду» |
4 |
«Я ж тобі сказав правду» |
«Ти ж мене підманула» |
5 |
«Померла в дідуся одна сумна качка» |
«Жили у бабусі два веселих гуся» |
6 |
«Гей, в долині самотня верба» |
«Ой на горі два дубки» |
Станція
«Запозичення»
Дібрати до запозичених слів українські відповідники.
( За кожну правильну відповідь -1 бал)
1 |
Віраж |
|
2 |
Акцент |
|
3 |
Журнал |
|
4 |
Вояж |
|
5 |
Монстр |
|
6 |
Юрист |
|
7 |
Егоїст |
|
8 |
Асортимент |
|
9 |
Деградація |
|
10 |
Аплодисменти |
|
11 |
Унікум |
|
12 |
Дисципліна |
|
Станція
«Запозичення»
Дібрати до запозичених слів українські відповідники.
( За кожну правильну відповідь -1 бал)
1 |
Віраж |
Поворот |
2 |
Акцент |
Наголос |
3 |
Журнал |
Часопис |
4 |
Вояж |
Подорож |
5 |
Монстр |
Потвора |
6 |
Юрист |
Правник |
7 |
Егоїст |
Себелюб |
8 |
Асортимент |
Перелік |
9 |
Деградація |
Занепад |
10 |
Аплодисменти |
Оплески |
11 |
Унікум |
Виняток |
12 |
Дисципліна |
Порядок |
Станція
«Майстри»
Пояснити, що роблять ці майстри
( За кожну правильну відповідь – 1 бал)
1 |
Бровар |
|
2 |
Стельмах |
|
3 |
Швець |
|
4 |
Кравець |
|
5 |
Грабар |
|
6 |
Гонтар |
|
7 |
Дігтяр |
|
8 |
Мірошник |
|
9 |
Олійник |
|
10 |
Різник |
|
11 |
Бортник |
|
12 |
Золотар |
|
Станція
«Майстри»
Пояснити, що роблять ці майстри
( За кожну правильну відповідь – 1 бал)
1 |
Бровар |
Майстер, що варить і продає пиво |
2 |
Стельмах |
Майстер, який робить колеса, вози, сани |
3 |
Швець |
Майстер, який шиє, лагодить взуття |
4 |
Кравець |
Фахівець із пошиття одягу |
5 |
Грабар |
Робітник на земляних роботах, копач,землекоп,копальник |
6 |
Гонтар |
Майстер, що покриває дах |
7 |
Дігтяр |
Майстер, що виготовляє або продає дьоготь |
8 |
Мірошник |
Той, хто працює в млині, мельник |
9 |
Олійник |
Той, хто виготовляє або продає олію |
10 |
Різник |
Майстер, що забиває худобу або птицю на м’ясо |
11 |
Бортник |
Майстер, що займається бджільництвом |
12 |
Золотар |
Той, що покриває позолотою , золотить що-небудь, ювелір |
Станція
«Дешифрувальник»
Розшифрувати текст
(Кожне правильно виконане завдання - 6 балів)
1 |
«Нш дм , нш псн н вмр, н згн, т д, нш слв, слв крн!» |
|
2 |
«Чж мв мжн ввчт з шст ркв, св трб вчт вс тт.» |
|
Станція
«Дешифрувальник»
Розшифрувати текст
(Кожне правильно виконане завдання - 6 балів)
1 |
«Нш дм , нш псн н вмр, н згн, т д нш слв, слв крн!» |
«Наша дума, наша пісня не вмре, не загине, от де наша слава, слава України!» Т.Г.Шевченко |
2 |
«Чж мв мжн ввчт з шст ркв, св трб вчт вс тт.» |
«Чужу мову можна вивчити за шість років, свою треба вчити все життя.» Ф.Вольтер |
Станція
«Фразеологічна»
Пригадати і записати фразеологізми до кожного малюнка
(За кожне правильно виконане завдання – 1 бал)
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
Станція
«Фразеологічна»
Пригадати і записати фразеологізми до кожного малюнка
(За кожне правильно виконане завдання – 1 бал)
1 |
|
Хоч в око стрель Прикинути оком За красиві очі Очі розбігаються |
2 |
|
Опустити руки Умивати руки Носити на руках Права рука |
3 |
|
Ведмідь на вухо наступив Тугий на вухо Аж за вухами лящить |
4 |
|
Куди ноги несуть На широку ногу Бити ноги Нога в ногу |
Станція
«Переможна»
Розгадати анаграми.
(Кожна правильна відповідь - 2 бали)
1 |
І н а ж н |
|
2 |
В ч і п у с а |
|
3 |
Ч в а р а н і |
|
4 |
Л д е м і й а н о |
|
5 |
Н а в о л а к и |
|
6 |
Р в а б і в о н а к |
|
Станція
«Переможна»
Розгадати анаграми.
(Кожна правильна відповідь 2 бали)
1 |
І н а ж н |
ніжна |
2 |
В ч і п у с а |
співуча |
3 |
Ч в а р а н і |
чарівна |
4 |
Л д е м і й а н о |
мелодійна |
5 |
Н а в о л а к и |
калинова |
6 |
Р в а б і в о н а к |
барвінкова |
Маршрутний лист команди
« СЛОВОГРАЙ»
№ |
Назва зупинки |
Отримані бали |
Підпис учителя |
1 |
Станція «Пісенна» |
|
|
2 |
Станція «Запозичення» |
|
|
3 |
Станція «Майстри» |
|
|
4 |
Станція «Дешифрувальник» |
|
|
5 |
Станція «Фразеологічна» |
|
|
Маршрутний лист команди
« Дивослово»
№ |
Назва зупинки |
Отримані бали |
Підпис учителя |
1 |
Станція «Фразеологічна» |
|
|
2 |
Станція «Пісенна» |
|
|
3 |
Станція «Запозичення» |
|
|
4 |
Станція «Майстри» |
|
|
5 |
Станція «Дешифрувальник» |
|
|
Маршрутний лист команди
« Розумники»
№ |
Назва зупинки |
Отримані бали |
Підпис учителя |
1 |
Станція «Дешифрувальник»
|
|
|
2 |
Станція «Фразеологічна» |
|
|
3 |
Станція «Пісенна» |
|
|
4 |
Станція «Запозичення» |
|
|
5 |
Станція «Майстри» |
|
|